środa, 25 czerwca 2008
Ubisoft, producent gier komputerowych, na okres wakacji obniżył ceny ponad swoich 40 gier (na PC, konsole Nintendo, Sony PS3 oraz...
Ewa Duda-Maciejewska pełniąca funkcję CEO BBDO Warszawa, a obecnie przebywająca na urlopie macierzyńskim, nie planuje powrotu do agencji. Trwają poszukiwania...
Levi Strauss Poland uruchomi nowy portal społecznościowy będący elementem nowej platformy komunikacyjnej marki "Live Unbuttoned" (o wstępnych założeniach tego projektu...
W strukturach Internet Group (IG) debiutuje firma Online Media Group. Jest to agencja sieciowa, która zajmuje się realizacją projektów z...
Ewelina Gawlik objęła funkcję brand managera Geriavitu Pharmaton w firmie farmaceutycznej Boehringer Ingelheim. Wcześniej pracowała jako marketing communication manager w...
W wyniku zapowiadanego połączenia Fortis Banku i Dominet Banku ta druga marka ma zniknąć z rynku, choć bank rozważa zachowanie...
Biuro turystyczne TUI Poland podpisało na kolejny rok umowę z agencją marketing services Peppermint. Oznacza to przedłużenie współpracy obu firm...
Marką o najwyższej reputacji w Polsce nagrodzoną w trzeciej edycji niezależnego rankingu marek PremiumBrand została telewizja TVN. Dwie nagrody specjalne...
Grupa Sobieski planuje relaunch marki wódki Danzka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jest to produkt z segmentu premium należący do międzynarodowego portfolio...
Coca-Cola HBC Polska oddała do użytku w swojej fabryce w Łodzi nowe linie do produkcji soków, nektarów i napojów Cappy...
Agencja interaktywna Grupa Adweb i Planet PR rozpoczęły współpracę z platformą społecznościowo-shoppingową SecondStreet.pl. Firma New.Con10T, właściciel serwisu, postawiła sobie za...
Bożena Kalinowska sprawuje nadzór artystyczny nad tygodnikiem "Naj" (G+J Polska). Magazyn przechodzi zmiany. Ich efekt ma być widoczny już w...
Wydawnictwo G+J Polska zmieni siedzibę. Magda Bulera, PR manager G+J Polska, uzasadniła tę decyzję planowanym rozwojem wydawnictwa i koniecznością odnowienia...
Agencja "Perspektywa" Studio Architektury Marki koordynuje projekt wyprawy do wraku okrętu podwodnego ORP "Orzeł", który zatonął w czasie II wojny...
"Przyjaciółka" (Edipresse Polska) nawiązała współpracę z Programem I Polskiego Radia i jego sztandarową audycją "Lato z radiem". Efektem współpracy jest...
Microsoft uruchomił polską wersję portalu MSN.pl (od lutego br. trwały testy wersji beta). Przedstawiciele koncernu twierdzą, że nauczeni doświadczeniami innych...
Agencja reklamowa Demo Effective Launching opracowała strategię marki dla regionu jeziora Czorsztyńskiego i przełomu Dunajca. Powstała ona na zlecenie konsorcjum...
Agencja ARBOvision przygotowała stronę internetową dla dwóch produktów z portfolio firmy farmaceutycznej Polpharma - Ultrafastin i Ultrafastin Sport (żele przeciwzapalne...
Agencja reklamowa Schulz zrealizowała wizerunkową kampanię internetową dla Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie. Działania reklamowe pod hasłem "Dla tych, którzy...
Według badań Megapanel PBI/Gemius najpopularniejsze w kwietniu br. były serwisy informacyjne Onetu (z wynikiem 4,6 mln real users). Na drugim...
Dariusz Sokołowski objął stanowisko category marketing managera marek dystrybuowanych przez Premium Foods. Od kilku miesięcy był wakat na tym stanowisku....
Hanna Korczak dołączyła do działu marketingu Coty Polska, gdzie objęła stanowisko junior brand managera. Odpowiada za część marek zapachowych Coty...
Sciagnij.pl, uruchomiony na początku czerwca br. serwis Agory, wprowadził dwie nowe sekcje: Mobile i Linux. Sekcję Mobile Agora promuje jako...
Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", stworzył specjalną wersję serwisu dziennika Pb.pl przystosowaną do wymogów telefonów komórkowych. Mobilna wersja portalu...
ComPress, agencja public relations, podpisała umowę o współpracy z firmą Inotel SA, operatorem telefonii internetowej. Klient został pozyskany na drodze...
TVP2 przygotowuje start jesiennej ramówki. Wiadomo już, że stacja zmieni strategię serialową. Z ramówki wypadają "Pit Bull" i "Egzamin z...
Ewa Rydel obejmie stanowisko group head w strukturach handlowych Brokera FM. Zastąpi Marcina Łasińskiego, który po ośmiu latach odchodzi z...
Agencja Allegro wygrała ogłoszony przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych przetarg na obsługę public relations wydarzeń promocyjnych związanych z...
Finamo, nowa na rynku firma doradztwa finansowego, prowadzi dwa konkursy. Jeden dotyczy wyboru domu mediowego, drugi - agencji reklamowej. Kierownictwo...
W najbliższym czasie ruszy przetarg na obsługę budżetu mediowego Nivea Polska. Jak powiedziała Katarzyna Gola, dyr. marketingu i członek zarządu...
Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg spółki PKP Przewozy Regionalne. Projekt jest związany z zakupem nowego taboru kolejowego obsługującego trasę Warszawa...
Heinz wycofał reklamę majonezu Deli ze wszystkich stacji telewizyjnych w Wielkiej Brytanii. Pocałunek mężczyzn wykorzystany w spocie telewizyjnym tego produktu...
Brytyjski Mecom, wydawca ponad 300 tytułów w Europie (w tym polskiej "Rzeczpospolitej"), zwolnił 30 dziennikarzy "Berliner Zeitung". Niemiecka gazeta kupiona...
Google ogłosiło, że wprowadzenie na rynek długo oczekiwanych telefonów komórkowych gPhone będzie opóźnione i nastąpi najprawdopodobniej pod koniec roku. Debiut...
Największa na świecie sieć kart kredytowych Visa rozpoczęła współpracę z serwisem społecznościowym Facebook. Za umieszczenie reklam usług kierowanych do małych...
Wine and Spirit Trade Association (WSTA), organizacja reprezentująca producentów, importerów i sprzedawców wyrobów alkoholowych w Wielkiej Brytanii, zorganizowała kampanię skierowaną...
Oficjalna strona internetowa piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2008 ma ponad dwa razy większą oglądalność niż witryna mistrzostw sprzed czterech lat....