środa, 10 września 2008
Biuro Reklamy TVP otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na październik. W stosunku do października ub.r. CPP w jej stacjach wzrośnie średnio...
Radio PiN od połowy września br. wprowadza zmiany w cenniku reklam. Nowa polityka cenowa dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane...
Bank internetowy Inteligo (grupa PKO BP) wprowadza serwis mobilny Inteligo, czyli platformę do operacji bankowych przez telefon komórkowy. Przedstawiciele Inteligo...
Aldona Borecka, client service director Momentum Worldwide, odchodzi z firmy. Aldona Borecka pracowała w Momentum od 8 lat. Przed awansem...
Unilever Polska realizuje prosprzedażową promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Akcja ma charakter loterii i konkursu, w których może wziąć udział...
Agora rozpoczęła kampanię reklamową nowej kolekcji encyklopedii "Dekalog wiedzy" przygotowanych we współpracy z PWN. Za kreację i produkcję spotu odpowiada...
Wydawnictwo Profus Management wprowadza zmiany w wyglądzie tygodnika "Piłka Nożna". Nowy layout przygotowany został przez Rafała Sadownika. Zostaną wprowadzone duże...
Marcin Gawęcki będzie nowym prezesem agencji Men at Work należącej do Grupy Just. Zastąpi on Tomasza Hilta, który odszedł z...
Kolporter Promocja, agencja reklamowa realizująca m.in. samplingi i programy konsumenckie, wprowadziła na 300 wybranych stacjach paliwowych PKN Orlen nowe nośniki...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ruszył z kolejnym etapem kampanii społecznej "Możesz...". Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Publicis. Celem...
Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) promuje swoje serwisy internetowe: Sport24.pl, Kulisy.pl, Korba.pl. Działania są okazją do niestandardowego zaprezentowania partnerów akcji....
Spółka Sportlive24, wydawca pism o tematyce sportowej, w nawiązaniu do DS "MMP" z 8 września, w którym ukazała się wzmianka...
Karolina Leputa objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. promocji w portalu Interia.pl. Do jej zadań należą m.in.: pozycjonowanie marek, dbanie...
Inplus PR, wrocławska agencja public relations, rozpoczęła współpracę z Fundacją Świat Dzieciom. Do głównych zadań agencji należeć będzie promocja programu...
Mateusz Latopolski objął stanowisko strategic plannera/new business managera w warszawskim oddziale agencji GPD Advertising. Jest to nowo utworzone stanowisko, dotychczas...
Maspex Wadowice prowadzi pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię soków Tymbark z linii "Owoce świata". Przekaz adresowany jest przede wszystkim do...
Radio Eska (Grupa Radiowa "Time") uruchomiło internetowy serwis plotkarski Wazzzup.pl. Szefem projektu jest Elżbieta Dutkiewicz, dyr. programowa Eski Poznań. Serwis...
Spółka Internet Media Services (IMS) zajmująca się audio-, wideo- i aromamarketingiem przejęła firmę Mall TV zajmującą się projekcją reklam wideo...
Rada Reklamy na przełomie września i października planuje wprowadzenie nowej usługi - Copy Advise. Będzie ona polegać na analizowaniu reklam...
Procter & Gamble planuje wejście na rynek OTC - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości marketer przygotowuje launche produktowe w...
Firma Franc Gardiner postanowiła odświeżyć swój wizerunek poprzez zmianę logo. Redesign ma na celu wzmocnienie pozycji spółki poprzez podkreślenie jej...
Extreme Sports Channel wprowadza do ramówki program "Shakalaka", który produkowany jest w Polsce. Jest to cykliczny program poświęcony imprezom związanym...
Klub piłkarski Legia Warszawa sukcesywnie poszerza ofertę produktów sprzedawanych pod własną marką. Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego do sprzedaży trafiła...
Do szeregów studia produkcji filmowej CutCut (działającego w ramach grupy Corporate Profiles DDB) dołączyła Katarzyna Seredyńska. Pełni funkcję head of...
Agnieszka Radwańska, polska tenisistka, otrzymała do dyspozycji Mercedesa CLS Coupe. To wynik umowy zawartej z firmowym salonem Mercedes Benz-Warszawa, który...
Europejski Fundusz Leasingowy (EFL), firma specjalizująca się w leasingu samochodów, podpisała umowę partnerską z Mazda Motor Poland. Dzięki umowie EFL...
BRE Bank został klientem agencji Garden of Words w zakresie komunikacji marketingowej i wsparcia oferty inwestycyjnej. Oprócz strategicznego doradztwa dotyczącego...
Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała telewizyjną kampanię wizerunkową dla marki RuckZuck.pl - sieci specjalistycznych sklepów oferującej podłogi i drzwi....
Grupa wydawnicza Polskapresse, wydawca "Polski", rozstaje się ze swoim wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym Tomaszem Wróblewskim odpowiedzialnym za projekt "Polski". Jego...
Tomasz Gardziewicz objął stanowisko brand managera marki odzieżowej Scotch & Soda. Poprzednio przez pięć lat pracował w LPP SA w...
Rafał Witkowski, production manager z agencji reklamowej S4, rozstał się z firmą. Z S4 był związany od 2003 r., odpowiadał...
Reckitt Benckiser organizuje przegląd ofert domów mediowych, który ma charakter porównania kosztów między wybranymi agencjami - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie...
Allianz Bank wybrał agencję Edelman Polska w przetargu na doradztwo komunikacyjne związane z wejściem banku na rynek. W konkursie brało...
Change Communications wygrała przetarg na obsługę jednej z marek w portfolio GlaxoSmithKline w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nie podano, jakiego preparatu...
Google potwierdziło ambicję wejścia na telewizyjny rynek reklamowy, podpisując umowę z NBC Universal. Umowa określana jest oficjalnie jako strategiczna współpraca...
Nike rozpoczęła kolejną serię kampanii reklamowej "Here I Am". Jest ona skierowana do kobiet i ma wesprzeć ich "aktywność na...
SABMiller planuje globalny launch piwa dla kobiet. W swoim portfolio koncern ma już lokalne marki kobiece, jak Redd's (m.in. Polska...
PETA (People for the Ethical Treatment of Animals - międzynarodowa organizacja ochrony praw zwierząt) przystąpiła do nowej kampanii społecznej w...
MindShare utworzył stanowisko globalnego search engine marketing directora. Objęła je Hannah Evershed z Isobaru. Jej zatrudnienie następuje wkrótce po ogłoszeniu...
Arabskie konsorcjum Abu Dhabi United Group, które zostało właścicielem angielskiego klubu piłkarskiego Manchester City (MC), zamierza poszerzyć markę klubu i...
Koncern motoryzacyjny General Motors (GM) podjął decyzję o realizacji projektów komunikacyjnych, których celem jest przeciwstawienie się narastającej fali krytyki firmy....
Levi's rozpoczął globalną kampanię flagowej marki dżinsów 501. Jest to pierwsza kampania tej marki po czteroletniej przerwie. Agencja Bartle Bogle...
W najbliższej, 22. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica zostanie po raz pierwszy przyznana nagroda Turkcell Mobile Award za najbardziej kreatywne...