czwartek, 14 sierpnia 2008
Jan Lamprecht, deputy managing director, i Piotr Małkiewicz, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG 4D, odejdą z firmy. Lamprecht pozostanie na...
"Lalola" i "Kłamczuch" to nowe pozycje w ramówce TV4. "Lalola" jest serialem komediowym opowiadającym o losach uwodziciela i męskiego szowinisty,...
Zespół kreatywny Szymon Augustyniak i Sławomir Rogowski odchodzą z końcem sierpnia br. z firmy marketing services Peppermint. Pracowali w warszawskim...
Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamującą nowy produkt depozytowy - Lokatę Medalową. Jej oprocentowanie ma rosnąć o 0,2 proc. z każdym...
Hiszpański deweloper Espais rozpoczął współpracę z firmą public relations Euro RSCG Sensors. Agencja odpowiedzialna jest za komunikację korporacyjną klienta oraz...
Jesienią br. wystartuje kampania sieci sklepów Żabka, o budżet której walczyły cztery domy mediowe. MindShare Polska odebrał w niej klienta...
Turner Broadcasting System (TBS), dystrybutor kanałów TV: Cartoon Network, TCM, Boomerang i CNN, otwiera biuro w Polsce. Kierownictwo firmy deklaruje,...
Kompania Piwowarska testuje maszyny vendingowe dla marki piwa bezalkoholowego Lech Free. Zostały ustawione w kilku miastach w takich miejscach, jak:...
W II kwartale br. zysk netto spółki Cyfrowy Polsat wyniósł 80 mln zł. Oznacza to wzrost o 68 proc. w...
Nikon Polska uruchomił serwis internetowy Szerokikadr.pl skierowany do amatorów fotografii. Łączy on treści poradnikowe i teoretyczne z zadaniami praktycznymi, oferując...
Adam Ambroży, marketing manager firmy Big Star, odchodzi z firmy. Od 1 września br. rozpocznie pracę jako planner strategiczny w...
Nestle Polska zmieniło opakowania kaw Nescafe Collection, na które składają się: Nescafe Espresso, Nescafe Alta Rica i Nescafe Cap Colombie....
Michał Hejka obejmuje kierownictwo w dziale technologii w IDMnet SA. Do tej pory pełnił funkcję dyrektora ds. badań i rozwoju....
Inga Górzyńska, doradca ds. klientów kluczowych w Grupie Radiowej "Time", odeszła z firmy. Górzyńska nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych....
Motor-Presse Polska zamierza do końca tego roku i na początku przyszłego uruchomić serwisy internetowe dla magazynów "Runner's World" i "Motocykl"....
Anna Barańska, siatkarka grająca w reprezentacji Polski, została ambasadorką marki Adidas w naszym kraju. Sportsmenka będzie promować nową kolekcję Adidas...
Firma reklamy wielkoformatowej Jet Line po półtora roku zakończyła współpracę z agencją public relations Progressive PR. Jak informuje Michał Ciundziewicki,...
Tomasz Fill został dyrektorem departamentu komunikacji w Polskim Górnictwie Naftowym i Gazownictwie (PGNiG). To nowe stanowisko w spółce, utworzone wraz...
Karolina Olejnik-Pyka pracująca w Centrum Kompetencyjnym w Katowicach działającym w ramach struktur agencji interaktywnej Supermedia Interactive (ZPR SA) awansowała ze...
UBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym CA Immo International podpisały z agencją Kostrzewa PR umowę dotyczącą realizacji strategii public relations...
Jacek Karnowski, kierownik redakcji "Panoramy" (TVP2), od września poprowadzi codzienny program publicystyczny w TVP1 "Kwadrans po ósmej". Dołączy do Justyny...
Grupa Żywiec wznawia przetarg na obsługę marki Tatra. Według nieoficjalnych informacji w procedurach uczestniczą obecnie agencje: Brain, Change Communications, Grey...
Grupa TP przesunęła o ponad tydzień termin złożenia dokumentów w przetargu na obsługę budżetu mediowego - wynika z nieoficjalnych informacji....
Międzynarodowy przetarg na obsługę skonsolidowanych budżetów mediowych Renault i Nissana obejmuje Polskę. Według naszych informacji agencje Optimum Media OMD i...
Agencja reklamowa Grupa Eskadra wygrała w przetargu zorganizowanym przez władze Białegostoku (patrz DS "MMP" z 1 lipca br.). Przygotuje i...
Brytyjscy konsumenci chcą kupować w sieci leki na receptę - wynika z badania firmy Webcredible. Nawet niejasna sytuacja prawna internetowych...
Marka odzieżowa GAP zaplanowała na jesień br. intensywne działania reklamowe. W tym roku nie była jeszcze reklamowana. Marketer chce w...
W opinii Martina Sorrella, CEO WPP Group, dzięki olimpiadzie w Pekinie Chiny przeżywają punkt zwrotny pod względem postrzegania produktów "made...
Simon Hudson został wiceprezesem BBC Worldwide w regionie EMEA. Będzie odpowiadał za media cyfrowe i biznes DVD tego nadawcy. Wcześniej...
Orange przeniósł wart ponad 20 mln dol. budżet reklamowy projektu Gold Spot z agencji Mother do Fallon. Działania reklamowe prowadzone...
Jak donosi "Wall Street Journal", niektórzy sponsorzy igrzysk olimpijskich w Pekinie narzekają na to, że frekwencja w obiektach sportowych jest...
McDonald's wprowadza nową linię zestawów Happy Meal wspierających instytucje zaangażowane w ochronę zagrożonych wymarciem gatunków. Nowy Happy Meal pojawił się...