wtorek, 4 marca 2008
Agencja reklamowa Euro RCSG Warsaw przygotowała kolejną, już szóstą z kolei, reklamę dla Link4. Wszystkie reklamy przygotowywane są według spójnej...
Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...
Dorota Świderska odchodzi z agencji interaktywnej Heureka. Pełniła w niej funkcję PR & event managera. Wiadomo już, że będzie pracować...
Wraz z początkiem marca ruszyła strona internetowa magazynu "Sense of Beauty" wydawanego przez Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris". Pismo zawiera...
Firma Mieszko rozpoczęła niecodzienną promocję parasolowej marki Mieszko oraz wyrobów pod markami indywidualnymi: Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo. Mieszko ufunduje nagrody...
Marka piwa Carlsberg z portfolio Carlsberg Polska chce w br. wyraźnie wyprzedzić Heinekena Grupy Żywiec pod względem udziałów wartościowych. Oba...
Teresa Biernacka, obecnie creative group head w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, będzie nowym dyrektorem kreacji w McCann Erickson, dowiedzieliśmy...
Od kwietnia br. kanał tematyczny TVN CNBC Biznes z portfolio Grupy TVN zostanie włączony do monitoringu telewizyjnego AGB Nielsen Media...
Spółka ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, uzyskała za cztery kwartały 2007 r. przychody w wysokości 114 mln zł, co oznacza...
Należąca do Polsatu stacja tematyczna TV Biznes została włączona do oferty sieci kablowej UPC. - To ostatnia duża sieć telewizji...
Japoński producent elektroniki firma Toshiba chce wzmocnić wizerunek marki jako lidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej, zwłaszcza w kategorii...
Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2007 r., najpopularniejszym portalem internetowym jest Onet.pl. Serwisy informacyjne Onet.pl zajmują pierwsze...
Do końca 2009 r. Kimberly-Clark będzie jedynym producentem papierowych artykułów higienicznych w Polsce mającym prawo do korzystania z wizerunku bohaterów...
Henkel Polska poszerza gamę kosmetyków do pielęgnacji włosów Schauma o nowe serie. Są to Oil Intense, linia produktów dla kobiet,...
Miasto Muzyki, internetowa platforma muzyczna RMF FM, rozpoczęła wizerunkową kampanię w prasie. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział promocji...
Jet Line, firma reklamy wielkoformatowej, znacząco zwiększy w tym roku liczbę posiadanych nośników. Sieć Motorway o formacie 12x4 m, licząca...
Radio Plus (Eurozet) ma nową stronę internetową - www.plusradio.pl. Nowa szata graficzna utrzymana jest w ciepłych kolorach nawiązujących do linii...
Firma Statoil Poland przedłuża współpracę z agencją reklamową Communication Unlimited na kolejny rok. Agencja będzie kontynuować strategię realizowaną od 2007...
Axel Springer Polska stworzyło nowe stanowisko wydawcy segmentu pism młodzieżowych. Objęła je Donata Cieślik, do tej pory redaktor naczelna "Dziewczyny"...
Dmytro Konyk został dyrektorem niedawno otwartego biura firmy On Board PR na Ukrainie. Będzie odpowiedzialny za rozwój na rynku ukraińskim...
Portal finansowy Money.pl uruchomił, na razie w testowej wersji, pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla inwestorów giełdowych pod nazwą MyStock.pl....
Wydawnictwo Podatkowe "Gofin", wydawca ogólnopolskiego dziennika "Gazeta Podatkowa" oraz specjalistycznych czasopism, rozpoczęło współpracę z portalem Gazeta.pl (Agora SA). Współpraca polega...
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej promuje wśród klientów ofertę "Wiosna w TVP". Reklamodawcy, którzy poszerzą kampanię na głównych antenach o stacje...
Kraft Foods Polska pod marką Alpen Gold Bąbolada wprowadził czekolady w małym formacie XS. Dostępne są w dwóch wariantach smakowych...
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki odzieżowej Reporter. Wiosenny wizerunek marki ma za zadanie umocnić pozycję miejskiego brandu odzieżowego. - Energia...
Nestlé wprowadza na rynek nowe etykiety i opakowania wszystkich wariantów wody Nestlé Aquarel. Zmiany, które zostaną wdrożone w kwietniu br.,...
Jacek Kania objął stanowisko media managera w dziale marketingu LPP, firmy odzieżowej będącej właścicielem marek: Reserved, Cropp Town i Esotiq....
Na stronie www.tyskie.pl uruchomiony został konkurs Wirtualne Vademecum Piwa. Serwis jest interaktywną kontynuacją wydanej w ubiegłym roku książki "Tyskie Vademecum...
Agencja reklamowa McCann Erickson zwyciężyła w przetargu prowadzonym przez firmę Maspex Wadowice. Jego celem był wybór firmy do obsługi marki...
Malcolm Poynton, executive creative director w agencji Ogilvy Advertising w Londynie, rozstaje się z firmą. Jego odejście jest elementem procesu...
Coca-Cola wybrała agencję reklamową Mojo do globalnej obsługi Diet Coke. Mojo jest australijską firmą należącą do grupy Publicis. To prawdopodobnie...
Należący do Google serwis YouTube planuje uruchomienie serwisu umożliwiającego użytkownikom zamieszczanie filmów wideo na żywo. Będzie je można ładować i...
MTV i MySpace nawiązały współpracę, w ramach której stworzą wspólną cotygodniową listę przebojów. Na stronach MySpace będą dostępne wideoklipy emitowane...
Pearson, właściciel m.in. "Financial Timesa", poinformował o osiągnięciu w minionym roku 4 proc. zysku do kwoty 468 mln funtów. Przychody...
Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty otrzymała główną nagrodę na światowym konkursie efektywności reklamowej World Effie Festival za spot dla marki...
Ebbe Altberg został mianowany head of audience w Yahoo! Europe. Będzie odpowiadać za wszystkie aspekty kreacji, rozwoju i zarządzania produktami...