poniedziałek, 30 czerwca 2008
Tygodnik "Naj" (G+J Polska) ukazał się dziś w nowej postaci i w promocyjnej cenie z okazji relaunchu - 50 groszy....
Firma CEDC rozważa ponowne użycie motywu łódki w promocji marki wódki Bols, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przygotowana przez agencję McCann Erickson...
Sonisława Piskorska będzie pełnić obowiązki szefa działu doradców klienta w firmie Polskie Centrum Marketingowe (PCM). Będzie odpowiadać m.in. za budowanie...
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem "Polisa na beztroskie wakacje". Jej celem jest promocja sezonowych ubezpieczeń:...
Grupa ITI, właściciel stacji TVN, Onet.pl i platformy N, zwiększyła z 49 do 53 proc. swoje udziały w spółce Tygodnik...
Studio DN w wyniku wygranego przetargu zmodernizowało Gin Lubuski, którego właścicielem jest koncern V&S. Celem projektu było odświeżenie i wzmocnienie...
Firma Paradise Group wkrótce wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki - Kenzo i DKNY. Luksusowe butiki obu brandów zostaną...
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo w rozpoczętej właśnie ogólnopolskiej kampanii "PGNiG Bezpieczne Mazury" informuje o bezpieczeństwie i odpowiedzialnym zachowaniu na...
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała kampanię outdoorową dla marki Strong (Grupa Żywiec). Jest to wsparcie emitowanej od maja kampanii telewizyjnej...
Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczął współpracę z piosenkarką Anią Dąbrowską, która będzie ambasadorką marki Micra. Jak tłumaczą przedstawiciele...
Jacek Kalinowski, dotychczasowy rzecznik (PR lead & spokesperson) Microsoft Sp. z o.o., rozstaje się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe...
Dawid Szczepaniak został udziałowcem agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra. Związany jest z tą firmą od czerwca 2004 r. Pracował jako...
Agata Domaradzka objęła stanowisko category marketing assistanta w dziale marketingu PZ Cussons. Dołączyła do zespołu zajmującego się marką kosmetyków Luksja....
Nowo powstałe wydawnictwo Camelleon wprowadziło dwa pierwsze tytuły. Są to: "Speed" - miesięcznik sportów motorowych i ekstremalnych w nakładzie 20...
Jan Zaremba dołączy 1 lipca br. do zespołu spółki Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) i obejmie stanowisko dyr. ds. realizacji badania....
Po ogłoszeniu w ubiegłym tygodniu przez Presspublicę, wydawcę "Rzeczpospolitej", informacji o ponownym powołaniu Trulsa Velgaarda na stanowisko prezesa zarządu spółki...
Adrianna Wisińska, brand manager marek premium i luksusowych w Procter & Gamble Prestige Products Polska, rozstała się z firmą. Była...
Grupa Eskadra na zlecenie krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej (WSE) przygotowała ogólnopolską kampanię promocyjną, której celem jest zbudowanie wizerunku lidera na...
Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" wprowadza do sprzedaży serię kosmetyków AA Therapy kierowaną do dojrzałych kobiet. Będzie to 12. linia produktów sprzedawanych...
Polkomtel dla użytkowników telefonów na kartę marki Simplus (pre-paid) wprowadził promocję Pakiet Wakacyjny - mogą oni kupić (i aktywować w...
Dominet Bank startuje z kampanią letniego kredytu gotówkowego. Produkt ma się wyróżniać niskim oprocentowaniem - od 6,9 proc., a wziąć...
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczęło kolejny w tym roku przetarg na działania finansowane ze środków Unii Europejskiej. Jego przedmiotem jest tym...
Dom mediowy Media Concept zwyciężył w przetargu na obsługę firmy energetycznej Enea. Nie udało nam się ustalić, jakie agencje pokonał....
Dom mediowy Pro Media House zdobył budżet kampanii "Dotacje na innowacje", pokonując Starlink w finale przetargu prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju...
Agencja reklamowa Niceday rozpoczyna współpracę z polskim producentem sprzętu lekkoatletycznego - firmą Polanik. Agencja została wybrana w konkursie, którego założeniem...
EMobile, japońska sieć telefonii komórkowej, została zmuszona do wycofania z rynku reklamy sugerującej rasistowskie porównania. W spocie TV występuje małpa...
ICANN (The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers - Internetowa Korporacja ds. Nadawania Nazw i Numerów) odpowiadająca za przyznawanie...
Amerykańska firma Sharpie podpisała dwuletnią umowę z Davidem Beckhamem. Piłkarz weźmie udział w globalnej kampanii reklamowej długopisów i flamastrów marki...
Publicis Groupe podpisała kontrakty z AOL, Google/DoubleClick, Microsoft i Yahoo! mające doprowadzić do stworzenia olbrzymiej sieci reklamowej używającej systemów reklamowych...
GSM Association, międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów GSM, powołała Michaela O'Harę na stanowisko szefa marketingu. Będzie on odpowiedzialny za globalny marketing...
Marki farmaceutyczne i medyczne nie radzą sobie z komunikacją na stronach internetowych i blogach - wynika z badania Millward Brown...
Matt Atkinson został nowym global CEO sieci Euro RSCG 4D (Havas). Zastąpił na tym stanowisku George'a Gallate, któremu powierzono funkcję...
Koncern Microsoft mianował Michaela Delmana na nowego wiceprezesa i globalnego szefa marketingu Interactive Entertainment Business - struktury obejmującej dywizje produktowe...