środa, 3 września 2008
Od 1 września trwa kampania reklamowa TVN Turbo wspierająca jesienną ramówkę kanału. Kampania outdoorowa obejmuje nośniki w całej Polsce -...
Canal Plus Cyfrowy, spółka, do której należy kanał dziecięcy MiniMini, wraz z wydawnictwami Bauer i MediaWay wprowadzają na rynek nowy...
Rafał Tyborowski został zastępcą dyrektora biura reklamy w Call2Action, nowej firmie oferującej rozwiązania POS TV. Wcześniej przez pięć lat pełnił...
Agencja TBWA/PR po roku współpracy przedłużyła umowę na obsługę kompleksu biurowego Empark Mokotów Business Park. Nowa umowa została zawarta na...
Kierownictwo ITI Neovision, operatora platformy N, ogłosiło, że obecnie usługa ta ma 335 tys. abonentów. - Plan zakłada, że do...
Adam Zimoch objął stanowisko key account managera w agencji marketing services Partner ASM. Ma za sobą kilka lat pracy na...
Krzysztof Rut został dyrektorem ds. korporacyjnych w British American Tobacco, będzie także pełnił funkcję członka zarządu. Od dłuższego czasu w...
Wrocławska agencja Highlite PR nawiązała współpracę z Ghelamco Poland, deweloperem i generalnym wykonawcą działającym na kilku rynkach. Firma założona w...
Sequence Media, agencja OOH, wprowadza ofertę reklamy na terenie kompleksu przejść podziemnych w Warszawie pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich i al....
"Sprzęt na 5+ = Optimus" - pod takim hasłem firma Optimus rozpoczyna kampanię promocyjną. Jej celem jest zachęcenie do zapoznawania...
Do zespołu agencji reklamowej Grandes Kochonos dołączył nowy art director - Rafał Leski. Będzie pracował w teamie z Marią Snopkiewicz-Otto,...
National Geographic Channel rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą premierę programu "Tajemnice powiązań inżynieryjnych". Jest to cykl dokumentalny o osiągnięciach światowej...
Hortex zmienił opakowania swoich mrożonych warzyw i owoców. Odświeżony design opakowań oraz nowocześniejsze logo wykonały agencja Dragon Rouge. Nowe opakowania...
Skoda Auto Polska podpisała porozumienie o współpracy marketingowej ze spółką Castrol Lubricants, właścicielem m.in. olejów silnikowych Castrol. Umowa poszerza dotychczasową...
Tesco testuje program lojalnościowy. Jego próbną wersję wprowadzono w trzech marketach na południu Polski, by wysondować oczekiwania klientów wobec programu...
Należąca do spółki Redan marka odzieżowa Troll rozpoczęła jesienno-zimową kampanię reklamową na rynku krakowskim. Działania obejmują galerie handlowe, w których...
Należąca do koncernu Philip Morris Polska marka papierosów Marlboro debiutuje w segmencie super slims. Polska jest pierwszym i na razie...
Agnieszka Bojanowska, public relations manager Coty Polska, odeszła z firmy. W dziale PR spółki zajmowała się kosmetykami masowymi. Z Coty...
Małgorzata Pottmann, dyrektor marketingu w Burda Media Polska, rozstała się z wydawnictwem. Powód jej odejścia nie jest znany. Pottmann związana...
Maciej Filipkowski został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Dell. Jacek Murawski, poprzedni szef Dell Computer Poland, przeszedł do polskiego oddziału...
Anna Białkowska objęła stanowisko account managera w Interia.pl. Przeszła z Fotka.pl, gdzie pracowała przez rok jako key account manager. Wcześniej...
Tajwański producent komputerów Acer postanowił wykorzystać modę na ultralekkie, małe komputery nazywane netbookami (w odróżnieniu od większych notebooków) i wprowadza...
G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego...
Agencja Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z niemiecką firmą Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG. Agencja odpowiada za media...
Wrangler zmienia wizerunek. W wyniku globalnego przetargu agencja FFL Paris (Fred & Farid) przygotowała nowe pozycjonowanie marki i długoterminową platformę...
Agencja reklamowa DSK jest autorem kampanii outdoorowej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Kampania promuje Europejski Fundusz Społeczny w Wielkopolsce....
Stołeczne centrum handlowo-rozrywkowe Blue City rozpoczęło drugi etap kampanii wizerunkowej "Moda na piękne wnętrza". W ten sposób chce zaprezentować bogaty...
RMF FM (Broker FM) wprowadziło nowości do jesiennej ramówki. W programie "Wstawaj, szkoda dnia" (6.00-9.00) prowadzonym przez Witolda Lazara, Tomasza...
Agencja Paralotna zdobyła w przetargu budżet reklamowy ziół Bittner Pervivo należących do Bittner/Omega Pharma Group. W ramach współpracy przygotuje kampanię...
Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations gier planszowych wydawnictwa Egmont. Agencja odpowiada...
Google zaprezentowało swoją darmową przeglądarkę internetową Chrome. W sieci dostępna jest już wersja beta działająca na systemie Windows. W opinii...
The Radio Advertising Bureau (RAB), organizacja będąca marketingowym skrzydłem przemysłu radiowego w Wielkiej Brytanii, wypuściła na rynek spoty zachęcające do...
Operatorzy komórkowi obawiają się, że przed tegoroczną Gwiazdką konsumenci nie będą już tak chętnie jak w latach ubiegłych kupowali nowych...
Firma badawcza Ipsos ogłosiła, że w I półroczu br. jej zysk wzrósł o 12,1 proc. - do 21,7 mln euro....
Vivendi, firma mediowo-telekomunikacyjna, odnotowała lepsze niż oczekiwane wyniki finansowe za II kwartał br. Zapewnił je przede wszystkim świetny wynik Canal...
Koncern Coca-Cola wykorzysta najnowszy film z przygodami Jamesa Bonda "Quantum of Solace" w promocji napoju Coke Zero. W październiku na...
Sieć restauracji fast food Burger King wprowadziła do oferty nowy produkt o nazwie Apple Fries. Ma to być zdrowa alternatywa...