czwartek, 20 grudnia 2007
Coca-Cola Poland Services rozpoczyna kompanię wizerunkową pod hasłem: "Bo liczy się każda kropla". To adaptacja globalnych działań koncernu mających wdrażać...
Sieć Żabka pojawi się w Czechach. Prawdopodobnie będzie miało to miejsce w roku 2008. Pierwszy sklep ma powstać w Pradze....
Koszalińska firma Ho-Lo, która produkuje proekologiczne torby na zakupy z tworzywa ze zużytych bannerów reklamowych, we współpracy z agencją reklamową...
Prezesi czterech operatorów komórkowych: Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era), P4 (Play), Polkomtela (Plus) i PTK Centertel (Orange) podpisali wczoraj list intencyjny...
Polkomtel SA, operator sieci Plus i marek Simplus i Sami Swoi, zaprezentował swoją strategię na lata 2008-2012. Poza inwestycjami w...
Podczas listopadowego badania efektywności sponsoringu sportowego w telewizji firma Pentagon Research objęła monitoringiem ponad 96 tys. efektywnych ekspozycji sponsorskich, których...
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) uruchomiło we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych (SAR) platformę przetargową. Jest to elektroniczny system informacji o...
Walne zgromadzenie firmy Gedeon Richter, największego w Europie Wschodniej producenta farmaceutyków, podjęło decyzję o zatwierdzeniu przejęcia polskiej firmy farmaceutycznej Polpharma....
"Tygodnik Podhalański", pierwsza gazeta lokalna powstała w Polsce po przemianach 1989 r., osiągnął pełnoletność. Pierwszy numer tygodnika ukazał się w...
W połowie stycznia 2008 r. spółka Alma Market uruchomi internetowy sklep delikatesowy dla mieszkańców Warszawy. Będzie działał pod adresem www.alma24.pl,...
Agencją marketingu medycznego HealthWay jako dyrektor zarządzający pokieruje Gabriela Abramczuk. Wcześniej agencją jako prezes i dyrektor zarządzający kierował Mariusz Cierniak,...
Nestle Polska prowadzi w sieci kin Cinema City akcję promocyjną dla marki słodyczy After Eight. W każdym kinie przy zakupie...
Prezesi 16 klubów piłkarskich Orange Ekstraklasy i przedstawiciele Ekstraklasy SA ogłosili, że unieważniają przetarg na dwa pakiety - główny oraz...
On Board PR, firma doradztwa public relations, zdobyła kolejną międzynarodową nagrodę za kampanię "Niskie płace barierą rozwoju Polski" dla NSZZ...
Agencja interaktywna OS3 Multimedia prowadzi rozmowy na temat przygotowania serwisu internetowego dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Umowa...
Wydawnictwo Carisma Entertainment Group, wydawca m.in. nowego, ukazującego się od września br. magazynu dla mężczyzn "Futbol.pl" oraz portalu o tej...
Łukasz Modelski został zastępcą redaktora naczelnego "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer). Dołączy do Joanny Lorynowicz, która pełni tę funkcję w magazynie...
Na początku przyszłego roku Agora SA wprowadzi zmiany w cenniku reklam "Gazety Wyborczej". Modyfikacje cenników obejmą przede wszystkim wydanie ogólnopolskie...
Agencja interaktywna eFresh (Grupa Fresh) nawiązała współpracę z wielkoformatową drukarnią LaboPrint. Wcześniej inna firma z Grupy, agencja reklamowa Fresh Advertising,...
Ogilvy Group Poland podjęło decyzję o zmianie dotychczasowego profilu działalności domu produkcyjnego Design Direct. Zmiany dotyczą zarówno poszerzenia zakresu oferowanych...
Wydawnictwo Motor-Presse Polska uruchomi w najbliższych dniach nowy serwis internetowy magazynu "Auto Motor i Sport". Docelowo zawartość serwisu ma być...
Giełda Papierów Wartościowych uruchomiła pod adresem www.wseinternational.eu nowy serwis dla inwestorów giełdowych poświęcony spółkom zagranicznym notowanym na GPW w Warszawie....
Krzysztof Wirkus objął stanowisko senior concept managera w zespole kreatywnym agencji reklamowej Brainshop U-boot. Wcześniej zdobywał doświadczenie w niemieckich agencjach...
Michał Berezowski zajmujący dotychczas stanowisko public relations managera będzie od stycznia 2008 r. pełnił funkcję client service directora w firmie...
Dorota Tanaś-Michalak objęła stanowisko chief marketing officera w firmie Datera SA. Do jej obowiązków należeć będzie koordynacja działań promocyjnych serwera...
Portal Wirtualna Polska (WP) uruchomił pod adresem Laborka.wp.pl program konkursowy aktywizujący użytkowników, którzy mają własną wizję nowoczesnego i atrakcyjnego internetu....
Na okres ferii zimowych firma reklamowa Jet Line przygotowała dwa pakiety reklamowe airboardów, czyli pneumatycznych ścian reklamowych w formacie 12x8...
Wizerunek Karola Okrasy, znanego kucharza i szefa kuchni, zostanie wykorzystany w reklamach proszku do prania marki Ariel M-Zim5 z portfolio...
Agencja informacyjna Reuters planuje w 2008 r. podpisanie licznych umów partnerskich. Kontrakty mają być podstawą do powstawania wyczerpujących serwisów biznesowych...
Annie Rodgers, senior vice-president of sales Discovery Networks w regionie EMEA, zrezygnowała ze stanowiska. Rodgers nie ogłosiła jeszcze konkretnej daty...
Dominic Proctor, worldwide chief executive w sieci domów mediowych MindShare, został wybrany na przewodniczącego jury Media Lions podczas przyszłorocznej edycji...
Agencja interaktywna Syzygy przygotowała kreację kampanii internetowej i stronę internetową debiutującego na rynku europejskim modelu samochodu Mazda 6. Kampania reklamowa...
Instytut badawczy TNS wygrał dwa kontrakty w przetargu BARB (Broadcasters Audience Research Board) dotyczące pomiaru widowni telewizyjnej w Wielkiej Brytanii....
W 2007 roku wydatki na internet w USA wzrosły do 25 proc. i zamknęły się kwotą 20 mld dol. Marketerzy...
Telewizyjna stacja muzyczna MTV nawiązała współpracę z Jerrym Bruckheimerem, reżyserem takich hitów kinowych jak "Piraci z Karaibów" czy "Top Gun"....
Producent baterii Rayovac (Thomas H. Lee Co.) użyje w akcji promocyjnej wizerunku Myszki Miki. Umowę wynegocjował z Mouse House, filią...