wtorek, 20 maja 2008
Rekomendacja danego kraju, a nie centralne rozstrzygnięcia będą miały decydujący wpływ na wybór domu mediowego na poszczególnych rynkach France Telecom...
Michał Kucharski objął stanowisko nowego specjalisty ds. rozwoju produktów internetowych w Eniro Polska. Odpowiedzialny będzie za rozwój wyszukiwarki Pf.pl, wprowadzanie...
Radio Planeta FM wystartuje z nowym niedzielnym programem "Niedziela słodko-Kwaśniewska", którego gospodarzem będzie Ola Kwaśniewska. We współpracy z Przemkiem Cacakiem...
Telewizyjna kampania reklamowa “Dom pełen energii" zrealizowana dla Polskiej Grupy Energetycznej SA została nagrodzona podczas World Media Festival. Projekt przygotowany...
Arbitrzy Komisji Etyki Reklamy działającej w ramach Rady Reklamy podjęli decyzję o odrzuceniu skargi na reklamę telewizyjną wody toaletowej Bruno...
Portal społecznościowy MillionYou.com wraz z Greenpeace zaproponowali internautom nową formułę uświadamiania problemów związanych z ochroną środowiska. W ramach konkursu prowadzonego...
Wyborowa była najszybciej na świecie rosnącą marką alkoholu premium w ub.r. - wynika z danych firmy Impact Databank. Globalny przyrost...
Frito Lay Poland przeprowadziło relaunch marki chipsów Lay's. Zmianie uległy opakowania wszystkich produktów. Pojawiły się na nich informacje o ich...
Cyfra Plus dołączyła do swojej oferty HBO HD. Jest to kolejny kanał w wysokiej rozdzielczości dostępny dla abonentów platformy obok...
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) od przyszłego tygodnia rozpocznie publikację sześcioodcinkowego cyklu płyt z kursem języka angielskiego "Angielski na maksa"....
Przez dwa dni (14-15 maja br.) 10-osobowa grupa rugbistów zapraszała na mecz mieszkańców Łodzi w ramach akcji zorganizowanej przez DomBank....
Monika Więch i Maciej Gronau dołączyli do teamu Skody w MediaCom Warszawa. Monika Więch jest senior media plannerem/buyerem. Wcześniej pracowała...
Polsat rozpocznie dziś sprzedaż cennikową na czerwiec br. CPP stacji w stosunku do maja br. stanieje o ok. 13 proc.,...
"Polska" (Polskapresse) i Program III PR rozpoczęły współpracę redakcyjną. Pierwsze wspólne przedsięwzięcie dotyczy "Listy Przebojów Trójki". Od 23 maja br....
PepsiCo General Bottlers poszerza portfolio marki Toma. Nowością jest napój Toma Frutado w litrowym kartonowym opakowaniu oraz w półlitrowych plastikowych...
Euro RCSG Warsaw przygotowała reklamy prasowe dla firmy ubezpieczeniowej Link4. Jej bohaterami podobnie jak w przypadku reklamy telewizyjnej są porzuceni...
Agencja IQ Marketing planuje usługę dystrybucji kuponów rabatowych. Projekt pod nazwą Rabate Centre ma być realizowany we współpracy z siecią...
Cumulus na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przygotuje kampanię telewizyjną pod hasłem "Lubelskie świetne na weekend". Celem projektu jest zwiększenie...
Telewizja Polska uruchomi kanał w wysokiej rozdzielczości TVP HD na początku sierpnia br. Nadawca chce, by w wysokiej rozdzielczości emitowana...
Ewa Praga objęła stanowisko PR managera w polskim oddziale firmy Maxdata specjalizującej się w branży IT. Dotychczas pracowała w firmie...
Monika Kaźmierczak pełni funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży Centralwings, tanich linii lotniczych należących do PLL LOT. Dotychczas Kaźmierczak odpowiadała w...
Tomasz Wójkowski został nowym członkiem zarządu klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Odpowiada za jego działania marketingowe. Klub w ostatnim czasie został...
Bartłomiej Gosk objął nowe stanowisko dyrektora ds. organizacji i planowania produkcji Polskapresse Oddział Poligrafia. Przez ostatnie dziewięć lat pracował w...
RMF Classic (Broker FM) rozpoczął nadawanie programu w Białymstoku na częstotliwości 90 MHz. Jest to kolejne obok Krakowa, Łodzi, Szczecina,...
Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej FFCreation dołączył Jarosław Kubicki, który objął stanowisko digital creative directora. Kubicki to wielokrotnie nagradzany grafik,...
VideoJug (www.videojug.com), popularny serwis poradnikowy wideo, podpisał umowę licencyjną z Agorą. Będzie ona emitowała tłumaczone materiały VideoJug na swoich witrynach...
Miasto Gdańsk ogłasza ogólnopolski konkurs na logotyp miasta Gdańska. Jego celem jest wybór projektu, który będzie stanowił oficjalną identyfikacją graficzną...
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zwyciężyła w przetargu na przygotowanie nowej kampanii reklamowej Radia Eska Rock. Nowe reklamy (print, outdoor,...
Wydział Informacji i Promocji Urzędu Miejskiego w Sosnowcu prowadzi konkurs na opracowanie logo miasta. Będzie ono stanowić podstawowy element promujący...
Interaktywna agencja reklamowa CAOgroup wygrała przetarg na kreację i budowę serwisu internetowego Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Jeszcze w...
Grey Worldwide Warszawa, Polymus i Front Design to trzy agencje, z którymi PKN Orlen rozmawia na temat kompleksowej obsługi BTL...
Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na zakup usług reklamy zewnętrznej w związku z planowaną kampanią reklamową. Będzie...
Firma designerska Iconos (powiązana kapitałowo z agencją reklamową Tuba Uds.N) zwyciężyła w przetargu przeprowadzonym przez firmę Trip Club. Do zadań...
Reebok planuje podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie stworzenie miejsc, w których będą mogli spotkać się ze sobą dziennikarze, zaproszeni przez...
Coca-Cola rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych realizację projektu olimpijskiego. Jego elementem jest m.in. sprzedaż kolekcjonerskiego opakowania napoju. Ma ono napisy w...
Browar Heineken przedłużył o kolejne trzy lata kontrakt sponsoringowy z organizacją piłkarską UEFA, dotyczący finansowania rozgrywek Ligi Mistrzów. Tym samym...
Według raportu "World Competitiveness Yearbook 2008" opublikowanego przez szwajcarską firmę IMD Business School Stany Zjednoczone są najbardziej konkurencyjną gospodarką wśród...
Brytyjski rząd zapowiedział, że przyjrzy się działaniom komercyjnym prowadzonym wokół dzieci i młodzieży w szkołach i akademiach. Rząd chce przeanalizować...
General Motors Europe podjął decyzję o zmianie wizerunku marki samochodów Opel oraz jej pozycji w swoim portfolio. Carl-Peter Forster, prezes...
Robert Mondavi, współtwórca międzynarodowego sukcesu marketingowego win z Kalifornii, zmarł w wieku 94 lat. Jednym z jego największych sukcesów w...