piątek, 11 stycznia 2008
Andrzej Szewczyk dołączył do agencji interaktywnej Artegence, obejmując stanowisko senior innovation managera. Przez ostatnie trzy lata pracował w Telewizji Polskiej...
Acxiom będzie zbierał techniką online dane do swojej bazy konsumenckiej. Obecnie rekordy są pozyskiwane metodą telefoniczną oraz w mniejszym stopniu...
Interia.pl we współpracy z firmą AbRadio, dostawcą technologii strumieniowania sygnału radiowego w internecie, uruchomiła nową wersję serwisu radio.interia.pl. Dzięki temu...
Pod hasłem "Bliska. Stacje jak trzeba" PKN Orlen prowadzi kampanię wizerunkową sieci stacji paliwowych Bliska. Kampania ma na celu wykreowanie...
"Polska Głos Wielkopolski" (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski) przez 13 kolejnych piątków będzie dołączać kolekcję z odcinkami popularnej animowanej bajki dla dzieci...
Wojciech Sobina został nowym szefem działu komunikacji w Michelin Polska, firmie oponiarskiej. Zastąpił Małgorzatę Babik, będącą jednocześnie rzecznikiem prasowym spółki....
Rusza piąta edycja Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Prace do konkursu można zgłaszać od 18 lutego bezpośrednio na stronie www.ktr.org.pl. Przewodniczącą...
Superbrands Polska rozpoczyna cykl wykładów na temat budowania marki i zarządzania nią w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i w...
Delecta rozpoczęła intensywne działania reklamowe produktów linii meksykańskiej, które potrwają do końca lutego br. Złożą się na nie reklamy prasowe...
Dom mediowy Starcom w 2007 r. odnotował blisko 30-procentowy wzrost wartości netto obsługiwanych budżetów reklamowych. Przychody agencji rosły w podobnym...
Grupa wydawnicza Polskapresse, wydawca "Polski", wydała książkę "Dziennikarstwo" aspirującą do miana podręcznika nauki zawodu dziennikarza. Jest pierwszym obszernym i nowoczesnym...
Jean Francois Reynaud został nowym dyrektorem marketingu w Nissan Sales Central & Eastern Europe na Polskę, Czechy, Węgry i Słowację....
Do końca stycznia br. potrwa kampania wizerunkowa lokalizatora internetowego Zumi.pl. Jest ona kontynuacją działań autopromocyjnych i kampanii telewizyjnej zapoczątkowanych w...
Spółka ASA, producent preparatu LaciBios Femina we współpracy z agencją Websteam rozpoczyna kampanię promocyjną serwisu online ZdrowieIntymne.pl traktującego o zdrowiu...
Magdalena Piskorska rozpoczęła pracę w dziale marketingu grupy Jutrzenka SA. Zajęła stanowisko brand managera odpowiedzialnego za marketing takich produktów, jak:...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Direct (New Europe) reklamuje swoją ofertę ubezpieczeń direct na nośnikach outdoorowych. Kampania prowadzona jest na nośnikach backlight...
Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki (MCKiS). W zakres współpracy nawiązanej w wyniku konkursu ofert...
Renata Aleksandrzak została dyrektorem ds. sprzedaży powierzchni reklamowej w "Magazynie Handlowiec Info" (Dom Mediowy "Pentagram"). Jest to nowe stanowisko w...
Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM) oraz bezpłatny dziennik "Echo Miasta" (Media4Mat) rozpoczęli warszawską odsłonę kampanii społecznej "Bądź życzliwy! Ustąp miejsca starszym"....
Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPiZ, dołączyła do grona wykładowców Łódzkiej Szkoły Filmowej. Przedmiotem jej zajęć jest film...
Założona przez byłych pracowników Grupy Radiowej "Time" - Cezarego Fortunę, Ewelinę Krysiak i Macieja Zielińskiego - firma Eventex (pisaliśmy o...
Stacje MTV Polska i VH1 Polska wprowadzają do ramówek nowe programy. W nowej ofercie MTV są m.in. format reality show...
Pięciu konsultantów On Board PR, agencji doradztwa public relations, awansowało w firmie. Nominacje związane są z rozwojem spółki. Katarzyna Szczypek...
Dariusz Adamek został dyrektorem marketingu miesięcznika "Manager Magazin" (Manager Media). Stanowisko było nieobsadzone od ok. pół roku. Dariusz Adamek ostatnio...
Zuzanna Ziomecka, wydawca magazynów "Exklusiv" oraz "Aktivist" (Valkea Media), oraz inne osoby tworzące te pisma pracują nad nowym pismem skierowanym...
Marta Czartoryska została nowym dyrektorem działu komunikacji marketingowej Onet.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Welca, który odszedł w grudniu ub.r.,...
Agencja Świeża Bazylia PR będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii RP dotyczącej relaunchu marki Milko z portfolio SM Mlekpol. Nie wiadomo,...
Kolejni pracownicy dołączają do biura reklamy grupy Media Regionalne, wydawcy dzienników regionalnych. Wszystkie pozyskane osoby mają doświadczenia wyniesione z domu...
Marcin Biardzki został new business managerem w agencji reklamowej McCann Erickson Polska. Ostatnio nie był związany z żadną agencją reklamową...
Agencja public relations Advanced PR rozpoczęła współpracę z firmą Hochtief Polska specjalizującą się w zarządzaniu nieruchomościami. Umowa została zawarta w...
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wprowadza zmiany w dziale strategii. Ewelina Sęk, która od 1 lipca 2006 r. pełniła funkcję...
Wydawnictwo Pascal i platforma map cyfrowych Targeo stworzyły wspólny serwis informacyjny dla narciarzy i snowboardzistów. Efektem współpracy jest przewodnik dostępny...
Błażej Gałkiewicz i Tomasz Wolski dołączyli do zespołu Gadu Radia, internetowej rozgłośni należącej do Gadu-Gadu. Objęli nowe stanowiska, które utworzono...
Spółka Serwisy Finansowe Online (SSFO) uruchomi za kilka tygodni dziennik finansowy i pierwszą na polskim rynku porównywarkę produktów finansowych. Funkcjonować...
Agencja reklamowa S4 zdobyła wart 2 mln euro budżet kampanii informacyjnej propagującej picie soków co najmniej pięć razy dziennie w...
Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na opracowanie kampanii produktu marki Winiary "Pomysł na...". Paralotna odpowiada za działania reklamowe marki w...
Grupa WPP połączy dwie należące do niej struktury badawcze - brytyjską Henley Centre HeadlightVision i amerykańską Yankelovich Holdings. W ten...
Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wygrała trzy przetargi dotyczące inwestycji w sieci nośników reklamowych w miastach w Japonii. Francuski operator działa...
Agencja reklamowa Mother zdobyła wart 30 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy dla debiutującego modelu Hyundai i10. W konkursie pokonała niemiecką...
Ukazała się nowa narodowa edycja tygodnika "BusinessWeek" (The McGraw-Hill Companies). Została wprowadzona na rynek izraelski w języku hebrajskim. Wydają ją...
Prawdopodobnie agencja McCann Erickson przejmie wart 80 mln funtów globalny budżet reklamy Sony Ericsson od Saatchi & Saatchi, która obsługiwała...
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał budżet firmy L'Oreal we Francji. Należąca do Publicis Groupe agencja odpowiada już za planowanie i zakup...