środa, 12 marca 2008
Znana modelka i była prezenterka MTV Joanna Horodyńska będzie reklamowała telefony Sony Ericsson w specjalnej kampanii realizowanej w internecie. Za...
Samsung Electronics Polska negocjuje kontrakt reklamowy ze znanym piłkarzem Euzebiuszem Smolarkiem. To czołowy zawodnik naszej reprezentacji narodowej, która, przypomnijmy, po...
Coca-Cola przeprowadzi relaunch marki soków Cappy. Przez ostatnie kilka lat marka Cappy nie była aktywna ani na poziomie produktu, ani...
"Nie jedź za mną, jedź po nagrody na stację Lotos" - pod takim hasłem Grupa Lotos prowadzi najnowszą kampanię reklamową...
Skoda Auto Polska wspiera działaniami ATL sprzedaż nowej wersji Fabii Combi. Model pozycjonowany jest jako następca lidera rynkowego w swoim...
Dariusz Woźniak, dotychczasowy client service manager, awansował w strukturach Brokera FM (dom sprzedaży czasu antenowego RMF FM, RMF Maxxx i...
Renault Polska poza tradycyjnymi kanałami komunikacji ATL wspiera debiut rynkowy trzech nowych modeli w portalu społecznościowym Nasza-klasa.pl. Internetowe kreacje reklam...
Spółka Canal Plus Cyfrowy zakończyła 2007 r., osiągając 176 mln zł zysku netto. Zgodnie ze standardami US GAAP przychody firmy...
Agencja interaktywna Ideo uruchamia dział zajmujący się marketingiem wyszukiwarkowym. Jednocześnie uruchomiła serwis, a w jego ramach blog, który ma dostarczać...
Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w makiecie tygodnika telewizyjnego "To & Owo TV". Odświeżeniu uległa także formuła pisma. Pojawiły się nowe...
Hoop prowadzi ogólnopolską kampanię telewizyjną marki wody Arctic. Realizowane działania obejmują telewizję (m.in.: Polsat, TVN, TVN Siedem). Za kreację reklam...
Monika Olesińska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej JWT Polska, w zespole obsługującym markę Knorr (Unilever), na stanowisku regional senior account...
Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...
Eurosport uruchamia kanał w jakości high definition - wysokiej rozdzielczości (HDTV). Eurosport w wysokiej rozdzielczości wystartuje 25 maja br., wraz...
Firma ATM Grupa, producent formatów telewizyjnych, zapowiada dalszą ekspansję produkcji na rynkach międzynarodowych. - W ostatnich latach podejmujemy szereg działań...
Polacy nie ufają niezależnym, niemarkowym stacjom paliwowym - wynika z raportu "Stacje paliw: wygrywa marka" firmy doradczej OnBoard PR przygotowanego...
Firma Storck prowadzi kampanię telewizyjną marki cukierków Toffifee. Najnowszy spot pt. "Specjaliści" jest emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych: TVP,...
Przedstawiciele zarządu KTR, który organizuje polską edycję konkursu Young Creatives, zakwalifikowali do kolejnego etapu 20 zespołów kreatywnych. Do dalszego udziału...
Agencja Marketing & Communications Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Amway Polska w zakresie komunikacji produktowej oraz relacji z mediami. Działania...
Dom mediowy ZenithOptimedia kupił optymalizator spotowy marki Lookie. Agencja dostosowała go do swoich potrzeb i wykorzystuje w planowaniu kampanii telewizyjnych...
Fastbridge, cyfrowa dywizja domu mediowego Initiative Warszawa, rozszerza zakres świadczonych usług i chce wdrożyć nowe podejście do planowania mediów. W...
Sylwia Dąbrowa wkrótce obejmie stanowisko szefa działu fotoedycji w redakcji dziennika "Polska" (Polskapresse). Ostatnio Dąbrowa związana była z "Super Expressem",...
Anna Stando awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu sprzedaży agencyjnej kampanii reklamowych online w wydawnictwie IDG Poland. Wcześniej pracowała...
Agencja reklamowa DDB realizuje projekt reklamowy "Feel the kick & dance" dla marki Airwaves, z portfolio producenta gum do żucia...
Międzynarodowe wydawnictwo Mediaplanet Publishing House przygotowało raport "Cash Management" o skutecznym zarządzaniu finansami firmy, który ukazał się z wczorajszym wydaniem...
Agencja PR Media Connect zajmie się realizacją corocznej międzynarodowej konferencji "Zarządzanie ryzykiem w strategii firmy". W tym roku wydarzenie odbędzie...
Studio Perspektywa rozpoczęło współpracę z firmą Grycan, która powierzyła mu przygotowanie strategii oraz kreacji nowej marki w portfolio firmy -...
Marcin Rutkowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Premium Foods. Zastąpił na tym stanowisku Adama Żegotę, który rozstał się z firmą....
E.P. Creative Services nadal ma obsługiwać w zakresie public relations Hasbro Poland, dystrybutora gier planszowych i zabawek. W ub.r. agencja...
Agencja reklamowa Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę marki Finlandia Vodka należącej do portfolio Brown-Forman Polska. Przetarg dotyczył kreacji...
Agencja marketing services Euro RSCG 4D wygrała przetarg na obsługę marki wódki Żubrówka należącej do firmy CEDC. Jest to pierwsza...
McDonald's w Wielkiej Brytanii prowadzi wewnętrzne śledztwo w sprawie kuponów dystrybuowanych wśród dzieci, które uprawniały do bezpłatnego otrzymania kanapek Big...
Holding reklamowy Havas w 2007 r. osiągnął zysk na poziomie 130 mln dol. Wzrost organiczny wyniósł 7,1 proc. i jest...
Sony Ericsson wybrało agencję reklamową Iris do obsługi globalnego projektu marketingowego związanego ze sponsoringiem sportowym. Ma to przede wszystkim związek...
Firma Boots przegląda oferty agencji reklamowych związane z obsługą marki No7 Protect & Perfect Beauty. Marketer chce, aby agencja przygotowała...
Producent sprzętu fotograficznego Olympus ponownie będzie inwestować w komunikację marketingową związaną ze sponsoringiem wyścigów samochodowych Formuły 1. Ma to związek...
InterContinental Hotels Group (IHG) prowadzi przetarg, którego celem jest wybór firmy marketing services w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka)....
BBC Worldwide powołał Marcusa Arthura, dotąd szefa BBC Magazines London, na stanowisko managing directora globalnych marek BBC, czyli m.in. "Top...
Międzynarodowa sieć firm badawczych Nielsen planuje przeprowadzenie globalnych działań reklamowych, których celem jest podniesienie poziomu znajomości firmy. Pierwsza reklama pojawi...
Organizacja turystyczna Bulgaria Tourism po raz pierwszy zainwestowała w kampanię reklamową prowadzoną w mediach należących do CNN International. Działania komunikacyjne...
Sharpie, marka niezmywalnych markerów, wiąże duże nadzieje z nową globalną kampanią reklamową, w której po raz pierwszy wykorzystano wizerunek Davida...