piątek, 4 lipca 2008
Sieć komórkowa Orange, należąca do France Telecom, chce, by klienci postrzegali ją jako dostawcę cyfrowej rozrywki, kontentu multimedialnego, nowoczesnej telewizji,...
Agencja reklamowa D&C Graphics przygotowała serwis internetowy dla Europejskiej Akademii Fotografii. To pierwszy projekt dla tej uczelni. W serwisie nacisk...
5 lipca na antenie Radia Zet (Eurozet) rusza nowy konkurs “Wakacje na Florydzie". Program z udziałem słuchaczy ma charakter kwizu....
Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) podpisała porozumienie z właścicielem NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności grupy o prowadzone przez...
Agencja RedAge przygotowała dla L'Oreala serwis aktywnyselens.pl promujący nowy szampon przeciwłupieżowy dla mężczyzn Elseve Aktywny Selen S. Twarzą serwisu jest...
Aneta Lubańska, do niedawna account director w MediaVest, przechodzi do TVN Warszawa. Będzie kierowała sekcją komunikacji i koordynacji programowej. Aneta...
Rusza kolejna outdoorowa kampania marki Piast należącej do Carlsberga. Jej hasłem przewodnim będzie "Dla ludzi otwartych". Ideą billboardów ma być...
Polsat udostępni internautom występy polskich gwiazd na organizowanym przez stację festiwalu Sopot TOPtrendy 2008, który odbędzie się w dniach 4-6...
Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała dla Nestle kampanię TV nowej wersji żelków Nestle Jojo - Jojo Moto. Przeprowadzi ją w...
Katarzyna Miłkowska-Szulc dołączyła do działu marketingu Media Service Zawada jako product manager tytułów "Scooby-Doo!", "Cartoon Network" i "Ben 10". Do...
NBC Universal, nadawca kanałów tematycznych, w ciągu dwóch najbliższych miesięcy uruchomi polskie biuro. Wiadomo już, że zarządzać nim będzie dwóch...
Z początkiem lipca Planeta FM, ponadregionalna rozgłośnia z portfolio Eurozetu, zyskała wakacyjną oprawę. W ramówce stacji pojawiły się "Planeta Fristajlo"...
Instytut Kosmetyczny "Dr Irena Eris" podpisał umowę z agencją Ciszewski Public Relations Praha. Umowa obejmuje pełny zakres usług zarówno w...
Klub piłkarski Legia Warszawa będzie uruchamiać w warszawskich centrach handlowych własne stoiska. Obrandowane stoiska wyspy mają być łącznikiem komunikacyjnym między...
Pizza Hut prowadzi kampanię informującą o zróżnicowanym menu, jakie oferują restauracje sieci. Reklamy podkreślają, że sieć serwuje nie tylko najlepszą...
Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" rozpoczęła akcję promocyjną sera Favita pod hasłem "Wielkie fetowanie nagród wygrywanie". Realizuje ją agencja Sinea Group. Konsumenci...
Andrzej Karwowski, dyrektor biura reklamy "Harvard Business Review Polska", rozstał się z Canadian International Management Institute ICAN, wydawcą tego pisma....
P4, operator komórkowej sieci Play, wprowadza 7 lipca zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 20 czerwca br.) ofertę...
W kilkunastu kurortach nadmorskich marka Żywiec (Grupa Żywiec) rozpoczęła letnią kampanię promującą cykl imprez "Przystań", których jest głównym sponsorem. W...
Projekt Redaktorzy Domowi jest kolejnym etapem programu Akcja Re(d)akcja prowadzonego w ramach strategii Gazeta 2.0 dla tytułów grupy Media Regionalne....
Monika Gołębiowska objęła stanowisko specjalisty ds. komunikacji marketingowej w Raisio Polska Foods. Będzie odpowiedzialna za działania public relations firmy w...
Fashion Group prowadzi promocję magazynu "Fashion Magazine", który po raz pierwszy ukazał się z nowym tytułem wydawnictwa "Fashion At Home"....
Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca pism popularnonaukowych oraz książek, rozstała się z wydawnictwem G+J Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Z...
Do działów badawczych GfK Polonia dołączyły nowe osoby: Małgorzata Milczarczyk, Tomasz Milczarczyk, Przemysław Chmiel i Helena Górka. Małgorzata Milczarczyk obejmie...
Jarosław Grabowski, który w połowie czerwca br. rozstał się z agencją Supermedia Interactive (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z...
Wojciech Siwiec z początkiem lipca objął stanowisko dyrektora działu Nestle Professional w Polsce. Zastąpił Jacka Czaudernę. Wojciech Siwiec karierę w...
Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową PKP Intercity. Przewoźnik przedłużył tym samym współpracę z Just o kolejny...
Axel Springer Polska, który rozważał przeprowadzenie przeglądu ofert mediowych (patrz DS "MMP" z 20 czerwca br.), na razie będzie kontynuować...
Next, internetowa komórka Starcom MediaVest, zwyciężył w przetargu Eurobanku na planowanie i zakup internetu. Eurobank z uwagi na rosnące znaczenie...
Władze Bytomia rozpoczęły przetarg na opracowanie długoterminowej strategii promocji. Opracowanie programu promocji miasta podzielono na trzy okresy: do 2010, do...
Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła propozycję kupna złożoną jej przez WPP Group. Oferta wyceniała wartość spółki na 2,2 mld dol....
Massimo Costa, prezes i CEO Young & Rubicam EMEA, opuści regionalne struktury sieci. Powodem rozstania są słabe ubiegłoroczne wyniki tej...
Scholz & Friends zacieśnia globalną współpracę z Lowe Worldwide (Interpublic Group) - obie sieci tworzą w Rumunii wspólną agencję. Firma...
Doubledown Media, należące do Dow Jones, będzie wydawcą nowego tytułu prasowego skierowanego do zamożnych odbiorców z kręgów biznesowych, m.in. menedżerów...