wtorek, 17 czerwca 2008
Canon rusza z kampanią "Freecording" - swobodnego nagrywania. Jej celem jest zmiana tradycyjnych nawyków amatorskiego nagrywania z równoczesnym wsparciem sprzedaży...
Sony Ericsson rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkowo-promocyjną "Music Leadership Campaign". Jej celem jest kreowanie wizerunku marki Sony Ericsson Walkman jako lidera...
"Co dziś na obiad? Fix Knorr - przepis na każdy dzień" - pod tym hasłem marka Knorr (Unilever) prowadzi kampanię...
Dom mediowy MediaVest zwyciężył w VII edycji warsztatów radiowych Brokera FM. Agencja za przygotowanie najlepszej strategii wsparcia produktu z wykorzystaniem...
Justyna Rusinowska została account managerem w agencji Great Open House. Będzie kierować kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za obsługę firm Polkomtel oraz...
W Polsce debiutuje nowa damska marka odzieżowa Turnover. Pierwszy sklep pod szyldem Turnover będzie otwarty w drugiej połowie lipca w...
Firma Kan, właściciel marki odzieżowej Tatuum, przygotowuje się do wprowadzenia nowej marki akcesoryjnej. Szczegóły projektu są okryte tajemnicą. Data debiutu...
Dominik Gil, marketing manager w Grupie Onet.pl SA, odchodzi z firmy. Jego rozstanie nastąpiło za porozumieniem stron. Z Onetem związany...
Marie Vackova obejmie 1 sierpnia stanowisko marketing managera marki KFC w firmie AmRest w Polsce. Zastąpi Ewę Miżejewską, która odejdzie...
23 czerwca na antenie RMF FM startuje nowy wakacyjny program "Facet to świnia". "Facet to świnia" jest blogiem, którego autorkę...
Szkoła Mistrzów Reklamy przy WSPiZ realizuje kampanię "Zysk z dojrzałości" dla Akademii Filantropii w Polsce. Działania skierowane są przede wszystkim...
Edipresse Polska wprowadza i promuje wydanie specjalne miesięcznika "Dom & Wnętrze" - "Martha Stewart Living. Lato w ogrodzie" w powiązaniu...
PKO BP planuje wykorzystanie festiwalu muzycznego PKO BP London Live - Polish Music Festival (o jego założeniach pisaliśmy w DS...
Agnieszka Mańkowska-Woźniak pełni funkcję kierownika ds. kolportażu w wydawnictwie Edipresse Polska. Jest to związane z odejściem z firmy z tego...
Agencja Aliganza zajmie się kompleksowym przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii reklamowej Gino Rossi. Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię, materiały reklamowe oraz...
Z początkiem czerwca do zespołu Instytutu Kreatywnej Edukacji "Kids' Lab" dołączyły dwie nowe osoby. Franciszek Kuszewski objął stanowisko PR assistanta...
On Board PR realizuje ogólnopolski program edukacyjny "Teva - 360 stopni dla zdrowia" dla firmy farmaceutycznej Teva. Celem programu jest...
Agencja PR ComPress SA podpisała umowę o współpracy z firmą GTS Energis, spółką wchodzącą w skład grupy GTS Central Europe...
Agencja GonnaBe przygotowała kampanię wizerunkową dla spółek wchodzących w skład Avon Polska: Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska i Avon...
Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct wyłoniona ze struktur agencji reklamowej Effectica (informowaliśmy o tym w DS "MMP" z 2 czerwca...
Renata Pawłowska-Maciak awansowała na stanowisko creative group head w dziale BTL agencji Arc Worldwide Polska. Będzie nadzorowała prace kreatywne realizowane...
Elżbieta Wójcik została wiceprezesem zarządu Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Przejęła od Briana Richardsa odpowiedzialność za działalność...
Commercial Union Direct oferujący ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon i internet rozpoczął wczoraj nową kampanię reklamową pod hasłem "My też jesteśmy...
Znane są już pierwsze nominacje do nagród w konkursie reklamowym Cannes 2008. Spośród polskich agencji osiem nominacji trafiło do Saatchi...
Piotr Łukasiewicz planuje założenie własnej działalności gospodarczej z zakresu doradztwa strategicznego. Podkreśla jednak, że do sierpnia formalnie jest związany z...
Rosyjska marka wódki Stolicznaja została wystawiona na sprzedaż. Obecnie prawa do brandu ma firma SPI, a jego międzynarodową dystrybucję kontroluje...
Emma Watson, która zagrała Hermionę Granger w "Harrym Potterze", będzie nową twarzą zapachu Coco Mademoiselle marki Chanel. Zastąpi aktorkę Keirę...
Technologiczne brandy są na topie marek, które konsumenci uznają za najbardziej innowacyjne według badania Incite. Na drugim biegunie jako najbardziej...
Sarah Robb O'Hagan została chief marketing officerem dywizji Gatorade w koncernie PepsiCo. Przeszła z firmy Nike, gdzie przez sześć lat...
Sieć restauracji fast food Burger King wprowadzi w tym tygodniu do sprzedaży najdroższego hamburgera na świecie, który ma kosztować 95...