środa, 23 lipca 2008
Initiative Warszawa może podjąć kroki prawne przeciwko MPG, konkurentowi w przetargu grupy TP, w związku z briefem zawierającym niepochlebne opinie...
Vanish Oxi Action Intelligence, nowy odplamiacz firmy Reckitt Benckiser, z systemem inteligentnego wyszukiwania plam wchodzi na polski rynek. Wprowadzeniu produktu...
Serwis Polygamia.pl, poświęcony konsolom i grom wideo (oglądalność serwisu to 60 tys. użytkowników miesięcznie), dołączył do serwisów rozrywkowych Agory. Polygamia.pl...
Sieć sklepów Intersport planuje, że w Polsce udział marek własnych w asortymencie osiągnie docelowo 15 proc. Detalista od stycznia 2006...
Edipresse Polska będzie promowało 300. numer dwutygodnika "Viva!". To wydanie magazynu będzie miało łączny nakład 480 tys. egz. i będzie...
"Rzeczpospolita" (Presspublica) promuje swoje niedzielne wydanie online. Teksty do niego przygotowywane są specjalnie przez redakcję dziennika. Mają lżejszy charakter. Na...
Firma Hellena przejęta w ub.r. przez Grupę Jutrzenka, producent napojów gazowanych (oranżady) i niegazowanych, wchodzi w nową kategorię wód mineralnych...
Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych MySpace wchodzi do Polski. Już ruszyła polskojęzyczna strona, a finalna wersja serwisu w...
Spółka LPP przygotowuje się do wizerunkowej kampanii odzieży marki Reserved. Akcja reklamowa ma ruszyć w październiku br. i będzie promowała...
Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy pod hasłem "Colatem tutaniej wychodzi". Celem akcji jest zachęcenie...
On Board PR prowadzi dla NSZZ "Solidarność" program PR na rzecz wzrostu płac w sektorze ochrony. Realizacja projektu potrwa do...
Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu. W DS "MMP"...
Onet.pl uruchomił system rezerwacji i zakupu wycieczek online. Strona powstała we współpracy z portalem Wakacje.pl, internetowym serwisem turystycznym. Szczegóły współpracy...
Miesięcznik dla mężczyzn "Logo" (Agora SA) uruchomił nowy serwis internetowy Logo24.pl. Do tej pory "Logo" nie miało własnej domeny. Jego...
Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w I półroczu 2008 r. w telewizji wyniosła 790 mln...
Direct Publishing Group (DPG), wydawca custom publishing, rozpoczyna współpracę z Ad Meritum, domem sprzedaży należącym do grupy CR Media. Podstawowymi...
Od początku września br. stanowisko prezesa zarządu Grupy Kolastyna obejmie Jacek Szkurłata. Zastąpi na tym stanowisku Andrzeja Grzegorzewskiego, który jest...
Przy okazji premiery najnowszego filmu animowanego studia Disney/Pixar - "WALL-E" - GP Batteries, oficjalny partner filmu, rozpoczyna działania promocyjne. GP...
Pod hasłem "Wysyłaj z przyjemnością. Send with pleasure" wystartowała kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci DHL Servicepoint. Po raz pierwszy reklamy DHL...
Od sierpnia Agnieszka Wąsik-Piecewicz dołączy do zespołu domu mediowego MediaOn jako senior media manager. To nowe stanowisko w firmie. Przez...
Pasażerowie metra w wieku 17-35 lat najchętniej oglądają TVN i czytają dziennik "Metro", mają wykształcenie wyższe, a ich miesięczne dochody...
Na antenie Radia Tok FM rozpoczął się konkurs zorganizowany wraz z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), sponsorem konkursu. Jest pierwszym...
"Metro" rozpoczęło akcję pod hasłem “Rower na Festiwal". Gazeta wydawana przez Agorę SA uruchomiła Wypożyczalnie Rowerów w ramach wrocławskiego Międzynarodowego...
ATW Communications rozpoczyna współpracę z marką Odzieżowe Pole. Zadaniem agencji będzie obsługa PR pierwszej ekologicznej kolekcji Eko Ego przygotowanej przez...
Pod hasłem "Dla niepokonanych" rozpoczyna się w lipcu nowa kampania marki Ibuprom (US Pharmacia). Strategia komunikacji oraz reklama telewizyjna zostały...
Agencja TBWA zdobyła budżet Radia Eska (Grupa Time). Do przetargu (o którym pisaliśmy w DS "MMP" z 10 czerwca br.)...
Bank Citi Handlowy zaprosił do przetargu 5 agencji reklamowych. Są to te same agencje, które wiosną br. brały udział w...
NYTimes.com wszedł w układ z LinkedIn - największym serwisem społecznościowym grupującym profesjonalistów i ludzi biznesu. New York Times chce w...
Burger King korzysta z popularności filmu "Batman: Dark Knight" w globalnej kampanii telewizyjnej i kinowej. Akcja reklamowa związana z tym...
Samsung mianował Neila Sawyera na szefa marketingu swojej europejskiej dywizji drukarek. Neil Sawyer będzie odpowiedzialny za wszystkie kampanie marketingowe w...
Wstępne oferty zakupu sekcji magazynów międzynarodowej agencji informacyjnej i wydawniczej Reed Elsevier sięgnęły już 2-2,5 mld dol. O zakup tytułów...
Emporio Armani wprowadza nowy zapach Diamonds for Men. W kampanii reklamowej zapachu wystąpi aktor Josh Hartnett, który grał m.in. w...
Unilever sprzedał markę Bertolli (oliwa, ocet) hiszpańskiej Grupo SOS. Wartość transakcji to 630 mln euro. Z portfolio marki Bertolli Unilever...
Publicis Groupe w Korei Południowej kupiło agencję Portfolio specjalizującą się w marketingu interaktywnym. Agencja istnieje na rynku od 11 lat,...
Tony Gibson został zastępcą dyrektora zarządzającego Dow Jones w dziale mediów konsumenckich grupy. Odpowiada za dochody na terenie Europy. Kompetencje...