poniedziałek, 21 lipca 2008
Nowym członkiem Związku Firm Public Relations (ZFPR) została agencja Weber Shandwick. Jest to już 28. firma w ZFPR. - Wierzymy,...
Agnieszka Wąsik-Piecewicz, media manager w domu mediowym Starcom, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie...
Telewizja Eurosport jest jednmy z oficjalnych nadawców igrzysk olimpijskich Pekin 2008 (w Polsce taki status ma jeszcze TVP). W czasie...
Platforma Cyfrowy Polsat oraz cztery kanały z portfolio Chello Zone: Zone Europa, Zone Club, Zone Reality i Zone Romantica, prowadzą...
W ramach wizerunkowej akcji Grupa Żywiec promuje sposób serwowania Heineken Extra Cold Experience. Chodzi o unikatową instalację dla barów, dzięki...
Disney Channel finalizuje rozmowy na temat dystrybucji z platformą N (ITI Neovision). Stacja może poszerzyć ofertę telewizji dziecięcych N od...
Podlegający restrukturyzacji dział kreacji agencji Grey Worldwide Warszawa (o zmianach pisaliśmy w DS "MMP" z 18 lipca br.) powiększył się...
Polkomtel SA postanowił rozreklamować wprowadzoną miesiąc temu markę sieci komórkowej dla młodzieży 36,6 serią nietypowych akcji eventowych. Do końca wakacji...
Dominika Zaporowska przechodzi z Arc Worldwide do zespołu Tequila/Polska. Na stanowisku interactive managera zajmie się wsparciem kreatywnym i strategicznym projektów...
Bonnier Business Polska, wydawca portalu Pb.pl związanego z dziennikiem "Puls Biznesu", uruchomił nowy newsletter Pb.pl. Głównym celem jest zwiększenie ruchu...
Kawa mrożona Illy zastąpi Nescafe Xpress w portfolio Coca-Coli. Nastąpiło to w wyniku decyzji na szczeblu globalnym i podpisania umowy...
AWR "Wprost" odświeżyło swój serwis społecznościowy www.koty.pl adresowany do właścicieli i miłośników kotów. Według danych od wydawcy przed przebudową serwis...
Karolina Bourgeon-Zielińska awansowała na nowo utworzone stanowisko client service directora w firmie marketing services Great Open House. Pracę w agencji...
"Gazeta Wyborcza" (Agora) prowadzi promocję nowego projektu - Szkoły Mistrzów Fotografii "Gazety". Kreację do większości działań przygotował dział promocji "Gazety",...
Cinema City Poland, polski oddział międzynarodowej sieci kinowej, jest pierwszym reklamodawcą, który wykupił odsłuchiwanie swoich reklam w usłudze Chill Bill...
Drugi po zmianach numer tygodnika "Naj" (G+J Polska) w cenie 1 zł miał sprzedaż ok. 446 tys. egz., jak informuje...
"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) utrzymuje pozycję numer jeden pod względem sprzedaży egzemplarzowej wśród tygodników opinii. Jednak wszystkie cztery główne tytuły...
Fiat Auto Poland rozpoczął w salonach dilerskich sprzedaż nowego modelu Fiorino Qube. Jest to osobowa, pięciomiejscowa wersja zbudowana na bazie...
Izabella Rokicka pełni funkcję dyrektora komunikacji i public affairs w Cemex Polska, polskim oddziale firmy produkującej cement, beton towarowy i...
Nivea Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe produkty z serii Nivea Visage Young. Są to krem na noc przeciw wypryskom...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na dwie częstotliwości radiowe - 92,9 MHz w Kielcach i 95,2 MHz w...
Firma Hochland Polska startuje z nową stroną interaktywną www.seromaniacy.pl. Jej zadaniem jest budowanie platformy komunikacyjnej pomiędzy Hochlandem a konsumentem, także...
Likier Baileys dystrybuowany przez Diageo Polska w ostatnim czasie zanotował kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży. Według danych firmy na podstawie ACNielsen pod...
Sieć elektromarketów Avans w przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego, wartego ok. 10 mln zł netto, wybrała dom mediowy PanMedia...
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw wygrała przetarg reklamowy grupy Maspex Wadowice dotyczący obsługi kreatywnej marki Lubella. Tym samym przejmie obsługę...
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa rozpoczęła współpracę z firmą Widex, producentem aparatów słuchowych. Podpisanie umowy jest wynikiem przetargu, w którym...
Spółka CenterNet, która zamierza wystartować jako piąty operator komórkowy, zawiesiła swój przetarg mediowy do czasu podpisania umowy z PTK Centertel...
Rząd Korei Południowej nakazał wycofanie reklam japońskich prezerwatyw z metra i pociągów w całym kraju. Reklamy firmy Okamoto stały się...
Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie kar na właścicieli witryn internetowych oferujących darmowe bądź tanie serwisy mobilne. Chodzi tu o serwisy oferujące...
Charytatywna organizacja World Vision przygotowała reklamę społeczną, w której można zobaczyć m.in. dziecko karmione z butelki z brudną wodą. Spot...
Coca-Cola podjęła decyzję o zmianach w dystrybucji budżetów marketingowych. Podczas niedawnego spotkania z analitykami finansowymi CEO koncernu Mutar Kent zapowiedział,...
TBWA/Worldwide odżegnuje się od przygotowanej przez francuski oddział agencji kampanii dla Amnesty International na temat tortur w Chinach. Powodem decyzji...
Koncern Mattel zwyciężył w sporze sądowym o prawa autorskie do lalek Bratz, który toczył z firmą MGA Entertainment. Osią konfliktu...
Google kupiło rosyjską firmę ZAO Begun zajmującą się reklamą kontekstową. Kwota przejęcia wyniosła 140 mln dol. Spółka należała do tej...
Korzystanie z materiałów wideo dostępnych w CNN.com bije rekordy popularności. Zdaniem nadawcy wzrost sięga 250 proc., porównując ostatni czas z...
Globalna telewizja internetowa Babelgum uruchomiła biuro w Nowym Jorku. Jest to pierwszy oddział tej firmy w Stanach Zjednoczonych. Szefem Babelgum...
David Cook, zdobywca głównej nagrody w programie "American idol" został twarzą marki Skechers - światowego lidera w produkcji obuwia lifestyle'owego....
Nike startuje z kampanią reklamową celebrującą 20 lat platformy komunikacyjnej realizowanej pod hasłem "Just do it". Spot pt. "Courage" pokazuje...