poniedziałek, 28 lipca 2008
Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest, rozpoczął wirusową kampanię rekrutacyjną w serwisie www.youtube.com. Do internetu trafił przygotowany przez Next...
Nestle wesprze kawę mrożoną ready to drink Nescafe Xpress samplingiem. Marka ta trafiła do portfolio marketera po tym, jak jej...
Highlite, agencja PR, rozpoczęła współpracę z firmą Topex, dystrybutorem narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Do współpracy doszło dzięki inicjatywie agencji. Umowa...
"Polska" (Polskapresse) na terenie Mazowsza i Warszawy od dziś ukazuje się z nowym, z założenia stałym dodatkiem "Mazowiecki Sport Express"....
Polfa Łódź powierzyła agencji reklamowej Niceday kreację opakowań dla marki suplementu diety Calcium Polfa Łódź oraz nowego subbrandu Calcium Alergo...
Eva Karasova zarządzająca uruchomionym w ostatnich miesiącach nowym oddziałem agencji Ciszewski PR w czeskiej Pradze zakończyła współpracę z firmą. Obecnie...
Magazyn "Dlaczego?" (Media Point Group) wydał wakacyjną edycję pod tytułem "Dlatego!". Jest ona dystrybuowana bezpłatnie na nadbałtyckich plażach. 56 stron...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, rozpoczęła kampanię reklamową pierwszej na rynku usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej dostępnej na jednej...
Grupa PZU rusza z mocną kampanią społeczną "Resztę opowiem, jak wrócę". Ma ona w sugestywny sposób uzmysłowić kierowcom, że okres...
Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP (czyli sieci Orange), odchodzi z Telekomunikacji Polskiej SA. Jak się...
Grupa Eskadra na zlecenie Polkomtela SA przygotowała cykl letnich imprez w miejscowościach wypoczynkowych oraz największych kurortach Polski pod hasłem "iPlus...
AGB Nielsen Media Research rozważa powiększenie panelu telemetrycznego. Firma konsultowała z nadawcami poszerzenie liczby badanych gospodarstw domowych o 50 lub...
Dom sprzedaży stacji tematycznych At Media będzie obsługiwać reklamowo kanały Film Box (z portfolio SPI International Polska) i Domo.TV (Canal...
Do zespołu agencji reklamowej Demo Effective Launching dołączyła Anna Nowak, która objęła stanowisko strategic plannera. Jest to pierwsza praca Anny...
Andrzej Chmiel będzie zaangażowany w nową firmę e-commerce. Sam zainteresowany nie podaje na razie żadnych bliższych szczegółów. Andrzej Chmiel przez...
MEC Access, część domu mediowego Mediaedge:cia, rozpoczął akcję promocyjną dla sieci sklepów IKEA Targówek oraz Janki. Projekt prowadzony jest pod...
Goodyear Dunlop Tires Polska uruchomił serwis www.bezpieczneprowadzenie.pl. Nowa strona to platforma wiedzy dla kierowców, którzy chcą zwiększyć swoje bezpieczeństwo na...
MediaCom Warszawa został uznany przez Procter & Gamble za dostawcę usług ekonometrycznych w zakresie modelowania marketing miksu. - Przeszliśmy trwający...
1 sierpnia rusza kampania promująca nowe osiedle mieszkaniowe we Wrocławiu realizowane przez hiszpańskiego dewelopera Grupo Lar. Hasło działań to: "Zamieszkaj...
Suzuki Motor Poland kampanią reklamową pod hasłem "Co nowego w Suzuki? Nowe ceny!" wspiera wprowadzenie nowego cennika na samochody tej...
Agencja reklamowa Supremum Group odświeżyła wizerunek firmy Qumak-Sekom SA, której "twarzą" będzie teraz humanoidalny robot. Hasłem przewodnim działań jest "Harmonijne...
Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique nawiązała współpracę z agencją Kamodus, która zajmie się obsługą public relations tego klienta. Firma została wybrana...
Monika Eitel od początku września br. awansuje z kierownika sprzedaży na dyrektora sprzedaży w dziale sprzedaży "Gazety Praca", poniedziałkowego dodatku...
Łukasz Radzymiński jest nowym kierownikiem ds. marketingu na Polskę i kraje bałtyckie oraz koordynatorem marketingu w krajach Europy Środkowej w...
Małgorzata Krumplewska, do jesieni ub.r. account director w DraftFCB w Londynie, zaczęła pracę w holenderskim oddziale agencji reklamowej JWT. Odpowiada...
Artur Potocki, dyrektor marketingu i PR w Interia.pl, został członkiem zarządu portalu. Zastąpił Dariusza Mazurkiewicza, który odszedł z firmy. Potocki...
Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants wygrała dwuetapowy przetarg na kompleksową obsługę PR marki Starbucks (AmRest Coffee). Agencja jest...
Agencja Grupa Eskadra wygrała przetarg Urzędu Miasta Płocka na opracowanie strategii promocji tego miasta. W konkursie pokonała agencje: Eksa, WYG...
Władze województwa śląskiego rozpoczęły przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej tego regionu oraz regionalnej kampanii jego produktów turystycznych....
Agencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z kanałami tematycznymi: ZigZap, Hyper i MiniMini (z portfolio Canal Plus Cyfrowego). Ich...
Firma badawcza Datamonitor ostrzega przed wykorzystywaniem celebrities w kampaniach reklamowych. Zdaniem analityków konsumenci są już zmęczeni komunikacją z użyciem gwiazd....
Andy Burnham, brytyjski minister kultury w rządzie Gordona Browna, rozpoczął konsultacje na temat przepisów dotyczących product placementu w mediach. Minister...
Holding reklamowy Havas poinformował o rekordowym, 8-proc. bezwzględnym wzroście przychodów w pierwszej połowie roku w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r....
Koncern Microsoft podzielił cały swój biznes związany z internetem na dwie dywizje - Online Services Business, którego szefa firma będzie...
Holding reklamowy Aegis Group kupił zajmującą się search marketingiem francuską agencję Aposition. Firma ta powstała w 1999 r., obecnie jej...
Heineken prowadzi rozmowy z agencjami kreatywnymi przed planowanym przetargiem. Browar kontaktował się z agencjami w Londynie i Amsterdamie. Przegląd jest...
Toyota Motor umocniła swoją pozycję globalnego lidera sprzedaży względem koncernu General Motors. Jej sprzedaż w pierwszej połowie br. wzrosła o...