czwartek, 7 sierpnia 2008
Pod auspicjami Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce powstała grupa robocza złożona z przedstawicieli instytucji kulturalnych i naukowych, organizacji społecznych,...
Mobile Entertainment Company (MEC), wirtualny operator komórkowy działający pod marką MobilKing, zarzuca Centernetowi (spółka zależna NFI Midas kontrolowanego przez znanego...
Puma Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową "Sportlifestyle" promującą nową kolekcję odzieży i obuwia oraz akcesoriów Puma Runway. Jej trzon stanowić...
Polska jest jednym z globalnych liderów wzrostu wartości rynku alkoholi - wynika z badania firmy ACNielsen. Nasz kraj w 2007...
Adrianna Kajca, marketing manager, odejdzie z Kompanii Piwowarskiej. Adrianna Kajca odpowiadała za marki mainstream, poprzednio pełniła funkcję senior brand managera...
Telewizja Polsat rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych formatów programowych, które pojawią się w ofercie stacji jesienią br. W pierwszej kolejności...
Kanał sportowy Telekomunikacji Polskiej - Orange Sport, w który zaangażowany jest też Canal Plus Cyfrowy, rozpocznie nadawanie 8 sierpnia. W...
Danone wprowadził nowy wariant produktu - Danonki Serek i Mus. Nowość, która adresowana jest do dzieci, to połączenie serka i...
Roman Górny został prezesem zarządu Herbapolu Lublin. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Sobeckiego. Górny ma mieć istotny wpływ m.in. na...
Burda Media Polska od wydania sierpniowego zwiększy nakład magazynu "Przyślij przepis". Wyniesie on 1,2 mln egz. (do tej pory było...
Radio Eska, które rozstrzygnęło w lipcu br. przetarg na realizację projektu wizerunkowego (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 23...
Małgorzata Stawniak, dotychczasowy account director w agencji reklamowej Tippingpoint, rozstała się z firmą. Przyczyny jej odejścia nie zostały ujawnione. Jej...
Media4mat, wydawca bezpłatnej gazety "Echo Miasta", wprowadził nowy layout stron z ogłoszeniami drobnymi. Jak podał wydawca, powodem wprowadzenia zmian jest...
AWR "Wprost", wydawca m.in. tygodnika "Wprost", wprowadziło zmiany personalne w strukturach sprzedażowych i marketingowych. Ruchy te związane są z wprowadzaniem...
Dorota Burzec, zastępca dyrektora biura reklamy "Harvard Business Review Polska", odchodzi z wydawnictwa Canadian International Management Institute ICAN. Kilka tygodni...
Serwis muzyczny Polskiego Radia przygotował dla swoich interaktywnych słuchaczy kolejny konkurs. Tym razem co tydzień można wygrać notebooka marki Belinea....
W nawiązaniu do informacji o akcji promocyjnej firmy IKEA zamieszczonej w DS "MMP" z 28 lipca agencja Propaganda-PL poinformowała, że...
Od wczoraj agencja public relations GCI Warszawa działa pod nazwą Cohn & Wolfe. Zmiana wynika z globalnego połączenia GCI Group...
Jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce Tan-Viet International wprowadził na rynek trawę cytrynową Tao Tao. Produkt...
Piotr Wierzejski i Michał Sadowski objęli zarządzanie Pino.pl, platformą mediów online należącą do Internet Group. Stanowisko dyrektora ds. rozwoju technologicznego...
Domy mediowe Optimedia (grupa ZenithOptimedia) i MediaVest (grupa Starcom MediaVest) zostały zaproszone do przetargu Ery (Polska Telefonia Cyfrowa) - dowiedzieliśmy...
Sieci kablowe, telewizje i filmy należące do News Corp. Ruperta Murdocha odnotowały 59-procentowy wzrost zysku w porównaniu z ub.r. Globalny...
Władze Yahoo! upubliczniły dane o skali sprzeciwu udziałowców wobec władz firmy. Podczas dorocznego spotkania akcjonariuszy przeciwko reelekcji CEO Jerry'ego Yanga...
Mattel wraz z firmą Turner Media Innovations stworzył nową strategię komunikacyjną dla marki Barbie. Ma ona dodać aspiracji marce i...
Sieć kawiarni Costa Coffee rozszerza obecność w Chinach. Właściciel marki - Whitbread - i chińska firma Hualian Grup utworzyły joint...
Bertelsmann AG sprzedaje koncernowi Sony swój 50-procentowy pakiet akcji w Sony BMG. Tym samym Sony stanie się jedynym właścicielem tej...
Bacardi Global Brands rozmawia z agencjami reklamowymi na temat obsługi ich globalnego budżetu reklamowego. Jego wartość szacuje się na 100...
Niemiecka firma odzieżowa Hugo Boss wybrała do obsługi budżetu planowania i zakupu mediów na świecie Media Planning Group International. Jego...
Niemiecka grupa badawcza GfK rozmawia z prywatnym funduszem Apax Partners na temat sfinansowania połączenia z Taylor Nelson Sofres. Zdaniem mediów...
Agencja reklamowa Publicis z Londynu ma koordynować paneuropejskie działania reklamowe wspierające sprzedaż win marki Kumala z portfolio Constelation Europe. Agencja...