piątek, 11 lipca 2008
Direct Publishing Group wygrała konkurs ofert na wydawanie katalogu oraz magazynu dla Domoteki - centrum z art. wnętrzarskimi. Na początku...
Tomasz Kułakowski, dotychczas odpowiedzialny za sprzedaż i marketing irlandzkich tanich linii lotniczych Ryanair w Europie Środkowej, rozstał się z firmą...
Biuro Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy prowadzi akcję "Psie sprawy Warszawy". Przygotowano 260 tys. bezpłatnych zestawów (komplet torba i łopatka)...
Acxiom zbiera dane osobowe przez internet. Pod adresem www.kwestionariusz.pl znaleźć można elektroniczną wersję Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług - szczegółowej...
Grupa Kolastyna (producent kosmetyków pielęgnacyjnych) uruchomiła serwis internetowy promujący markę kosmetyków dla młodzieży NASTOlatki. Na stronie www.nasto.com.pl znalazły się rady...
Wiadomosci24.pl i Polskatimes.pl (Polskapresse) nawiązały współpracę z firmą reklamy zewnętrznej Ströer Polska, w ramach której na ekranach (infoscreenach) w warszawskim...
Energizer Polska rozpoczyna wakacyjną akcję promocyjną maszynek jednoczęściowych Xtreme3 marki Wilkinson. Przez całe wakacje na najpopularniejszych nadbałtyckich plażach gościć będzie...
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczęło kolejną kampanię reklamową z wykorzystaniem wizerunku Emmanuelle Seigner. Tym razem gwiazda promuje jeden z...
DOZ SA, spółka należąca do Polskiej Grupy Farmaceutycznej (PGF), rozbudowuje ofertę swojej apteki internetowej doz.pl. - Nasz portal łączy funkcję...
FagorMastercook prowadzi dwumiesięczną ogólnopolską kampanię prasową wspierającą promocję "30 dni na próbę... Wybór z klasą". Kampania obejmie tytuły wnętrzarskie, poradnikowe...
Maciej Piotrowski, senior media planner w zespole health and personal care (HPC) Unilever Polska, odchodzi z domu mediowego PHD. Powody...
Grupa Fresh stała się współudziałowcem agencji eventowej Show Service. - Poszerzamy zakres kompetencji. Dotychczas korzystaliśmy z zewnętrznych agencji eventowych, przyszedł...
UPC Polska rozpoczyna testy taryfy UPC Non-stop Europa. Dzięki niej klienci będą mogli realizować połączenia do sieci stacjonarnych w dziewięciu...
Aneta Baberowska została marketing directorem agencji D&C Graphics (należącej do Darkstone & Cardinal Business Group). To nowe stanowisko w firmie....
Jeszcze w tym roku BBC Worldwide chce uruchomić w Polsce kanał BBC HD, nadawany w technologii wysokiej rozdzielczości. Informację potwierdził...
Wirtualna Polska otworzyła strefy bezprzewodowego internetu w Sopocie, na Helu, w Kuźnicy, Władysławowie, Krakowie, Gdańsku i Zakopanem. Strefy uruchomiono od...
Ewaryst Fedorowicz, który pod koniec maja rozstał się z agencją Locomotiva ( DS "MMP" z 26 maja br.), objął stanowisko...
Trwa kampania Departamentu Rybołówstwa w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Promuje ona spożywanie ryb przez Polaków. Hasło kampanii to: "Ryba...
Prawdopodobnie już w sierpniu Polsat Cafe zastąpi stację Polsat Zdrowie i Uroda. O zmianie kobiecego kanału Polsatu w lifestyle'owy Polsat...
"Excel" Systemy Nawigacyjne, generalny przedstawiciel i dystrybutor urządzeń do nawigacji satelitarnej firmy Garmin, oraz firma Navteq, dostawca map cyfrowych do...
Hästens, szwedzki producent ekskluzywnych łóżek, wchodzi do Polski. Firma właśnie otworzyła swój pierwszy salon w warszawskiej Domotece. Budżet marketingowy na...
Firma audytorska Media Strategy Warsaw współpracuje z PKO BP. Media Strategy audytuje bieżącą pracę domu mediowego (ZenithOptimedia Group). Została zatrudniona...
Cinema City Poland, właściciel sieci kin Cinema City, rozpoczęło drugą fazę kampanii reklamowej promującej letnią akcję konkursową kwiz "Kinograj". Kampania...
Tomasz Karwatka, były dyrektor operacyjny agencji interaktywnej Janmedia Interactive, założył firmę Divante. Nowa spółka, którą prowadzi z Piotrem Karwatką (wcześniej...
Agencja Twenty Four Seven PR odpowiada za wsparcie ogólnopolskiej wewnętrznej kampanii informacyjnej adresowanej do pracowników DHL pod nazwą "First Choice...
Wydawnictwo Murator SA i Grupa Radiowa "Time" skonsolidowały swoje budżety mediowe w domu mediowym Starcom. Agencja została wybrana w wyniku...
K2 Internet wygrywa przetarg Polskiej Grupy Energetycznej (PGE). Brało w nim udział siedem agencji, których nazw jednak nie ujawniono. Przetarg...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era i Heyah, rozpoczyna przetarg na obsługę swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu...
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego szuka agencji do przeprowadzenia prasowej kampanii informacyjno-promocyjnej na temat programu operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Wartość kampanii wynosi...
Interpublic Group ogłasza powołanie nowej struktury łączącej mediowe spółki grupy. Mediabrands pod kierunkiem Nicka Briena (wcześniej global CEO Universal McCann)...
Unia Europejska (UE) zmusi tanie linie lotnicze do reklamowania swoich cen z podaniem pełnych kosztów przelotu. Linie lotnicze w Europie...
GfK zamierza przebić ofertę wrogiego przejęcia TNS przez WPP z pomocą najbogatszych rodów w Niemczech. Według mediów w grę wchodzą...
Caroline Leroi będzie odpowiadać za biznes Unilevera w MindShare i obejmie stanowisko global communications planning directora. Wcześniej pełniła funkcję account...
Tim Collison objął stanowisko directora of worldwide marketing communications w domu mediowym Initiative. Poprzednio pracował w Mediaedge:cia, gdzie był także...
Disney rozdzielił swój globalny budżet mediowy o wartości 100 mln funtów między ZenithOptimedia a Carat. Temu pierwszemu przypadło 20 mln...
Francuski koncern motoryzacyjny Peugeot/Citroen zanotował wzrost sprzedaży na świecie w pierwszej połowie roku. Ostrzega jednak, że w skali całego 2008...
Sieć mediowa Universal McCann w swoim najnowszym raporcie Insider's Report obniżyła prognozy tegorocznego wzrostu rynku reklamowego na świecie z 4,6...
Kia Motors Corporation przedłużyła o kolejne trzy lata (do 2011r.) umowę partnerską z jej światowym ambasadorem i obecnie nowym championem...