poniedziałek, 2 czerwca 2008
Dwie trzecie rodziców dzieci w wieku 4-18 lat daje dzieciom, przynajmniej od czasu do czasu, kieszonkowe - wynika z badania...
Media Contacts przygotował niestandardową kampanię promującą serię książek dla młodzieży "Brzydcy". Jej bohaterką jest nastolatka Tally, której profil założono w...
P4, operator sieci komórkowej Play, startuje dzisiaj z nową kampanią reklamową pod hasłem: "Lepiej nie kłam, że nie było zasięgu"....
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zwróciła się do polskiego oddziału Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego należącego do amerykańskiej grupy Liberty Mutual,...
Agencja reklamowa Pegasus Advertising przygotowała strategię komunikacyjną i kreację aktualnej kampanii marki Junkers (Grupa Bosch). Działania dotyczą specjalnej oferty Junkersa...
"Branża Dziecięca" wydawana przez firmę Atomedia Consulting jest nowym magazynem specjalistycznym skierowanym do sklepów i hurtowni oferujących wiele artykułów dla...
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) kupiły od Wytwórni Pozytywnej należącej do Piotra Reischa prawa do wydawania tytułu "Miś Przyjaciel Najmłodszych",...
Sześć osób zasiądzie w nowym zarządzie MediaCom Warszawa. Jego skład zmienia się w 100 proc. Do Agnieszki Kosik, która w...
Pierwszego czerwca Procter & Gamble rozpoczyna akcję pod hasłem "1 paczka = 1 szczepionka", w której część środków z zakupu...
Michał Szeptycki, dyrektor mediów i współzałożyciel SPC House of Media, rozstaje się z firmą. Pracował w SPC od 1999 r.,...
Polman SA, firma notowana na NewConnect zajmująca się świadczeniem usług porządkowych i dystrybucją produktów czyszczących, wybrała Tauber Promotion do obsługi...
Telekomunikacja Polska SA przygotowała dla swoich klientów loterię promocyjną pod hasłem "Czas na rodzinne chwile". Klienci operatora, którzy do 15...
Na rynku pojawiła się sportowa wersja niskosodowej wody mineralnej Kinga Pienińska w nowym opakowaniu przygotowanym z okazji Euro 2008 oraz...
Robert Siewiorek został nowym szefem działu krajowego "Polski" (Polskapresse). Dotychczas był zastępcą sekretarza redakcji w tym dzienniku. Z grupą Polskapresse...
Uniq Lisner zadebiutował w segmencie produktowym - mrożonych dań gotowych. Powodem wejścia w ten segment jest rosnące zainteresowanie kategorią oraz...
Agencja Brand Support rozpoczęła współpracę z Philips Lighting Poland. Jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej lampy LivingColors wykorzystującej...
Z końcem maja br. Krystian Rafał Cieślak objął stanowisko specjalisty ds. promocji w sieci Vox FM, przejmując obowiązki dyrektora ds....
Cadbury Wedel, którego jedną z ważnych inwestycji (poza modernizacją fabryki czekolady) jest budowa największej w Europie fabryki gum do żucia...
Aktorka Danuta Stenka została ambasadorką najnowszej linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy Ultra Lift Pro-X marki Garnier (L'Oreal Polska). Po raz...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Aegon ruszą z drugą odsłoną swojej kampanii wizerunkowej pod hasłem: "Aegon się nie reklamuje, sprawdź, dlaczego nie musi"....
Monika Kowalewska rozpoczęła pracę na stanowisku junior strategist w firmie Stratosfera Added Value Associate. Jest absolwentką Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej...
Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet. Są to papierosy...
Eurobank startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem: "Milion powodów, milion kredytów" (chodzi o kredyty gotówkowe). W spotach reklamowych występują...
Agencja reklamowa DDB i agencja interaktywna Tribal DDB przygotowały kontynuację działań dla marki Plusssz Active (producent Polski Lek) skierowane do...
Agencja reklamowa Tippingpoint poszerzyła współpracę z firmą VTS Group zajmującą się produkcją i sprzedażą urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych. Rozpocznie obsługę projektów komunikacyjnych...
Agencja Effectica wyodrębnia samodzielną strukturę pod nazwą Effectica Direct, która zajmować się będzie direct marketingiem. Jej szefem będzie dotychczasowy dyrektor...
Firma experiential marketingu EMLab zrealizuje wspólnie z domem badawczym Maison projekt badawczy. Jego celem jest ewaluacja skuteczności komunikacji z zakresu...
Totalizator Sportowy zapowiada, że rozstrzygnie przetarg na loterię promocyjną - taką informacje przekazał nam Piotr Gawron, rzecznik firmy. Według naszych...
TVN szuka agencji do kompleksowej obsługi reklamowej. Zaproszone agencje dostała trzy briefy: jeden dotyczy kampanii TVN Style, drugi - TVN...
Dział marketingu Portu Lotniczego Poznań Ławica planuje przetarg na zarządzanie powierzchniami reklamowymi na swoim terenie. Obecnie pozyskiwaniem reklamodawców zajmuje się...
W wyniku wygranego przetargu agencja VA Strategic Communications jest autorem koncepcji oraz realizatorem Raportu Rocznego za 2007 rok dla Banku...
W Hiszpanii Disney Channel Spain już w czerwcu będzie nadawany bezpłatnie. Eksperymentalnie stacja będzie dystrybuowana w ten sposób poprzez wybrane...
Disney Channel realizuje nowy muzyczny film telewizyjny pt. "Camp Rock", w którym wystąpi zespół The Jonas Brothers. W zamierzeniu twórców...
Elizabeth Chambers objęła nowo utworzone stanowisko chief marketing officera w Banku Barclays. Będzie odpowiedzialna za rozwój sieci placówek detalicznych oraz...
Honda jako pierwsza firma w historii zaprezentowała w Wielkiej Brytanii spot reklamowy emitowany na żywo. Reklama trwająca 3 minuty i...
Conde Nast International wprowadzi na rosyjski rynek magazyn "Tatler". Będzie to kolejna licencja tego koncernu w Rosji, gdzie wydaje on...