wtorek, 29 stycznia 2008
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała szczegółowe dane dotyczące wielkości sprzedaży netto w 2007 roku w zakresie reklamy tranzytowej (reklama...
Agencja reklamowa DDB Warszawa uruchomiła nową stronę w sieci www.ddb.pl przygotowaną przez agencję interaktywną Tribal DDB. - Serwis jest zupełnie...
Scandinavian Tobacco buduje lojalność wśród konsumentów marki papierosów Nevada. Akcja nazywa się "Wjedź w dobry stan" i ma formę konkursu,...
W Call Center Poland (CCP) nowym dyrektorem działu obsługi klienta została Sylwia Dąbrowska. W firmie pracuje od 1999 roku -...
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych podpisał umowę o współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego (SMB). - Mam nadzieję, że dokument ten...
Lech Wałęsa został felietonistą miesięcznika "Focus Historia" wydawanego przez G+J Polska. Pierwszy jego materiał pojawi się w lutowym wydaniu pisma....
Ambra SA, która do tej pory zajmowała się produkcją, importem i dystrybucją win, wchodzi na rynek wódki. Z firmą Russian...
Canon Polska zaprezentował swoje tegoroczne nowości. Najważniejsze - w dziedzinie fotografii - to nowa lustrzanka amatorska EOS 450D oraz cztery...
Firma Pharm Supply, polski dystrybutor produktów francuskiego Laboratoires Théa, rozpoczęła współpracę z agencją IMR advertising by PR. W ramach rocznej...
Powstała polska wersja multimedialnej strony internetowej Mitsubishi poświęconej modelowi samochodu Lancer Evolution, który zadebiutuje w Polsce w połowie br. Witryna...
Agencja interaktywna Venti zaprojektowała i wykonała serwis internetowy marki kawy Woseba (spółki Woseba). Poza informacjami na temat marki i produktów...
Eveline Cosmetics wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków Pure Control przeznaczonych do pielęgnacji młodej skóry. Seria składa się z pięciu...
MTV Dance, kanał MTV Networks z muzyką taneczną, od marca br. pojawi się w ofercie wybranych operatorów kablowych w Polsce....
Klimek (Klemens) Murańka, 13-letni polski skoczek narciarski, jest najmłodszym polskim sportowcem, który podpisał profesjonalny kontrakt sponsorski. Skoczka sponsorować będzie firma...
Maria Moś i Grzegorz Kosiura awansowali na stanowiska group account managerów w agencji reklamowej Pentagon Media Team, spółce należącej do...
Do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus dołącza kanał komediowy Comedy Central. Stacja dostępna będzie w pakietach Podstawowym, Komfortowym i Prestiżowym....
Maspex ruszył z kampanią reklamową promującą soki Kubuś. Jest to nowa kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Bohaterem spotu...
Pod hasłem "Minutka - Twoja chwila przyjemności" wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Minutka - herbaty z portfolio spółki Mokate....
Serwis YouTube uruchomił polską wersję projektu YouTube for Mobile. To portal, który zawiera miliony plików wideo i największy dostępny zbiór...
Patrycja Sass dołączyła do zespołu IAB Polska. Jako project manager będzie zajmować się m.in. organizacją eventów, konferencji i szkoleń dla...
W strukturach Concept Publishing Polska (CP Polska) powstała firma Ad Concept. Jej celem jest sprzedaż powierzchni reklamowej w pismach dystrybuowanych...
Concept Publishing Polska (CP Polska), wydawca tytułów typu custom publishing, wprowadził do salonów sieci Empik jeden ze swoich magazynów -...
Maciej Musioł objął nowo utworzone stanowisko business development directora w firmie NetSprint.pl. Musioł będzie odpowiadał za rozwój nowych przedsięwzięć reklamowych...
Anna Piela, dyr. handlowy AWR "Wprost", wydawcy "Wprost", rozstaje się z wydawnictwem. Informację potwierdził Amadeusz Król, dyr. generalny i wiceprezes...
Węgierski oddział domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media (NAM) podpisał 22 umowy na sponsoring sal w nowo otwartym multipleksie...
Polkomtel realizuje zimową edycję kampanii reklamowej promującej mobilny internet iPlus. Działania dotyczą dostępu do internetu na preferencyjnych warunkach cenowych (50...
Instytut Globalizacji rozpoczyna realizację projektu edukacyjno-badawczego pod hasłem "Cyfrowa Polska". Jego celem jest zbadanie przygotowania Polski do adaptacji technologii cyfrowych....
Philips uprości strukturę biznesu w Polsce i na świecie. Utworzy trzy główne sektory działalności: Philips Healthcare (ochrona zdrowia), Philips Lighting...
Wystartowała zimowa edycja akcji RMF FM i tygodnika "Motor" - "Swoją drogą". Sponsorem akcji jest Seat. W ramach projektu dziennikarze...
W związku z obchodami 50-lecia marki Lego firma Lego Polska zapowiedziała wprowadzenie w br. specjalnego produktu tej marki. Jednocześnie firma...
Do działu obsługi klienta agencji BTL Aramaz (Grupa Hands) dołączyła Wiesława Charzewska-Nowicka. Jako nowy account zasili szeregi ośmioosobowego zespołu obsługującego...
Producent mebli Komandor SA rozpoczął realizację drugiej edycji kampanii reklamowej marki Komandor pod hasłem "Jakość i Styl". Celem projektu jest...
Wydawnictwo Infor prowadzące przetarg mediowy na obsługę "Gazety Prawnej", do drugiego etapu zakwalifikował trzy domy mediowe: Brand Connection, PanMedia Western...
Firma Johnson & Johnson rozpoczęła procedury przetargowe, których celem ma być wybór agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej marki szamponu przeciwłupieżowego Nizoral,...
Przetarg na pełną obsługę public relations ogłoszony pod koniec zeszłego roku przez firmę Netia SA wygrała warszawska agencja Neuron. Umowa...
Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na przygotowanie kompleksowej kampanii reklamowej dla jednego z produktów finansowych Fortis Banku Polska SA. Główne...
Według prognoz firmy badawczej Group M (WPP Group) światowy rynek reklamy w mediach osiągnie w tym roku wartość 479 mln...
Initiative wygrał w przetargu na obsługę amerykańskiego budżetu mediowego napojów Cadbury Schweppes. Jego wartość szacowana jest na 150 mln dol....
Agencja marketing services OgilvyOne (z grupy WPP) wygrała przetarg na obsługę sieci handlowych Sears i Kmart (Sears Holdings) w zakresie...
TNS Healthcare, dział TNS zajmujący się badaniami branży medycznej, ma nowego wiceprezesa. Ceri Thomas obejmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego ds. budżetów...