środa, 13 sierpnia 2008
Kanał 4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą marką batonów Lion (należącą do Nestle) i jej nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony...
Portal Interia.pl we współpracy z firmą telekomunikacyjną GTS Energis uruchomił dwa nowe serwisy telekomunikacyjne umożliwiające tanie połączenia międzynarodowe na telefony...
General Motors Poland rozpoczął kampanię outdoorową reklamującą model Opla Corsy. Prowadzona jest ona w ośmiu największych aglomeracjach kraju, miejscowościach nadmorskich,...
Notowana na rynku New Connect spółka e-Muzyka, która ostatnio we współpracy z Polkomtelem (sieć Plus) uruchomiła internetowy serwis i sklep...
Alior Bank, bank tworzony od podstaw przez włoską grupę Carlo Tassara, jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej postanowił przyciągnąć do siebie...
Powszechny Dom Kredytowy (PDK) we Wrocławiu SA rozpoczął współpracę z Infocontrol PR. Do zadań tej agencji należy opracowanie i wdrożenie...
TVN pracuje nad formatem rozrywkowym "Got Talent", hitem pokazywanym na 20 rynkach. W TVN program będzie zatytułowany "Mam talent!". Premierowe...
Wzrost cen w kanale TVN o 51 proc. w porównaniu z ub.r. sprawił, że telewizja zarobiła w minionym kwartale o...
Internet Group rozpoczyna współpracę strategiczną z duńską Telogic, firmą typu Mobile Virtual Network Enabler (MVNE). Umowa dotyczy wspólnego świadczenia kompleksowych...
Monika Chojnacka-Maścianica, dotychczasowa dyrektor programowa MTV Networks Polska, awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. programowych kanałów muzycznych MTV Emerging Markets. Tym...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) zamierza stworzyć społeczność firm stawiających na lepszą obsługę klienta. Ma to być platforma wymiany doświadczeń, zbierania...
Szacowana wartość netto rynku reklamowego po dwóch kwartałach 2008 r. wyniosła 3,8 mld zł - wynika z najnowszego raportu domu...
Marzena Molka-Chojnacka dołączyła do działu sprzedaży reklamy dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). Objęła stanowisko key account managera, które jest...
Jacek Murawski, dotychczasowy dyrektor generalny Dell Computer Poland, od listopada będzie nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału koncernu Microsoft. Przypomnijmy, że...
Agencja Edda zrealizowała projekty opakowań przypraw marki Knorr firmy Unilever na rynku rosyjskim. Unilever nie prowadził w tej sprawie przetargu....
Agencja Solski PR Burson-Marsteller rozpoczęła współpracę z firmą Henkel Polska w zakresie PR korporacyjnego. Umowa obowiązuje od początku lipca. Wcześniej...
Agora SA i Ekstraklasa SA uruchomiły serwis Ekstraklasa.TV mający wyłączność na emitowanie w internecie materiałów wideo z meczów piłkarskiej Ekstraklasy,...
Krzysztof Zych, wieloletni szef marketingu (marketing manager) LG Electronics Polska, przechodzi do Electronic Arts Polska, krajowego oddziału największego producenta gier...
Anna Birkett, zastępca head of sales & marketing w biurze reklamy magazynu "In Style", rozstaje się z wydawnictwem Burda Media...
Grupa Agora po pierwszych sześciu miesiącach br. zanotowała przychody na poziomie 657,1 mln zł. Jest to o 3,3 proc. więcej...
Łukasz Tłuchowski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za marki Goodyear i Dunlop. Zastąpił na...
Ministerstwo Środowiska rozpoczęło przetarg dotyczący przeprowadzenia kampanii edukacyjno-promocyjnej na temat zmian klimatu. Agencje biorące w nim udział mają przygotować koncepcję...
Brytyjski dziennik "The Independent" opublikował raport, z którego wynika, że wielu producentów zredukowało wagę bądź rozmiar swojego produktu bez zmiany...
General Motors w Wielkiej Brytanii i Irlandii zaprzeczył, by kłopoty koncernu na rynku amerykańskim miały przełożyć się na redukcję wydatków...
Brytyjska stacja ITV rozpoczęła szeroko zapowiadaną kampanię społeczną "Obejrzyj swój własny atak serca". Jej pierwszą odsłoną był spot emitowany na...
Szef holdingu WPP Group Martin Sorrell oskarża GfK o wprowadzanie rynku w błąd. Chodzi o kwestię zamiaru przejęcia przez GfK...
Amerykański GAP ogranicza zespół marketingowy w brytyjskim oddziale firmy. Redukuje także europejski dział projektantów. Tym samym kolekcje odzieży będą projektowane...
Joanne Webb, marketing director w Disney Store Europe, zamierza opuścić firmę. Ze spółką rozstanie się we wrześniu br. Sieć liczy...
Koncern Kellogg przeprowadził zmiany wśród kadry zarządzającej. Mark Baynes, chief marketing officer, awansował na stanowisko wiceprezesa koncernu. Odpowiada za politykę...
Odwiedzanie blogów stanowi ponad 1 proc. całkowitej aktywności internetowej w Wielkiej Brytanii. Jak podaje Hitwise (Experian), firma monitorująca media w...