wtorek, 2 września 2008
Sieć ARBOnetwork będzie odpowiadać za sprzedaż i obsługę powierzchni reklamowej w serwisie technologicznym Chip.pl. Chip.pl dołączył do pakietów ARBOtechnologia (m.in....
Waldemar Tevnell został doradcą zarządu wydawnictwa Axel Springer Polska. To nowa funkcja w firmie. Tevnell jest byłym prezesem Bonniera w...
Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. - To...
Bartłomiej Kamiński został dyrektorem zarządzającym domu mediowego Value Media. Przeszedł ze struktur Aegis Media, gdzie kierował ACT Europe, agencją poświęconą...
Około 10 mln zł do końca br. przeznacza Wydawnictwo Bauer na promocję nowego tytułu "Show - Magazyn o Gwiazdach", który...
MTV Networks zapowiada, że 15 września br. wystartuje pierwszy międzynarodowy kanał muzyczny nadawany w jakości HD (wysokiej rozdzielczości). W momencie...
Magdalena Cieślik dołączyła do biura reklamy TV Puls. Objęła stanowisko traffic managera. Przeszła z Biura Reklamy TVP, gdzie pracowała na...
Carrefour Polska rozpoczął kampanię własnej marki odzieżowej Tex. Agencja Henyo Bernedt zrealizowała film reklamowy, którego emisja odbywać się będzie w...
- W naszej kampanii reklamowej zamiast krajowych celebrities występują postacie z bajek - wskazują przedstawiciele DomBanku, czyli oddziału Getin Banku...
1 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Tele2. Jej celem jest promocja oferty internetowej (od 16 zł miesięcznie). Kampania "Pan...
Agencje interaktywne SARE, IM Partner, Webtel i ThinkOpen zarzucają agencji interaktywnej Opcom (Grupa Eskadra), że wprowadzając na rynek usługi e-mail...
Wojciech Dagiel, współzarządzający wraz z Iwoną Kluszczyńską kreacją agencji Publicis, będzie jedynym polskim jurorem międzynarodowego festiwalu reklamowego Ad Stars 2008....
Bank Millennium w nowym sezonie telewizyjnym będzie kontynuował współpracę z TVP1 w ramach projektu "Perły Millennium". Jest to cykl światowych...
Dwa tygodniki telewizyjne grupy premium Wydawnictwa Bauer rozstały się ze swoimi redaktorami naczelnymi. Z "Tele Tygodnia" odszedł Tomasz Miłkowski, a...
Agora od początku września br. włączyła do portalu Gazeta.pl serwis Autotrader.pl należący do Grupy Trader.com. Wortal ten będzie dostępny także...
Paweł Usakowski objął nowo utworzone stanowisko PR managera w grupie Change Integrated. Odpowiadał za public relations wszystkich spółek w grupie....
Związek Firm Public Relations (ZFPR) przyjmujący zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze polskiej branży PR poinformował, że do tegorocznej, szóstej edycji...
On Board PR, wspólnie z partnerami współtworzącymi sieć ECCO Network, planuje realizację 2. edycji międzynarodowego projektu badawczego ECCO Corporate Values....
Citi Handlowy rozpoczął promocję Pożyczki Gotówkowej. Kampania "Powrót do szkoły" zaplanowana jest na cały wrzesień i podpowiada, jak rozwiązać finansowy...
Agnieszka Kieszczyńska została kierownikiem reklamy miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Na stanowisku tym był wakat po przejściu Moniki Długokęckiej na...
Agnieszka Wilczyńska objęła stanowisko sales directora w IMIGe, firmie reklamy wewnętrznej wchodzącej w skład POS Media Europe. Od maja br....
Firma Martin & Jacob kupiła od Agencji Badań Marketingowych ABM prawa do prowadzenia badań omnibusowych "Agribus" wraz z dotychczasową bazą...
ING Bank Śląski w ramach kampanii lokat oszczędnościowych, w której Marek Kondrat parodiuje telewizyjne orędzie prezydenta (patrz DS "MMP" z...
Unilever Polska pod hasłem "Cif - niezastąpiony od 15 lat" rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką związaną z jubileuszem marki na polskim...
Kamila Garbacz objęła stanowisko account executive w dziale reklamy miesięcznika "In Style" wydawanego przez Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za...
Agencja Janmedia Interactive przygotowuje pierwszy z projektów dla Nivea Polska. Latem br. firma zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu interaktywnego...
Linia lotnicza Centralwings należąca do Polskich Linii Lotniczych LOT poinformowała, że z końcem września zlikwiduje wszystkie połączenia rejsowe, a skoncentruje się...
Do działu kreacji agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy team kreatywny. Tworzą go Maciej Chojnowski, copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art...
Telekomunikacja Polska SA wprowadza trzy nowe plany taryfowe: plan doMowy TP 60 (60 minut w szczycie lub 120 minut poza...
Tomasz Skory, dziennikarz specjalizujący się w tematyce politycznej, jest nowym dyrektorem działu informacji w radiu RMF FM (Broker FM). Zastąpił...
Firma Farouk Systems Polska ruszyła z pierwszą w historii telewizyjną kampanią reklamową swoich kosmetyków Biosilk. Jak tłumaczy Maciej Mikulski, dyrektor...
Agnieszka Żukowska, specjalista ds. komunikacji i promocji w Polimex-Mostostal, odchodzi z firmy. Ze spółką związana była od 2005 r. Nie...
Agnieszka Starzyńska została copywriterem w zespole agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC. Starzyńska wraz z Sebastianem Ścigalskim wygrała w tym roku...
Tomasz Matwiejczuk został nowym rzecznikiem prasowym Telewizji Polsat. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Wyszomirską, która ostatnio łączyła funkcje rzecznika i...
Inga Górzyńska, która w połowie sierpnia rozstała się z Grupą Radiową "Time" (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 14...
Do zespołu sprzedaży Agencji Reklamy Polskiego Radia dołączyła Anita Żelazowska. Objęła stanowisko koordynatora w zakresie sprzedaży i planowania kampanii w...
Piotr Krawczyk, doradca ds. klientów kluczowych w dziale klientów kluczowych Grupy Radiowej "Time" (ZPR), rozstał się z firmą. Obejmie stanowisko...
Warszawski Teatr Muzyczny "Roma" rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową (o jego starcie pisaliśmy w DS "MMP" z 22 sierpnia br.)....
Grupa Lotos zaczęła przetarg, którego celem ma być wybranie agencji do strategiczno-kreatywnego opracowania kampanii wizerunkowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało...
Władze Wenecji rozważają umieszczenie na placu Świętego Marka pięciu wielkoformatowych elektronicznych tablic reklamowych. Uzyskane w ten sposób fundusze mają być...
Konsorcjum Canoe Ventures, grupujące największe stacje kablowe w USA, powołało do życia kanał Elections '08 On Demand (Wybory '08 na...
Brytyjska policja przeprowadzi kampanię społeczną zwalczającą coraz popularniejsze wśród miejscowych nastolatków używanie noży w bójkach. W zeszłym roku zmarło w...
Kevin Roberts, CEO Saatchi & Saatchi Worldwide, Nowy Jork, autor strategii kreatywnej sieci pt. "Love marks", został zatrudniony przez Telecom...
Serwis społecznościowy Bebo zatrudnił Nicole Vanderbilt na nowo utworzone stanowisko head of international expansion w związku z planami wejścia na...
WPP Group przedłuża o dwa tygodnie termin upublicznienia ostatecznej decyzji w prawie zakupu firmy TNS za 1,1 mld funtów po...
Holding reklamowy WPP Group może przenieść swoją europejską siedzibę poza granicę Wielkiej Brytanii - ostrzega CEO grupy Martin Sorrell. Jest...