czwartek, 17 stycznia 2008
Interaktywny dom mediowy ACR, należący do grupy K2 Internet, proponuje klientom model płacenia za efekt kampanii w internecie. Firma nazywa...
RECMA, międzynarodowa firma zajmująca się monitoringiem rynku domów mediowych na świecie, opublikowała najnowszy raport Competitiveness in Pitches ("Compitches 2007 Poland")...
Firma Arvato Services rozpoczyna współpracę z siecią IKEA w ramach obsługi programu lojalnościowego IKEA Family. Arvato uczestniczyło w opracowaniu szczegółów...
Magdalena Lewińska objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w dziale pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer. Zajmie się m.in. obsługą klientów z branży...
Nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Interia.pl SA uchwaliło nowy skład rady nadzorczej spółki. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak, wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann,...
Joanna Borkowska-Hupało jest nowym pracownikiem biura reklamy i planowania mediów w Wydawnictwie Bauer. Zajęła stanowisko specjalisty ds. mediów w dziale...
Polskie Radio Euro zastąpi Radio Bis, a start nowej stacji przewidziany jest na połowę maja br. Radio Euro będzie specjalizować...
Jakub Bierzyński, CEO grupy domów mediowych Omnicom Media Group (OMG), uruchomił swojego bloga. Internetowy dziennik dostępny jest na stronach Jakubbierzynski.pl...
Firma reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland wprowadziła tzw. kategoryzację cen wynajmu powierzchni ekspozycyjnych. Nośniki sklasyfikowano w pięciu grupach: D, C,...
Hachette Filipacchi Burda Polska oczekuje, że średnia sprzedaż magazynu "In Style" wyniesie 130-140 tys. egz. Nakład magazynu ma wynieść 240...
B.S.R Polska Wilanów (deweloper inwestycji budowlanej Wilanów One) przedłużył współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym PRO...
CoffeeHeaven oficjalnie zaprzecza krążącym pogłoskom o sprzedaży sieci kawiarni firmie AmRest, operatorowi marki Starbucks w Polsce. - Naszym celem jest...
Justyna Bublijewska objęła w agencji reklamowej SoHo Square (Ogilvy Group Poland) stanowisko regional account managera. Wspólnie z Marcinem Kieszczyńskim, który...
Renata Hebdowska objęła stanowisko kierownika ds. public relations w Raisio Polska Foods. W firmie pracuje od marca 2005 roku i...
Jak informuje Michał Witkowski, rzecznik Grupy PZU (PZU i PZU Życie), firma rozpisze konkurs na stanowisko dyrektora biura komunikacji korporacyjnej...
Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ofertę w HD (w wysokiej rozdzielczości). Spot telewizyjny akcentuje atrybuty technologii HD. Autorem...
Tygodnik "Na żywo", który wrócił na rynek w połowie listopada ub.r. wprowadzony przez Wydawnictwo Bauer, osiągnął średnią sprzedaż trzech pierwszych...
Adam Wojdyło rozstaje się z grupą Media Regionalne. Od kwietnia ub.r. był w firmie dyrektorem ds. projektów. Odpowiadał m.in. za...
Platforma Cyfra Plus wprowadza do portfolio HBO Digital - serwis z programami na życzenie bazujący na bibliotece filmów, dokumentów, seriali...
Radio RMF FM po raz 11. organizuje coroczną zimową akcję plenerowo-antenową "Olimpiada FM". Jej głównym sponsorem jest operator komórkowy Play....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na rozszerzenie dotychczasowych koncesji radia PiN 102 FM i sieci RMF Classic. Tą...
Zadebiutował "DJ Mag" ("DJ Magazine"), magazyn muzyczny i o kulturze klubowej. Jego wydawcą jest firma Mediaplanet, także właściciel wortalu muzyki...
Po tym jak Ryszard Krauze zrezygnował ze sponsorowania Orange Prokom Open, ważą się losy jedynego w Polsce turnieju tenisowego ATP...
Działania komunikacyjne dla dywizji lodów firmy Unilever Polska przygotowuje na nadchodzący sezon lodowy agencja McCann Erickson. - Wybór sieci Lowe...
Do zespołu kreacji agencji Scholz & Friends Warszawa dołączył nowy copywriter - Łukasz Pyrka, wcześniej (od połowy 2006 roku) związany...
Agencja reklamowa Tippingpoint wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy VTS Group zajmującej się produkcją i dystrybucją central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych....
Grupa BRE Banku (BRE, Multibank i mBank) podjęła decyzję o rozpisaniu przetargu reklamowego w zakresie obsługi strategicznej i kreatywnej. W...
Agencje reklamowe Lowe GGK i G7 pozostały na krótkiej liście przetargu reklamowego dotyczącego całościowej obsługi strategiczno-kreatywnej. Początkowo w przetargu startowały...
Dwie agencje reklamowe Lowe GGK i Legend Group znalazły się na short-liście przetargu, który rozpisała firma Polmlek Olsztyn. Przedmiotem konkursu...
Diageo przeprowadzi w Wielkiej Brytanii relaunch wódki Smirnoff Black. Celem projektu jest wyeksponowanie faktu, że produkt jest destylowany w małych...
Hilary Jeffrey, managing director PHD w Europie, awansowała na stanowisko prezesa sieci na region EMEA. Jej nowe kompetencje związane są...
Reuters rozpoczął współpracę z Nokia Ad Business w zakresie reklamy mobilnej. Nokia umożliwi Reutersowi dotarcie do 100 mln mobilnych użytkowników...
W Wielkiej Brytanii ruszyła pierwsza kampania outdoorowa, w której JCDecaux, firma reklamy zewnętrznej, wykorzystała Profiler, narzędzie do planowania widowni, które...
Organizacja piłkarska Federation Internationale de Football Association (FIFA) inwestuje w rozwój własnej sieci sklepów detalicznych. Projekt realizowany jest we współpracy...
Collen DeCourcy, chief digital officer w agencji reklamowej TBWA Worldwide, została przewodniczącym jury Cyber Lions tegorocznej edycji festiwalu reklamowego w...
Discovery Networks we współpracy z gwiazdą amerykańskiej telewizji Oprah Winfrey uruchomią nowy kanał telewizyjny. Projekt ruszy w 2009 r. w...
Gruner & Jahr jest bliski przejęcia "Financial Times Deutschland". Posiada 50 proc. udziałów w dzienniku i finalizuje rozmowy na temat...
Producent telefonów komórkowych Sony Ericsson zdecydował o przeniesieniu swojego globalnego budżetu reklamowego, wartego 160 mln dol., z agencji Saatchi &...