środa, 18 czerwca 2008
Telewizja Polsat Sport Extra wprowadziła na rynek kolekcję ubrań. Do końca czerwca w sklepach firmowych Vistula & Wólczanka dostępna jest...
Operator kablowy Aster wprowadza usługi telefonii komórkowej - będzie działać jako wirtualny operator (MVNO), korzystając z infrastruktury PTK Centertel (sieć...
Ponad 8,5 mln widzów śledziło ostatni mecz reprezentacji Polski na Euro 2008 według monitoringu AGB Nielsen Media Reserach. Polsat osiągnął...
W najbliższy czwartek z "Gazetą Wyborczą" (Agora SA) ukaże się specjalne wydanie "Gazety Pieniądze" - "Gazeta Pieniądze dla VIP-a". Partnerem...
Ruszyły zdjęcia do "Brzyduli", obyczajowego serialu TVN. We wrześniu zadebiutuje w ramówce stacji format znany już na innych rynkach -...
Pod patronatem marki Princessa (Nestle Polska) ruszył portal społecznościowy www.lekko.o2.pl skierowany do kobiet. Prezentuje on informacje dotyczące różnych aspektów życia,...
Torsten Hekkelstrand, od grudnia ub.r. group account director w OMG Digital, wyjeżdża z Polski. Przynajmniej na dwa lata opuści funkcję...
Należąca do Nestle marka wody Vittel wchodzi na polskie pola golfowe. Kampanię promocyjną Vittel podczas największych turniejów golfa w kraju...
Coca-Cola Poland Services wprowadziła submarkę Nestea Vitao w segmencie herbat mrożonych. Pod nowym subbrandem sprzedawane będą trzy herbaty: czerwona z...
Aqaba Special Economic Zone Authority (ASEZA) wybrała agencję Sigma International Poland do przygotowania i przeprowadzenia kampanii promującej w Polsce Aqabę,...
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) planuje utworzenie grupy roboczej zajmującej się e-commerce. Tą dziedziną zajmują się obecni członkowie, np. Reader's Digest...
Marka piwa Brok (Royal Unibrew Polska) będzie informować w kampanii o złotym medalu w konkursie Monde Selection w Brukseli. Piwo...
Do zespołu Eskadry Events dołączyły dwie nowe osoby - Szymon Biel, który objął stanowisko event producera, oraz Zuzanna Podlewska, która...
Tygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer) odświeżył layout, zwiększył objętość do 64 stron. Jest też drukowany na lepszym papierze. Poszerzono...
Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło świadczenie usługi tanich telefonicznych połączeń międzynarodowych i międzymiastowych we współpracy z GTS Energis. Usługa daje możliwość...
Agora SA podpisała z Polską Telefonią Cyfrową umowę, w myśl której operator przez najbliższe dwa lata będzie obsługiwał spółkę w...
AMS wspiera kampanią reklamową wprowadzone z końcem kwietnia do metra CityINFOtv (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 24 kwietnia...
Agencja Motive przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek produkty The Art of Intimacy (TAOI), których dystrybutorem jest firma De...
Niemiecki wydawca Deutscher Fachverlag GmbH (DFV) zakupił większość udziałów w VFP Communications Sp. z o.o., wydawcy m.in. tygodnika "Media &...
Rusza VIII edycja kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo", która ma na celu ostrzeżenie młodych ludzi przed skutkami nieprzemyślanych skoków do...
Procter & Gamble Prestige Products Polska wprowadza na rynek nowy wariant zapachowy Latin Dance marki Gabriela Sabatini. Ostatnie nowe produkty...
Dominik Gil dołączył do Grupy Eskadra, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządzającego, dotychczas zajmowane przez Sebastiana Oprządka, i jednocześnie stanowisko client...
W pierwszym kwartale 2008 r. szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 1,612 mld zł, jak wynika z szacunków domu mediowego Starlink....
"Rzeczpospolita" (Presspublica) od najbliższego piątku 20 czerwca zmienia swój dodatek telewizyjny. Nowa "TV Rzeczpospolita", w większym formacie, na lepszym papierze,...
W wakacyjne weekendy RMF FM zorganizuje koncerty pod hasłem "Muzyka najlepsza pod słońcem". W ośmiu miastach odbędą się koncerty gwiazd...
Znani są już pierwsi zwycięzcy festiwalu reklamowego Cannes Lions. Wśród nagrodzonych nie ma jednak prac polskich agencji reklamowych. W kategorii...
Alior Bank, z sześciu zaproszonych do przetargu agencji reklamowych (Change Communication, Leo Burnett, McCann Erickson, Paralotna, Publicis i PZL) wybrał...
Urząd Miasta Krosna (województwo podkarpackie) ogłosił otwarty konkurs na projekt logo dla Karpackich Klimatów - cyklicznej imprezy regionalnej, która prezentuje...
Danone Polska przeprowadza obecnie weryfikację prac agencji reklamowych zajmujących się działaniami BTL. Weryfikacji podlegają agencje Afekt i Euro RSCG 4D,...
Fortis, międzynarodowa grupa bankowo-ubezpieczeniowa, rusza z nową globalną kampanią reklamową pod hasłem "Life is a curve", w której nakłania ludzi,...
Rośnie eksport brytyjskiej żywności, który w ub.r. przekroczył symboliczną granicę 10 mld funtów i osiągnął rekordową kwotę 11,5 mld. Oznacza...
Lance Armstrong, siedmiokrotny zwycięzca Tour de France (1999-2005), najważniejszego wyścigu kolarskiego na świecie, uruchomił witrynę internetową promującą zdrowy tryb życia....
Agencja Grey będzie odpowiedzialna za globalną obsługę budżetu zapachu Escada należącego do Procter & Gamble. Grey została wybrana w przetargu....
Młodzi ludzie szykują się do wyjścia na imprezę. Zanim to zrobią, zderzają się z drzwiami, rwą na sobie ubranie i...
Koncern Cadbury zamierza wprowadzić na rynek gumę o smaku czekoladowym pod marką Trident Sweet Kicks. Nowy produkt pojawi się w...
Nokia rozpocznie realizację paneuropejskiego projektu marketingowego związanego z tournee gwiazdy muzyki pop Kylie Minogue. Marketer jest sponsorem jej trasy koncertowej...