czwartek, 17 lipca 2008
Dziennik "Metro" uruchomił nowy serwis społecznościowy przeznaczony dla właścicieli i miłośników zwierząt Cafeanimal.pl. Serwis umożliwia m.in. zakładanie profili dla zwierzaków...
Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna kampanię rekrutacyjną. Obejmuje ona materiały w restauracjach, internet, a także prasę studencką. Jeszcze przed wakacjami sieć...
Coca-Cola spodziewa się ponad 20 tys. osób na Coke Live Music Festival. Impreza odbędzie się 22 i 23 sierpnia, a...
TV Puls likwiduje programy o charakterze informacyjnym, w tym przede wszystkim sztandarowy "Puls raport" nadawany codziennie o godz. 18.30 i...
Coca-Cola Poland wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Są to napoje gazowane na bazie...
Onet.pl chce sprzedawać reklamy rozliczane "efektywnościowo" w tzw. modelu CPA (cost per action). W odróżnieniu od klasycznej reklamy "displayowej" reklamodawca...
Pod koniec lipca emisję rozpocznie kanał telewizyjny Orange Sport stworzony przez Telekomunikację Polską. Stacja pokazywać będzie mecze polskiej Ekstraklasy piłkarskiej,...
Agencja public relations PR Kwadrat po raz pierwszy odpowiada za kompleksową organizację Spaceru Ludzi Dobrej Woli - Ecco Walkathon. W...
Rozpoczęła się kampania społeczna rzecznika praw dziecka nosząca hasło "Bezpieczne gospodarstwo. Radosne dzieciństwo". Akcja ma zmienić niewłaściwe postawy rodzicielskie dotyczące...
Jacek Kaczyński został dyrektorem stacji Polsat Play. Zastąpił na tym stanowisku Roberta Jarosza, który rozstał się z tym kanałem. Polsat...
Procter & Gamble podjął decyzję o podziale obsługi projektów z zakresu shopper marketingu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Za ich realizację odpowiadają...
Edyta Ogrodnik dołączyła do zespołu project sales w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska). Objęła stanowisko przedstawiciela handlowego....
"Bingo", magazyn shoppingowy zmieniony od połowy kwietnia br. przez Axel Springer Polska, na podstawie danych wydawcy osiągnął zaraz po modyfikacji...
European Directories, właściciel Polskich Książek Telefonicznych Pkt.pl SA (100 proc. udziałów przejął w czerwcu 2007 r.), który niedawno za 20...
Internetowy dom mediowy Cormedia wyodrębnił cztery segmenty w ramach swojej sieci tematycznej BudownictwoOnline (budownictwo, nieruchomości i ogłoszenia, instalacje i usługi,...
Świat Książki, klub książki należący do koncernu Bertelsmann, zostanie wystawiony na sprzedaż. Jest to część globalnej decyzji zarządu koncernu, który...
Firma Fortis Media (UK) zrezygnowała z wydawania papierowej wersji magazynu "Laif" i przeniosła go do sieci. Jak przekazała Edyta Kaczmarek,...
Agnieszka Jamanek została group account directorem (GAD) w domu mediowym Easymedia z grupy Omnicom Media Group. Przeszła z lokalnej agencji...
Agencja reklamowa Blue Grass przygotowała kampanię wizerunkowo-produktową Pamapolu, producenta dań gotowych. Kampania obejmuje nośniki outdoorowe w nadmorskich miejscowościach wypoczynkowych i...
Od dziś rusza emisja reklamy telewizyjnej wspierająca markę Costa (Hortex). Spot przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Film przedstawia rodzinne spotkanie...
TVP Poznań ponownie została wyłącznym patronem telewizyjnym KKS Lech Poznań. Przedstawiciele klubu i poznańskiego oddziału TVP zawarli umowę, na mocy...
Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" prowadzi relaunch marki produktów dla młodzieży Under 20. Zmianie uległy szata graficzna produktów oraz formuła....
Firma Wawel SA, krakowski producent słodyczy, planuje utworzenie fundacji pod nazwą Wawel z rodziną. Decyzja została podjęta uchwałą rady nadzorczej...
Michał Szeptycki, do niedawna dyrektor mediów SPC House of Media, założył dom mediowy Innovations. Innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów...
Agencja Headlines Porter Novelli na zlecenie pełnomocnika prezydenta ds. przygotowań m.st. Warszawy do objęcia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016...
Media Concept wygrał przetarg Stołecznej Estrady na zakup powierzchni reklamowych (outdoor i metro) na potrzeby Warszawskiego Festiwalu Skrzyżowania Kultur 2008....
Firma Globus Polska Sp. z o.o. szuka agencji reklamowej do całościowej strategiczno-kreatywnej obsługi, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się...
Brytyjskie stowarzyszenie konsumentów Which? oskarżyło McDonald's, Nestle, Kellogg, PepsiCo oraz kilka innych firm o omijanie zakazu reklamowania "niezdrowej żywności" wobec...
Jim Stengel, globalny szef marketingu Procter & Gamble, odszedł na emeryturę po 25 latach pracy. Stengel był uważany przez media...
Nick Gill, dotychczasowy creative director, zastąpił Johna O'Keeffe na stanowisku executive creative directora w agencji BBH (Bartle Bogle Hegarty). O'Keeffe...
W nowojorskim biurze DraftFCB miały miejsce duże zwolnienia - pracę straciło ponad 2 proc. zespołu, czyli 47 osób. Laurence Boschetto,...
Firma ComScore M;Metrics zajmująca się pomiarem aktywności użytkowników sieci internetowej opublikowała badanie przeprowadzone we Francji, w Niemczech i Wielkiej Brytanii,...
General Motors w Stanach Zjednoczonych planuje ograniczenie wydatków na reklamę. To odpowiedź koncernu na spadającą sprzedaż samochodów w USA. Niewykluczone...