poniedziałek, 3 marca 2008
Coca-Cola Poland Services wprowadza nowy wizerunek graficzny napojów marki Fanta na etykietach i rozpoczyna nową kampanią reklamową "Zabawa bez ograniczeń"....
Na antenie TVN Style (Grupa ITI) pojawi się nowy program dla kobiet pt. "S.O.S. Uroda". Poprowadzą go Magda Groszewska, dyrektor...
Dzisiaj rusza nowa kampania Link4 Towarzystwa Ubezpieczeniowego SA specjalizującego się w sprzedaży polis komunikacyjnych w systemie direct (przez telefon i...
Wydawnictwo G+J Polska, wydawca tygodnika "Gala", szacuje średnie rozpowszechnianie płatne razem pierwszych wydań po relaunchu (numery 5.-7./08) na ok. 140...
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży notebooki w cenie 3-4,3 tys. zł. Polska jest szóstym krajem w Europie, gdzie Samsung...
Tomasz Średniawa został nowym copywriterem w firmie marketing services Tequila/Polska. Wcześniej pracował w agencji reklamowej Star Advertising (grupa Star One)...
Walne zgromadzenie Rady Fundatorów Fundacji InternetPR.pl wybrało skład nowej Rady Etyki Public Relations. Decyzja została podjęta w związku z końcem...
Agencja Oxy Group rozpoczęła współpracę z firmą Endemol Polska, producentem programu "Big Brother". Będzie odpowiadać za media relations w zakresie...
Członkowie założyciele Stowarzyszenia Ludzi Reklamy nadesłali do redakcji DS "MMP" list otwarty następującej treści: "30 listopada 2007 r. 22 członków...
Volkswagen prowadzi outdoorową kampanię teaserową pod hasłem: "Przymierz się." Piotr Popławski, marketing brand manager w dziale samochodów użytkowych w Kulczyk...
Krzysztof Kozak objął stanowisko managing directora w agencji experiential marketingu EmLab należącej do grupy Mothership. Przejmie tym samym część kompetencji...
Warszawski salon Auto Viva uruchomił serwis obsługi samochodów marki Bentley. Kilka modeli trafiło do sprzedaży na polskim rynku, za którą...
Dwutygodnik "Praca i życie za granicą" (Andersen Press) od 6 marca br. poszerzy dystrybucję w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Tytuł...
Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) rozpoczyna kolekcję "Przygody Franklina", na którą złoży się osiem tomów książek z płytą VCD. Pierwszy tom...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna planuje realizację drugiej kampanii reklamowej na polskim rynku. W przyszłym tygodniu zapadnie decyzja o doborze nośników,...
Filip Szcześniak przeszedł z biura reklamy tytułów młodzieżowych Axel Springer Polska do IDMnetu. W Springerze pracował jako traffic executive i...
Marcin Cassino jest nowym dyrektorem marketingu i PR w JLR Polska będącej przedstawicielem marek Jaguar i Land Rover. Zastąpił Macieja...
Jarosław Roszkowski objął w Internet Group nowo utworzone stanowisko pełnomocnika zarządu tej spółki ds. rozwoju platformy e- i m-marketingu. Będzie...
Agnieszka Suchan dołączyła do zespołu domu mediowego Starcom. Jako media planner będzie obsługiwała m.in. budżety mediowe Avonu i Gatty. Agnieszka...
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) ukaże się z dodatkiem z krzyżówkami. Wstępnie zaplanowano dwa dodatki tego typu w dwa kolejne wtorki...
Firma Adidas przygotowała wiosenne kampanie promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowego modelu obuwia sportowego Porsche Design zaprojektowanego do jazdy...
Katarzyna Szybińska awansowała w wydawnictwie Edipresse Polska. Została product managerem tzw. platformy poradnikowej i odpowiada za tygodnik "Przyjaciółka". Dotychczas Szybińska...
Carlsberg Polska, producent piwa marki Piast, podpisał z II-ligową drużyną piłkarską WKS Śląsk Wrocław kontrakt sponsorski do marca 2009 r....
Z okazji pierwszej rocznicy działalności P4, operator sieci komórkowej Play (działa od 16 marca ub.r.), obniża ceny 12 modeli telefonów...
MindShare i iBlue realizują kampanię proximity advertising dla producenta sprzętu i odzieży sportowej Nike. Pod hasłem: "Taka jestem", marketer zachęca...
Clear Channel Poland pozyskał na wyłączność część nośników POS w hipermarketach sieci Tesco. Prawo wyłączności obejmuje powierzchnie w strefie wejścia...
Artman, producent odzieży marki House, wystartował z nową kampanią reklamową o nazwie "Virginity". Reklamy mają zwrócić uwagę przede wszystkim 19-25-latków,...
"Stopklatka" to najnowsza kampania reklamowa Dominet Banku promująca kredyt gotówkowy z szansą na niespłacenie. Bank spośród klientów biorących promocyjny kredyt...
Firma Graal, producent konserw rybnych, planuje w tym roku poszerzenie oferty o produkty chłodzone i mrożone. Wprowadzenie ich do portfolio...
Biuro Reklamy TVP zaoferuje reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu cennikowego czasu reklamowego. Nowa usługa uruchamiana w ramach platformy IUBILEO przechodzi ostatnią...
Izabela Sarnecka została dyrektorem działu reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Tenczyńską, która awansowała w...
Do zespołu Afilo, sieci afiliacyjnej serwisów internetowych, dołączył Łukasz Szymański. Jako traffic manager odpowiada m.in. za nadzór nad emisją kampanii...
Agencja public relations Genesis PR rozpoczęła współpracę z firmą Javart. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR...
Agencja interaktywna Janmedia Interactive rozpoczęła współpracę z firmą Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako...
Agencja reklamowa Hard & Smart w wyniku rozstrzygniętego przetargu zajmie się w bieżącym roku trzema kampaniami sieci sklepów DDD -...
Firma farmaceutyczna Polpharma zakończyła konkurs na agencję reklamową, która przygotuje rozwiązania strategiczno-kreatywne dla portfolio leków przeciwbólowych dostępnych bez recepty (OTC)....
Biuro ds. organizacji regat Urzędu Miasta Szczecin prowadzi przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej. Ma ona dotyczyć tegorocznej edycji zawodów...
BRE Bank wybrał cztery domy mediowe do dalszego etapu przetargu na obsługę budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów. Poza...
Firma Food Care wybrała dom mediowy Equinox Media do obsługi budżetu reklamowego. Do tej pory marketer pracował z domem mediowym...
Nomi, sieć supermarketów budowlanych będących własnością firmy Nomi SA z siedzibą w Kielcach, prowadzi przetarg reklamowy, powiązany z obchodami 15-lecia...
PGNiG SA zakończyło procedury przetargowe, których celem było wyłonienie dostawców usług projektowo-poligraficznych dla centrali spółki oraz oddziału handlowego PGNiG SA....
Agencja reklamowa Testardo Red Cell zwyciężyła w przetargu, jaki firma Cadbury Wedel rozpisała na kompleksową obsługę marki Pawełek, dowiedzieliśmy nieoficjalnie...
Holding reklamowy Interpublic Group po raz pierwszy od czterech lat nie wykazał straty finansowej, a jego zysk netto za ub.r....
Matt James objął stanowisko managing directora w sieci domów mediowych OMD International. Zastąpił Petera Magnaniego, który awansował na nowe stanowisko...
WPP Group, druga co do wielkości na świecie grupa reklamowa, w ub.r. odnotowała 6,19 mld funtów przychodów, o 5 proc....
Telewizja pozostaje wiodącym medium w budżetach ukraińskich reklamodawców, podaje Ukrainian Advertising Coalition (UAC). Stacje nadające na Ukrainie zarobiły w ub.r....
Koncern Unilever podjął decyzję o zmianach personalnych i kompetencyjnych wśród wysokiej rangą kadry menedżerskiej. Vindi Banga, prezes dywizji żywności koncernu...