wtorek, 26 lutego 2008
"Dziennik" (Axel Springer Polska) rozpoczyna kolejny cykl encyklopedii dla najmłodszych czytelników zatytułowany "Cywilizacje". Seria liczy 10 zeszytów i jest kontynuacją...
3 marca w serwisie z muzycznymi kanałami internetowymi RMF FM Miastomuzyki.pl zacznie nadawać siedem nowych stacji: RMF Alternatywa - niezależny...
Ruszyła nowa strona internetowa Związku Pracodawców Branży Internetowej "IAB Polska". Dostępna pod adresem www.iabpolska.pl witryna ma nowy layout i funkcje...
Universum Promotion Group oraz Neolit Media, firmy specjalizujące się w reklamie wielkoformatowej, stworzyły folder promujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z...
Rozpoczęła się promocja konsumencka marki tłuszczu do smarowania Ekstra Pomorski przygotowana przez agencję Albedo Marketing dla Zakładów Przemysłu Tłuszczowego w...
Spot reklamowy BZ WBK, w którym występuje John Cleese z grupy Monty Pythona, bije rekordy popularności na YouTube. W ciągu...
Reserved (LPP SA) rozszerza asortyment produktów o obuwie. Uzupełni ono dotychczasową ofertę marki, pod którą można było nabyć odzież, bieliznę...
New Age Media uruchamia oddział w Czechach. Po zeszłorocznym otwarciu biur na Węgrzech i w Rumunii jest to kontynuacja rozbudowy...
Daniel Wood rozpoczął w ubiegłym tygodniu pracę w dziale strategii agencji Leo Burnett, w którym obecnie pracują dwie osoby -...
InteliWISE SA zamierza zadebiutować na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie na przełomie I i II kwartału 2008 r....
Działający w ramach struktur Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy "IAA Polska" zespół Young Professionals określił swój statut, wybrał komitet i zarząd. W...
"Piotruś i wilk", film animowany, którego współtwórcami są Artur Zicz i Marcin Łunkiewicz, producenci w domu produkcyjnym CutCut (Corporate Profiles...
Herbapol Lublin SA wprowadził na rynek nową serię herbat owocowo-ziołowych i zielonych Herbapol. W jej skład wchodzi 15 różnych wariantów...
Oferta handlowa AMS SA, firmy reklamy zewnętrznej, została poszerzona o wielkoformatową siatkę remontową na budynku w centrum Warszawy u zbiegu...
Serwis społecznościowy Millionyou.com razem z telewizją nowej generacji N przeprowadza konkurs filmowy. Przedsięwzięciu towarzyszy akcja reklamowa, a hasłem kampanii wspierającej...
Śląska telewizja satelitarna TVS rozpocznie nadawanie w drugiej połowie marca, przed Wielkanocą. Wcześniej debiut stacji planowano na przełom lutego i...
"Fakt" (Axel Springer Polska) rozpoczął nową loterię "Fakto!mania. Obudź nagrody!". Na biorących udział w loterii czytelników czekają nagrody o łącznej...
Just Health Club (JHC), dział agencji Just specjalizujący się w obsłudze budżetów farmaceutycznych, przygotował działania dla marki Polopiryna z portfolio...
Agnieszka Kępińska objęła stanowisko kierownika ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w firmie Kraft Foods Polska. Wcześniej pracowała w agencji PR...
Wojciech Kmita dołączył do zespołu redakcyjnego miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska). Objął nowo utworzone stanowisko sekretarza wydawnictw nieperiodycznych. Do jego...
Discovery Channel rozpoczyna kampanię reklamową, która prowadzona będzie pod hasłem "Mocne Historie. Prawdziwe Życie". Działania będą wspierać wiosenną ramówkę stacji....
Według Pentagon Research w styczniu telewizja Polsat miała największy potencjał w product placemencie. Ekspozycja marek najczęściej miała miejsce w serialach...
Fortis Bank Polska SA wystartował z kampanią reklamową jednego z produktów finansowych. Kampania dotyczy tego, w jaki sposób Fortis może...
Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej Hand Made dołączył Tomasz Pizło, który objął stanowisko junior copywritera. Dołączył do grupy kreatywnej Miłosza...
Polskie Radio poszerza ofertę serwisów tematycznych dla interaktywnych słuchaczy o serwis poświęcony motoryzacji. Jest to kolejny serwis na stronach internetowych...
Sebastian Ścigalski dołącza do działu kreacji agencji Eskadra, gdzie obejmie nowo utworzone stanowisko senior art directora. Będzie odpowiedzialny głównie za...
Ruszyła wiosenna kampania Sodexho Pass poświęcona kuponowi podarunkowemu. Kampania obejmie mailing, telemarketing, reklamy prasowe i internetowe zamieszczane w mediach ogólnoekonomicznych...
W miniony weekend wystartowała kolejna kampania kredytów gotówkowych GE Money Banku autorstwa agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy i domu mediowego Media...
W lutym br. agencja reklamowa S4 zmieniła swój status prawny, stając się spółką akcyjną (wcześniej była spółką z o.o.). Jest...
L'Oreal Polska i agencja reklamowa Schulz przygotowały akcję konsumencką "6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis". W obrębie działań ze...
Lukas Bank rozpoczął kampanię kredytu gotówkowego. Przekaz opiera się na różnorodności oferowanych pożyczek w 15 minut. Na potrzeby kampanii przygotowano...
Media Direction OMD wycofał się z przetargu mediowego wydawnictwa G+J Polska. Jak powiedział Jacek Hendigery, dyrektor mediów tej agencji, na...
Europejskie Centrum Solidarności (ECS) ogłosiło otwarty konkurs na logo. Prace konkursowe będą oceniane przez specjalistów z zakresu projektowania graficznego. Autor...
Brand Connection wygrał w konkursie na planowanie i zakup mediów dla "Gazety Prawnej" (Infor PL), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Tym samym...
Ernest & Julio Gallo, producent win kalifornijskich Gallo, prowadzi przetarg reklamowy na całościową obsługę, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W przeciwieństwie do...
Hamish Kinniburgh objął stanowisko global communication planning directora w Universal McCann. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Kinniburgh pracuje...
Coca-Cola rozpoczyna w USA projekt komunikacyjny "Sustainable well-being". Akcja ma pozycjonować koncern jako firmę ekologiczną i jednocześnie wpisującą się w...
Procter & Gamble poinformował inwestorów o planach redukcji personelu oraz o koncentracji na najbardziej obiecujących markach. W najbliższym czasie firma...
Martin Sorrell, chief executive WPP Group, ma w najbliższy piątek przedstawić wyniki finansowe grupy za 2007 r. oraz prognozę na...
Mark Williams, chief operating officer Sky Italia, zostanie chief financial officerem News Corp. w Europie i Azji. Jednocześnie Stephen Daintith,...
Mazda zdobyła pozycję lidera niemieckiego rynku nowych aut pod względem efektywności reklamy spośród wszystkich graczy w branży. Chociaż ta japońska...
Paul Tilley, creative chief agencji reklamowej DDB Chicago, prawdopodobnie odebrał sobie życie, skacząc w ubiegły piątek wieczorem z hotelowego okna....