piątek, 18 kwietnia 2008
W ramach Grupy Eskadra powstała agencja PR Eskadra Publica. Będzie się specjalizowała w trzech obszarach: promocji miast i regionów, public...
Agencja public relations ITBC Communications rozpoczęła współpracę z firmą Doradcy24 zajmującą się niezależnym doradztwem w zakresie finansów osobistych. Do zadań...
Edward Korbel i Robert Kostka-Zawadzki otwierają firmę badawczo-konsultingową Effective Communication. CATI Express - błyskawiczne badanie rynku - oraz Webscout -...
Nadawcy komercyjni TVN i Polsat, którzy tworzą spółkę Polski Operator Telewizyjny (POT), proponują Urzędowi Komunikacji Elektronicznej własny plan wdrożenia naziemnej...
Firma On Board PR i agencja reklamowa San Markos - Republika Dobrej Marki opublikowały wyniki międzynarodowego raportu "Euro 2012: nadzieje...
Telewizja Polsat poinformowała, że mecze mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008 pokazywać będzie głównie na antenach Polsat Sport Extra...
Agencja Q&A Consulting rozpoczęła współpracę z firmą Lama Gold Poland, producentem i dystrybutorem pościeli z wełny szlachetnej. Q&A jest pierwszą...
"Moje Gotowanie", miesięcznik kulinarny G+J Polska, zmienił logo, okładkę, wprowadził nowe rubryki i odświeżył layout. Zmiany mają służyć unowocześnieniu wyglądu...
AWR "Wprost" uruchomiła nowy serwis internetowy InfoTuba. Jest to portal dziennikarstwa obywatelskiego. - Tradycyjna rola dziennikarstwa będzie się bardzo zmieniała...
Promocja w miejscach sprzedaży i działania public relations towarzyszyć będą ukazaniu się pierwszego numeru magazynu "Gaga", lifestyle'owego pisma dla rodziców....
Coca-Cola Poland Services organizuje po raz dziesiąty turniej piłkarski dla młodzieży w Polsce Coca-Cola Cup. W ten sposób promuje aktywny...
Arla Foods, duński koncern mleczarski, skoncentruje w tym roku wysiłki marketingowe w Polsce na nowym produkcie - Arla Kaergarden. Jest...
ZenithOptimedia Group planuje wprowadzenie na polski rynek Phonevalley, dywizji marketingu mobilnego. Phonevalley jest sieciową marką budowaną na bazie przejętej we...
Sieć Tesco planuje wdrożenie w tym roku 300 nowych linii produktów prozdrowotnych. Będą to dwie marki: Tesco Healthy Living i...
Natalia Dudek, copywriter, oraz Marcin Zaborski, art director z agencji reklamowej DDB, zostali nominowani w kategorii outdoor do nagrody w...
Na polskim rynku najprawdopodobniej pod koniec tego roku pojawią się w sprzedaży po raz pierwszy słynne zupy Campbell's (Campbell Soup...
Rockwool, producent wełny mineralnej, wybrał BAV Consulting (dział konsultingowy funkcjonujący przy Y&R Brands) na brand coacha. Struktura ta będzie odpowiadać...
Tytułem "Murator projekty - katalog budynków inwentarskich i gospodarczych" Murator SA wzbogaca ofertę publikacji skierowanych do rolników i rozwija jednocześnie...
Agencja ClickAd specjalizująca się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie poszerzyła ofertę o pozycjonowanie stron internetowych (SEO - Search...
Tygodnik "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitarnej w Katowicach) po niedawnym odświeżeniu layoutu i wprowadzeniu nowych rubryk rozpoczyna akcje promocyjne, których...
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN w przyszłym tygodniu wystartuje z nowym wortalem dla księgowych Gofin.pl. Będzie on bazował na trzech istniejących serwisach:...
"Hollywood" jest nowym tytułem dotyczącym świata filmu wydawanym przez Platformę Mediową "Point Group" poprzez spółkę zależną Media "Point Group", wydawcę...
Xerox Polska prowadzi kampanię reklamową "Dostępny kolor" mającą na celu przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, że druk w kolorze...
Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" zwiększy tegoroczne wydatki marketingowe o około 60 proc. w stosunku do ub.r. Według danych Expert Monitora za...
Katarzyna Serafin, senior account executive w Brokerze FM, awansuje na stanowisko group head. Zastąpi Tymoteusza Bileckiego, który z końcem kwietnia...
Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o...
Cadbury Wedel wybiera dom mediowy w regionalnym przetargu - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się ustalić, jakie agencje zostały...
Skoda Auto Polska rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL. Zaproszono do niego cztery agencje. Wśród nich znalazła się...
Agencja BCMFD Media Communications wygrała przetarg na realizację działań public relations w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Jedz smacznie i zdrowo"...
MindShare restrukturyzuje globalny model biznesowy. Pozycjonuje się jako wiodący partner w biznesie dla swoich klientów. Agencja integruje wszystkie usługi w...
Na corocznym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy koncernu Coca-Cola, które odbyło się przedwczoraj, kilkoro akcjonariuszy zażądało od zarządu koncernu, aby ten wymógł...
Gary Bonilla został senior vice-presidentem of creative strategy Nickelodeon/MTVN Kids and Family Group. Będzie bezpośrednio podlegał Leigh Anne Brodsky, presidentowi...
Holding POS Media Europe, do którego należy IMIGe Poland, otwiera biuro w Kijowie. Oddział pod nazwą POS Media Ukraine będzie...
Koncern paliwowy Shell wybrał brytyjską agencję interaktywną Twentysix London do obsługi globalnych projektów online. Do przetargu zaproszono 20 firm, m.in....
Alexey Efimov objął stanowisko general managera w MTV Russia. Wcześniej pracował na podobnym stanowisku w sieci telewizyjnej One Russia. Efimov...
Producent ekskluzywnej odzieży Tommy Hilfiger oraz Sony BMG Europe tworzą muzyczną stację telewizyjną online TommyTV. Projekt towarzyszy przedsięwzięciu o nazwie...
Steve Allan, chief executive GroupM w Wielkiej Brytanii, zastąpi Alexandra Schmidt-Vogla na stanowisku chairman and chief executive'a w MediaCom Worldwide....
Howard Willmott objął stanowisko creative directora w sieci agencji reklamowych DDB i będzie odpowiedzialny za prace kreatywne dla klientów w...