poniedziałek, 25 sierpnia 2008
Bacardi-Martini Polska przeprowadzi kampanię promocyjną ginu Bombay Sapphire i wódki Grey Goose. Projekt ma na celu zachęcenie do zakupu obu...
Firma Against Gravity, dystrybutor filmów dokumentalnych, współtworzy projekt Doc Alliance, którego celem jest wspieranie od strony dystrybucyjnej i marketingowej ambitnych...
Producent kawy Mokate rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową Mokate Cappuccino, w której główną gwiazdą będzie włoski piosenkarz Drupi. W...
ATM Grupa produkuje obecnie II edycję show rozrywkowego z elementami teleturnieju "Fort Boyard". Pierwsza seria ma być lokomotywą jesiennej ramówki...
Na zakończenie igrzysk olimpijskich Pekin 2008 sponsor polskiej reprezentacji olimpijskiej Kompania Piwowarska, producent piwa Tyskie, przygotował nowy specjalny serwis internetowy....
Anna Pobidyńska, dotychczas kierownik wydziału strategii i tożsamości marki w Grupie Telekomunikacji Polskiej SA, w związku z przejściem Szymona Dobrzyńskiego...
Szymon Dobrzyński, dotychczasowy dyrektor departamentu zarządzania marką Grupy Telekomunikacji Polskiej i zastępca dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej, po pięciu latach pracy...
Do zespołu Millward Brown SMG/KRC dołączył Piotr Łukasiewicz, do niedawna strategic planning director polskiego oddziału McCann Erickson. Piotr Łukasiewicz objął...
W odpowiedzi na zarzuty Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) dotyczące możliwej zmowy z producentami laptopów (chodzi o preinstalację systemu...
Aleksander Cierniak, dyrektor komunikacji marketingowej "Super Expressu" (Murator SA), od września br. rozstaje się z firmą. Decyzję o swoim odejściu...
Marcin Barciński dołączy do zespołu agencji interaktywnej 180Heartbeats. Jako account director ma odpowiadać za obsługę klientów i prowadzenie projektów. Do...
"Perspektywa" Studio Architektury Marki zrealizowała dla Przemyśla ogólnopolską kampanię informacyjną, będącą częścią "Strategii promocji turystyki dla Miasta Przemyśla na lata...
Marek Drabik, z-ca dyrektora rozwoju produktów i usług w Polkomtelu, rozstaje się ze spółką. Pracował w Polkomtelu od ponad dwóch...
Carlsberg Polska, producent m.in. piwa marki Okocim, podpisał z Okocimskim Klubem Sportowym aneks do umowy sponsorskiej przedłużający ją na kolejne...
Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii rozpoczęło realizację kampanii reklamowej hiszpańskich oliwek. Projekt wspiera firma Okechamp, właściciel marki Ole!, pod którą...
Klaudiusz Frydrych, dyrektor zarządzający produktami w Brokerze FM, który zajmuje się m.in. sprzedażą czasu reklamowego w RMF FM, pod koniec...
Ewa Miżejewska została dyrektorem marketingu Grupy Kapitałowej Gino Rossi. Jest to nowe stanowisko w strukturach grupy, dotychczas nie było w...
Wystartowała nowa kampania promocyjna telewizji nowej generacji N (ITI Neovision) pod hasłem "Kto ma pilota, ten ma władzę". Do wyreżyserowania...
Agencja reklamowa Demo Effective Launching opracowała strategię marki oraz system identyfikacji wizualnej dla wprowadzanej na rynek polski nowej usługi teleinformatycznej...
Hoop Polska zaczyna pierwszą od trzech lat akcję promocyjną Hoop Coli skierowaną do konsumentów. Potrwa dziewięć tygodni (od 1 września...
Monika Matak objęła stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej Grupy Axa SA. Zastąpiła Annę Kniaginin, która rozstała się z firmą. Przez...
Dyson, producent odkurzaczy, rozpocznie działania reklamowe na polskim rynku. Według naszych informacji MindShare Polska zajmie się planowaniem i zakupem mediów...
Agencja Pegasus Public Relations wygrała przetarg na obsługę sieci sklepów Drogerie Natura. Liczba oraz nazwy agencji biorących udział w konkursie...
Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi przetarg kreatywny do obsługi jednego z wariantów leku na przeziębienie Acatar - Acatar Acti-Tabs, dowiedzieliśmy...
Agencja reklamowa Vena Art wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację 30-sekundowego spotu reklamującego Polskę w Izraelu (o przetargu pisaliśmy...
Nike przystąpił do realizacji kampanii reklamowej dotyczącej igrzysk olimpijskich w Londynie 2012. Marketer nie jest oficjalnym sponsorem tych igrzysk. Nie...
Jetix Europe przebudowuje 19 swoich witryn internetowych na różnych rynkach europejskich. Witryny te w ub.r. generowały miesięcznie 100 mln odsłon....
Procter & Gamble i Dunkin' Donuts równolegle startują z dwoma niezależnymi programami testowymi w miejscu sprzedaży swoich produktów i usług....
Amerykańska supermodelka Jessica Simpson będzie promowała nową marką piwa Stampede Light Plus, którą producent zamierza kreować jako markę "prozdrowotną" (ponieważ...
W związku z pogorszeniem koniunktury gospodarczej na świecie, koncern motoryzacyjny Toyota Motor rewiduje zakładane wcześniej plany sprzedażowe. Toyota obniżyła prognozy...
Holding komunikacyjny WPP Group zanotował wzrost przychodów w I połowie 2008 r. o 4,3 proc. Osiągnęły one poziom 3,34 mld...
Spółka HSO Motors Europe, generalny importer aut chińskiej marki Brilliance w Europie, została sponsorem niemieckiego klubu ligowego Borussia Dortmund. Umowa...