poniedziałek, 26 maja 2008
Krzysztof Rajchman został dyrektorem segmentu SME w pionie marketingu rynku biznesowego PTK Centertel. Odpowiada za strategię i planowanie marketingowe dla...
IQ Marketing przygotował oprawę promocji margaryn Unilevera - Delma Extra i Kasia. Celami akcji promocyjnej Delma Extra opartej na mechanice...
Jan Stożek objął stanowisko account directora w nowej agencji Solski Burson-Marsteller. Wcześniej przez 10 lat pracował jako account director działu...
Aktualne wydanie "Wprost" (AWR "Wprost") ukazało się z dodatkiem poświęconym Euro 2008. Numerowi towarzyszy kampania przygotowana przez dział promocji wydawcy....
Zbigniew Jakubas, biznesmen, jeden z najbogatszych Polaków, zamierza wycofać się z działalności w mediach. Jest właścicielem spółek wydających dziennik "Kurier...
Agencja DDB przygotowała trzy nowe spoty wizerunkowe dla marki McDonald's (McDonald's Polska). Jest to druga odsłona kampanii "Friends"; pierwszą była...
Grupa Change Integrated przygotowała strategię i kreację nowej kampanii reklamowej sieci kablowej Aster. Działania będą prowadzone pod hasłem "Wspólne chwile...
Central European Distribution Corporation (CEDC), producent m.in. wódki Żubrówka, rusza z nową komunikacją marki. Kampanię pod hasłem "Źdźbło inaczej" przygotowała...
Magazyn "Notes.Na.6.Tygodni" (Fundacja Bęc Zmiana) został wyróżniony w międzynarodowym konkursie projektowania graficznego European Design Awards 2008 w kategorii magazyn. Jak...
Infornext.pl, spółka należąca do Infor PL SA, uruchomiła w serwisie Prawnik.pl profesjonalną wyszukiwarkę kancelarii prawnych. Nowe narzędzie jest skierowane do...
Agencja interaktywna Artegence zbudowała na zlecenie firmy doradztwa personalnego Talent Stream dedykowane serwisy rekrutacyjne: www.it-one.pl - dla informatyków, www.accountstaff.pl -...
Central European Distribution Corporation (CEDC) za 156,5 mln dol. kupuje pakiet 40 proc. udziałów w Grupie Russian Alcohol, która jest...
Rafał Szysz jest członkiem komitetu programowego zbliżającej się trzeciej edycji konferencji "Worldwide multimedia measurement" organizowanej przez międzynarodową organizację badawczą ESOMAR....
Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny agencji reklamowej Locomotiva, odchodzi z firmy. - Formuła mojego funkcjonowania w Locomotivie wyczerpała się - informuje...
Firma marketing services Ogilvy Action realizuje pierwszy na tak dużą skalę program aktywacyjny dla firmy motoryzacyjnej Ford w Polsce. Jest...
Agencja marketing services Albedo Marketing powoła spółkę interaktywną i eventową. Na razie szczegóły tych projektów nie są znane, ale wiadomo,...
Ford Polska przygotowuje projekt marketingowy mający na celu wsparcie sprzedaży nowego modelu w portfolio - Kuga. Komunikacja marketingowa została zainicjowana...
Agencja reklamowa Paralotna w ramach długofalowej współpracy z Nikon Polska przygotowała kampanię promocyjną dla aparatów CoolPix pt. "Kadruj z głową"....
Filip Beck został nowym menedżerem ds. reklamy w biurze reklamy Gadu Radia, jednego z głównych produktów spółki Gadu-Gadu SA. Będzie...
Agora SA gruntownie przebudowała serwis Moto.pl, który dołączył do oferty internetowej spółki w ostatnim kwartale ub.r. jako serwis czysto ogłoszeniowy....
Tomasz Jarzębowski, wieloletni marketing manager polskiego oddziału producenta gier komputerowych Electronic Arts Polska, awansował na product marketing managera w EA...
Grecka spółka Gamers EES SA z siedzibą w Atenach uruchamia portal GamersUniverse.com, poprzez który będzie wypożyczać gry komputerowe przez internet....
KGHM Polska Miedź SA, właściciel Telefonii Dialog, wybrał w konkursie Piotra Mazurkiewicza na prezesa spółki operatorskiej. Sławomir Szych, poprzedni prezes,...
Dorota Marynowicz została dyrektorem działu projektów specjalnych w biurze reklamy "Super Expressu" (Murator SA). Poprzednio związana była z "Gazetą Wyborczą",...
Krakowska agencja reklamowa Supremum Group otwiera oddział w Warszawie. Stołeczne biuro będzie mieć funkcje handlowe i w zakresie obsługi klienta,...
Kamis po raz pierwszy ruszył z działaniami reklamowymi wspierającymi sprzedaż keczupów pod swoją marką. Aktywności obejmują kampanię sponsoringową najpopularniejszych seriali...
Edward Lutczyn przygotował ilustracje, które ozdobią wielorazowe torby Greenbag. Po raz drugi został poproszony przez firmę Gam, producenta toreb, o...
Eskadra Group według Sebastiana Oprządka, dyrektora zarządzającego, planuje do końca roku otwarcie niezależnej agencji ATL. Obecnie w ramach Eskadry Marketing...
Marta Dobosz dołączyła do zespołu Initiative Warszawa, gdzie objęła stanowisko media plannera. Pracuje w teamie zajmującym się planowaniem i zakupem...
Toyota wykorzystuje nośniki wielkoformatowe firmy Jet Line w promocji nowego modelu Toyoty Auris z pakietem wyposażenia premium. Do kampanii reklamowej...
Wystartowała kampania telefonu Samsung Duoz w sieci Media Markt. Model Samsung D880 obsługuje dwie karty SIM, jest dostępny w wolnej...
Forbes.com uruchomi w ciągu najbliższych miesięcy serwis internetowy Executive Women's Network. Serwis będzie mieć charakter informacyjno-społecznościowy. Wypełnią go treści z...
Browar InBev prowadzi przetarg na obsługę globalnych projektów interaktywnych dla marki piwa Stella Artois. Na krótkiej liście agencyjnej znalazły się...
Sprite z portfolio Coca-Coli będzie miał w Europie relaunch, trwa przetarg na obsługę marki. Zaproszono do niego agencje: Kamarama, M&C...
Nike zakończył współpracę z Crispin Porter & Bogusky i oddał budżet butów do biegania Nike Plus z powrotem agencji Wieden...
Ponad 90 proc. badanych Brytyjczyków nie chce, aby można było rozmawiać przez komórki na pokładzie samolotów - wynika z ankiety...
Microsoft wprowadza serwis reklamowy związany z telefonami komórkowymi. Bannery reklamowe kierowane będą do użytkowników urządzeń mobilnych, którzy korzystają z serwisów...
Sieć komórkowa Orange (France Telecom) testuje we Francji elektroniczne wydania gazet na urządzenia mobilne. Od tego tygodnia można kupić urządzenie...
Aktor Harrison Ford występuje w globalnej kampanii reklamowej "Lost there, felt here" zachęcającej m.in. do ochrony lasów i walki ze...