wtorek, 12 sierpnia 2008
Według szacunków CR Media Consulting SA (spółka zależna Internet Group SA) opublikowanych w najnowszym Ad.media Raporcie przychody reklamowe mediów w...
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) i One-to-One Media Solutions rozpoczynają kolejną edycję akcji "Wygraj ligę". Projekt ten to sportowy serwis, społeczność...
Stowarzyszenie Internet Society Poland protestuje przeciwko wydłużeniu ochrony praw majątkowych nagrań dźwiękowych z 50 do 95 lat. Według obecnego prawa...
Według AGB Nielsen Media Research ceremonię otwarcia igrzysk olimpijskich w Pekinie (TVP1, 8 sierpnia 2008 r.) oglądało 3,7 mln widzów...
Dwa nowe seriale i dwa sprawdzone zagraniczne formaty rozrywkowe to najważniejsze nowości jesiennej ramówki Polsatu. Nowością w ofercie stacji będzie...
Agencja reklamowa Progressivo Polska przygotowała dla bydgoskiego centrum handlowego Galeria Drukarnia kampanię reklamową wprowadzającą jesienne kolekcje pod hasłem "Nadchodzą... nowe...
Grupa Radiowa "Time" (ZPR SA) uruchomiła skierowaną do młodych osób internetową wersję Eski TV. Szefem projektu jest Igor Nurczyński, dyrektorem...
Maciej Puciata objął nowo utworzone stanowisko group brand managera water w Coca-Cola Poland Services. Odpowiada za wszystkie marki wód firmy...
Roman Paszke, kapitan jachtowy żeglugi wielkiej i żeglugi wielkiej motorowodnej, został ambasadorem modelu Renault Koleos (Renault Polska). Zaangażowanie żeglarza w...
Agnieszka Szynal awansowała na stanowisko senior accounta w domu mediowym Optimum Media OMD. Odpowiada za obsługę marek z kategorii detergenty...
Anna Wierzchowska została brand managerem marki Warzywko w firmie Podravka Polska. Zastąpiła Magdalenę Bogusz, która rozstała się z firmą. Anna...
Paweł Binder, brand manager sprzętu RTV w LG Electronics Polska, awansował na stanowisko marketing managera, obejmując tym samym kierownictwo działu...
Radio Roxy FM (Grupa Radiowa Agory SA) wprowadziło do swojej ramówki trzy nowe programy. Codzienną "Popołudniową przerwę na kawę" prezentującą...
Marta Prokop dołączyła do zespołu działu reklamy pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, gdzie objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy. Poprzednio związana była...
Orange (PTK Centertel) został sponsorem tytularnym I edycji Orange Warsaw Festival, który odbędzie się we wrześniu br. i jest jednym...
Polmos Lublin rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki wódki Żołądkowa Gorzka. Komunikacją marketingową ma się zająć agencja Koledzy Strategia &...
Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na zakup usług reklamy zewnętrznej. Konkurs dotyczy planowanej na pierwszą połowę września...
Dom produkcyjny Timecode wygrał przetarg na promocję encyklopedii wydanej przez PWN we współpracy z Agorą SA. W konkursie na stworzenie...
Zott Polska przymierza się do rozpisania przetargu na planowanie i zakup mediów. Według naszych informacji jeden z niemieckich audytorów, którego...
Wydatki na spoty TV z okazji letnich igrzysk olimpijskich przekroczą w Chinach poziom 400 mln dol. Zgodnie z przewidywaniami GroupM...
Sieć agencji mediowych Carat (Aegis Group) opublikowała raport "Advertising Progression Through a Recession" na temat tendencji na światowym rynku reklamowym....
Operator telefonii komórkowej Vodafone został partnerem telewizji muzycznej MTV przy wprowadzaniu na rynek nowego serwisu muzycznego o nazwie Vodafone Soundbites....
Według opublikowanego niedawno przez Bank Światowy raportu pt. "Rola telefonii komórkowej w zwalczaniu biedy na obszarach wiejskich" Indie są już...
Jak podaje amerykańska agencja rządowa Federal Trade Commission, producenci żywności i napojów wydali w 2006 r. 1,6 mld dol. na...
Magazyn "Rolling Stone" przygotowuje się do wprowadzenia małego formatu. Pierwsze takie wydanie ma się ukazać razem z numerem październikowym. Wydawca...
Firma Nestle zwiększyła zyski w I półroczu tego roku o 6,1 proc. w stosunku do ub.r. Wyniosły one 4,8 mld...