poniedziałek, 21 stycznia 2008
Agencja 180heartbeats w wyniku wygranego w październiku ub.r. przetargu odświeżyła serwis marki Mentos (producent: Perfetti van Melle) www.mentos.pl i przygotowała...
Do ok. 40 tys. egz. podniosła się średnia sprzedaż miesięcznika "Film" w ostatnich miesiącach według informacji od wydawcy Platformy Mediowej...
Kampania promująca szczoteczkę Colgate 360 inauguruje współpracę pomiędzy PRN by Thomson, operatorem sieci telewizyjnej typu In-Store TV, a Colgate-Palmolive Polska....
Carrefour planuje w tym roku powiększenie swojej sieci w Polsce o 6 hipermarketów, 10 supermarketów i co najmniej 20 sklepów...
TV Puls wprowadza codzienne pasmo poranne, która nadawane będzie od końca stycznia w godz. 7-9. Program będzie nosił tytuł "Puls...
Agencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z byłą tenisistką Magdaleną Grzybowską, obecnie przedstawicielką międzynarodowej agencji menedżerskiej SFX Tennis. SFX Tennis otrzyma...
W wybranych klubach w całej Polsce prowadzone są działania promujące nową odsłonę Absolut Vodka (V&S Luksusowa Zielona Góra) - limitowaną...
Dzisiejsza "Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") ukazała się w dwukrotnie większym nakładzie od standardowego poniedziałkowego. Nakład przekracza dziś 230,7 tys....
Biuro turystyczne Rainbow Tours zwiększa swój budżet marketingowy. W tym roku ma on wynieść 8 mln zł, z czego, jak...
Przemysław Kula został dyrektorem technicznym ukraińskiego kanału informacyjnego grupy TRK. Kanał wystartuje najwcześniej pod koniec br. Pracami kieruje Polka Aleksandra...
Biuro podróży Itaka prowadzi kampanię reklamową sprzedaży wycieczek na tegoroczny sezon wakacyjny. Jako jedyne z biur podróży zdecydowało się na...
Według AGB Nielsen Media Research w 2007 r. największy udział w rynku widowni dziecięcej (4-15 lat) miał kanał Jetix (4,92...
W nawiązaniu do informacji pt. "BRE rozpisze przetarg kreatywny; trwa przegląd mediowy" zamieszczonej w DS "MMP" z 17 stycznia br....
Ponad 10 mln zł wyda G+J Polska na media w br. Jest to tylko część znacznie większej kwoty przeznaczonej na...
Murator SA wspiera wydanie jubileuszowe miesięcznika "Murator" upamiętniające jego 25-lecie. Działania promocyjne obejmują wybrane stacje telewizyjne: TVP1, TVP Info, TVN,...
Marcin Bisiorek, zastępca dyrektora programowego Grupy Radiowej "Eska", odpowiedzialny dotąd za politykę muzyczną tej sieci radiowej, poszerzył kompetencje. Dodatkowo odpowiada...
Jolanta Grus, wcześniej dyrektor zarządzający ds. konferencji Bonnier Business Polska, została nową szefową agencji GGK PR (należącej do Lowe Group)....
Eliza Kosieradzka, dotychczas koordynator wydawniczy tygodnika "Newsweek Polska", awansowała na stanowisko z-cy dyrektora wydawniczego "Newsweeka" i "Forbesa" w Axel Springer...
Magdalena Zimecka, współwłaścicielka i współzałożycielka "Cafe Ole" Studio Dźwiękowe i Cafe Exspresso Postprodukcja, została nowym dyrektorem zarządzającym studia postprodukcyjnego Orka....
Pod hasłem "Szukaj pracy na dobrym portalu" wystartowała kampania reklamowa portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj). Działania potrwają do końca marca...
Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zwiększyła do 10 liczbę tzw. nośników coffee point w Warszawie (dotąd były dwa). Do...
P4, operator sieci Play, ruszył z nową kampanią reklamową "Łap łup!". Wspiera ona oferty promocyjne (m.in. telefony w cenie od...
W najbliższym półroczu marka Cropp (LPP) będzie obsługiwana kreatywnie przez agencję Momentum. - Zakres pracy Momentum to dostarczanie kontentu kreatywnego...
Ghelamco Poland, międzynarodowa firma deweloperska, jest nowym klientem agencji PR Partner of Promotion. Klient został pozyskany w wyniku przetargu. Wzięły...
Estee Lauder rozpisało globalny przetarg na obsługę mediową. Do konkursu zaproszono trzy domy mediowe: Maxus, M2M oraz MPG. Na razie...
John Meyer został nowym CEO i prezesem zarządu Acxiom Corporation, dostawcy rozwiązań marketingowych. Zastąpił Charlesa Morgana, weterana firmy, związanego z...
Heineken przejmuje brytyjskie marki piwne firmy Scottish & Newcatle, w tym najbardziej znane - John Smith's i Foster. Jest to...
Clear Channel Outdoor sprzedał 50 proc. udziałów w afrykańskiej firmie Clear Channel Independent. Nabyła je firma Independent News & Media,...
Wytwórnia Sony Pictures Home Entertainment promuje swój nowy serial historyczny "The Tudors" na ekranach w salonach fryzjerskich, w sieci której...
Gordon Brown, premier Wielkiej Brytanii, zapowiada uruchomienie globalnego portalu internetowego poświęconego nauce języka angielskiego. Premier zdradził ten plan podczas wizyty...