czwartek, 26 czerwca 2008
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "Jelfa", wprowadzając na rynek SpecTab - specyfik niwelujący negatywne skutki spożywania alkoholu, wykorzystał niestandardowe formy komunikacji. Na potrzeby...
Axel Springer Polska jest zainteresowany przejęciem 49 proc. udziałów w Presspublice, wydawcy "Rzeczpospolitej", które należą do państwowego Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita"...
Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, w wypowiedzi dla Polskiej Agencji Prasowej, ujawnił, że jego firma połączyła swoje systemy z sieciami...
Puma Polska wprowadza żeglarską kolekcję Puma Sailing. Obejmuje ona odzież, obuwie i akcesoria. Kolekcję Puma Sailing wyróżnia ciekawy design i...
Maciej Mardyłło objął stanowisko marketing managera w firmie Polskie Centrum Marketingowe (PCM). Ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży direct marketingu....
Magdalena Komorek, która była dyrektorem kreatywnym agencji reklamowych Mather Communications i SoHo Square należących do Ogilvy Group Poland, odeszła z...
Grzegorz Boruc objął stanowisko zastępcy dyr. ds. marketingu IKEA Retail. W ciągu najbliższych miesięcy w związku z odejściem Beata Fingerhutha...
New Look Advertising realizuje niestandardową akcję dla miesięcznika "Dom & Wnętrze". W wybranych siedzibach domów mediowych w Warszawie ustawiane jest...
Richard Erbler, dyr. marketingu Coca-Cola Services Poland, awansował w strukturach koncernu i opuści Polskę. Od początku lipca obejmie funkcję still...
Grupa Kolastyna rozpoczęła konkurs internetowy na najciekawszą historię wakacyjną związaną z marką Kolastyna. Zabawa będzie prowadzona do końca sierpnia br....
Platforma Cyfra Plus po raz trzeci została sponsorem eventów programu "Lato z radiem", nadawanego podczas wakacji w Programie I PR....
Mercedes-Benz Polska został oficjalnym partnerem Festiwalu Filmu i Sztuki "Dwa Brzegi 2008" Kazimierz Dolny-Janowiec nad Wisłą, który odbędzie się w...
Bank Pekao SA, drugi w kraju bank pod względem liczby placówek, i Western Union (WU), największa firma zajmująca się międzynarodowymi...
Iwona Sarachman będzie kierować działem korporacyjnym Tesco Polska. Dokładna nazwa jej stanowiska i precyzyjny zakres obowiązków nie zostały jeszcze ustalone....
Agencja reklamowa DDB podpisała umowę na kompleksową obsługę Marubeni Motors Poland (MMP), oficjalnego i wyłącznego dystrybutora marki samochodów Tata Motors...
Agora SA uruchomiła wakacyjny serwis Co Jest Grane Na Falach. Spółka ostatnio mocno inwestuje w różnorodne tematycznie serwisy. Zapowiedziała, że...
Firma ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, sprzedała licencję na format "Goli i bosi" libańskiemu producentowi telewizyjnemu Imagic. Program "Goli i...
Spółka Polskie Książki Telefoniczne, dostawca danych teleadresowych (katalogów drukowanych i online), pod marką Pkt.pl uruchomiła dostęp do swojej bazy z...
Spółka 9sekund.pl, właściciel m.in. porównywarki cenowej 9sekund.pl, zakończyła proces rebrandingu, zmieniając nazwę na Haxon. Docelowo będzie to marka korporacyjna grupy,...
Dominika Kołecka objęła stanowisko trade marketing managera w Premium Foods. Do tej pory nie było takiego stanowiska w strukturze firmy....
Wydawnictwo Phoenix Press w znaczący sposób zmieniło dwutygodnik "Z życia wzięte", tytuł z gatunku "real life stories". Powodem zmian, jak...
Do agencji interaktywnej Opcom (Grupa Eskadra) dołączyły dwie nowe osoby. Marcin Krawczyński objął stanowisko art directora. Dotychczas pracował m.in. w...
Do agencji Hand Made dołączyły dwie nowe osoby. Kamila Krauze jako junior graphic designer zasiliła grupę kreatywną Miłosza Sroki i...
Anita Żelazowska, account executive radio, z początkiem października br. rozstaje się z Brokerem FM. Żelazowska nie komentuje powodów swojej decyzji...
Brand Connection planuje media do kampanii launchowej Rabobanku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bank przygotowuje pierwsze działania reklamowe na polskim rynku. Jak...
Villeroy & Boch, producent ekskluzywnych wyrobów ceramicznych, powierzył Young & Rubicam Brands obsługę w zakresie strategii i kreacji. Współpraca jest...
Grupa Maspex Wadowice prowadzi przetarg dotyczący kreatywnej obsługi marki Lubella. Do przetargu zaproszono cztery agencje, lista agencji jest już zamknięta,...
Do grona klientów agencji GonnaBe dołączyła firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb. GonnaBe odpowiada za kompleksową obsługę BTL dwóch leków z działu...
Agencja reklamowa Brain wygrała przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną platformy N (ITI Neovision). Zakres obsługi obejmuje komunikację w telewizji,...
Advertising Association (AA - brytyjskie Stowarzyszenie Reklamy) odniosło się do projektów ograniczenia reklam alkoholu oraz obarczania reklam winą za zjawisko...
Raport GroupM przewiduje, że udział mediów interaktywnych w wydatkach na reklamę sięgnie w przyszłym roku 15 proc. Opublikowany w Londynie...
BBC uruchomił zintegrowaną stronę oferującą dostęp do programów telewizyjnych i radiowych produkowanych przez stację. BBC iPlayer pozwoli na pełny dostęp...
Universal McCann będzie monitorować serwisy społecznościowe. Posłuży do tego narzędzie o nazwie Radian6. Zbiera ono informacje z typowych portali społecznościowych,...
Publicis Groupe ogłosił launch VivaKi, które ma połączyć siły spółek grupy przede wszystkim na polu nowych mediów. Jack Klues (chairman...
Amerykańska sieć handlowa JC Penney nie wprowadzi na rynek spotu TV, który zdobył Brązowego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w...
Ekrany wyświetlające reklamy podczas konferencji prasowych przed półfinałowym meczem mistrzostw Europy Euro 2008 Hiszpania - Rosja wywołały furię dziennikarzy i...
Stowarzyszenie praw gejów Stonewall wezwało swoich sympatyków do bojkotu produktów firmy Heinz. Powodem jest wycofanie przez Heinza telewizyjnego spotu z...
Google udostępnił darmowo oprogramowanie o nazwie Ad Planner, które, jak obiecuje firma, pozwoli reklamodawcom zidentyfikować witryny, na których najwięcej czasu...