poniedziałek, 7 lipca 2008
Ruszyła trzecia wakacyjna trasa marek Ery i Tak Tak (Polska Telefonia Cyfrowa). Hasło tegorocznej edycji to “Era Rytmu z MTV"....
Program III Polskiego Radia zmienia ramówkę na okres letni. Nowy program obowiązywać będzie od 7 lipca do rozpoczęcia roku szkolnego....
Kompania Piwowarska rusza z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej piwa Gingers. Za strategię i kreację działań odpowiada agencja PZL. Media zaplanował...
Agencja marketingu zintegrowanego Brand Support w ramach całościowych działań strategicznych i rebrandingowych stworzyła dla firmy Meble 21 nową markę mebli...
Agencja Red8 Communications Group przygotowała kampanię "Kontrolerzy" dla marki restauracyjnej KFC (AmRest). Jest to wsparcie akcji promocyjnej polegającej na tym,...
Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...
Marcin Wiktorski został dyrektorem MediaLabu, komórki badawczej Mediaedge:cia. Jest to nowe stanowisko w strukturach tego domu mediowego. Ostatnio Wiktorski pracował...
Studio Komunikacji Marketingowej "Epigrafika" zostało wydawcą pisma komunikacji wewnętrznej firmy Żywiec Zdrój. Magazyn ukazuje się pod tytułem "Żywiec Twój". Zadaniem...
Cadbury Wedel rozszerzył rodzinę Ptasiego Mleczka, wprowadzając dużą paczkę (560-g opakowanie) tych czekoladek. Marka kieruje nową ofertę do osób, które...
Jarocin rozpoczął pierwszą ogólnopolską kampanię outdoorową. Promuje ona Jarocin Festiwal. Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowana...
Estee Lauder wprowadza na rynek nowe serum liftingujące zmarszczki Perfectionist CP+. Produkt przeznaczony jest dla kobiet powyżej 35. roku życia....
Grupa Wydawnicza "Polskapresse" wprowadza zmiany w tygodniku ogłoszeniowym "Moto Express". Tytuł zmieni szatę graficzną, wprowadzi lepszej jakości papier i pełny...
LG Electronics, producent m.in. notebooków, monitorów, nagrywarek Blu-Ray, organizuje wakacyjny roadshow pod hasłem “Multimedialna Olimpiada Lgry.pl". Partnerami akcji są CD...
W sierpniu startuje pierwsza w historii kampania reklamowa promująca Siły Zbrojne RP. Kampanię telewizyjną pod hasłem "Zawód żołnierz" zrealizowała agencja...
Unilever Polska wprowadził na rynek nowy środek do czyszczenia toalet - Domestos GrotBuster. Launch nowego produktu wspiera kampania ATL i...
Szymon Szymczyk, specjalista ds. e-PR w Grupie Adweb, rozstaje się z agencją. Nie zdradza dalszych planów zawodowych. Zastąpi go Grzegorz...
Dzisiaj na antenie Polskiego Radia Euro rusza letni cykl programów “Od morza do morza". Jest on poświęcony siedmiu "młodym" krajom...
Izabela Rogulska, kierownik marketingu i komunikacji korporacyjnej na region 4CE, czyli Polski, Czech, Słowacji i Węgier, z końcem lipca odejdzie...
W październiku br. Volvo Auto Polska wprowadza na rynek model XC60. To debiut koncernu w segmencie średniej wielkości samochodów SUV/crossover...
Telekomunikacja Polska miała prawo wykorzystać w reklamie wizerunek Macieja Żurawskiego, kapitana polskiej drużyny piłkarskiej, bez jego zgody - uznał Sąd...
Carlsberg Polska rusza z drugą odsłoną outdoorowej kampanii wizerunkowej marki piwa Bosman pod hasłem "Powiew wolności". Będzie ona prowadzona w...
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, jako pierwszy wprowadza umowy abonamentowe, których czas trwania nie jest określony długością kontraktu (na 12,...
Agora SA przedłużyła i rozszerzyła współpracę kontentową z PTK Centertel. Dzięki niej użytkownicy sieci Orange uzyskają w swoich telefonach dostęp...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie Polpharmy przez spółkę Gedeon Richter. Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego - obie...
Agencja Kolman Advertising wygrała przetarg reklamowy prowadzony przez producenta odzieży męskiej - Bytom SA. Zajmie się obsługą trzech marek: Bytom,...
Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" rozpoczęła przetarg na obsługę mediową marki produktów mleczarskich Mazurski Smak, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo, jakie domy...
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) zainaugurował globalną kampanię promującą nadchodzące igrzyska w Pekinie. Do kampanii zaprzęgnięto największe gwiazdy światowego sportu z...
Adidas wybrał agencję Sid Lee z Montrealu do obsługi marki Adidas Originals. Zakres działań obejmie reklamę, wystrój sklepów, branding oraz...
Amerykańska sieć hoteli Hyatt po rozstaniu z agencją Euro RSCG przystąpiła do ostatecznej selekcji agencji ubiegających się o obsługę globalnego...
Marie-Christine Caubet, dyr. handlowy koncernu Renault na Europę, odchodzi z firmy po 35 latach pracy. Nie zdradza dalszych planów zawodowych....
Agencja DDB Worldwide zdobyła globalny budżet Tourism Australia wart 85 mln funtów. W finale przetargu pokonała Saatchi & Saatchi. Konkurs...
W najnowszej kampanii reklamowej firmy Nike zagrał tenisista Roger Federer, pięciokrotny zwycięzca Wimbledonu. W spocie reklamowym towarzyszy mu komik Rhys...
Koncern paliwowy BP podpisał umowę na sponsorowanie igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 r. Dołączył tym samym do grona głównych...
Amerykański sąd, który rozpatruje pozew złożony przez koncern mediowy Viacom, właściciela m.in. MTV Networks, przeciw YouTube, nakazał temu serwisowi wideo...