wtorek, 30 września 2008
Już 60 proc. Polaków pije kawę w kawiarni sieciowej - wynika z badania "Cafe Monitor" firmy ARC Rynek i Opinia....
Ewa Sieńkowska została strategic directorem, a Jacek Gadzinowski business development directorem agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. Dotychczas Sieńkowska pełniła taką...
Agora SA jako setna firma została przyjęta do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jednym z powodów przystąpienia tej spółki do organizacji...
Futura Media Solutions, firma oferująca sieć monitorów LCD umiejscowionych w wybranych eksperckich salonach fryzjerskich na terenie całego kraju, na których...
Bank Nordea włączył się w walkę o depozyty i reklamuje trzymiesięczną lokatę Superhit oprocentowaną 10 proc. w skali roku. Kampania...
Mariusz Czykier, do maja br. dyrektor działu agencyjnego w "Gazecie Prawnej", wraz ze spółką Novimedia Custom Publishing powołał firmę Content...
Wydawnictwo Infor Biznes wkrótce uruchomi nowy portal biznesowy Forsal.pl. Będzie on elementem większego projektu obejmującego także "Gazetę Prawną". Forsal.pl będzie...
Loyalty Partners przymierza się do uruchomienia biura w Polsce - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Loyalty Partners specjalizuje się w obsłudze programów...
Piotr Kuc, dyrektor generalny Coty w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obejmie w pierwszych dniach października br. stanowisko dyrektora generalnego...
Marka Bytom (Bytom SA) rozpoczęła działania reklamowe o charakterze wizerunkowym. Nową platformę komunikacyjną dla brandu przygotowała agencja Kolman Advertising. Kampania...
Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) prowadzi kampanię reklamową będącą kontynuacją tegorocznych działań promocyjnych "Posłuchaj, aby zrozumieć". W reklamach znalazły...
Multikino zamierza uzyskać w tym roku ok. 50 mln zł przychodów z tytułu sprzedaży reklam i działań offscreenowych. - Poprawimy...
Ruszył wspólny projekt Radia Kolor i portalu Wizaz.pl "Wizaż w Kolorze" - program poświęcony tematyce stylizacji i urody. Audycja emitowana...
Sieć kablowa Toya poszerza ofertę telewizyjną o kanały w wysokiej rozdzielczości. W październiku br. w ofercie HD sieci znajdą się...
Serwis Tylkogrosz.pl rozpoczyna dziś kampanię promocyjną w internecie. Obejmie ona portale (WP.pl, Onet.pl) oraz serwisy plotkarskie (Pudelek.pl, Lansik.pl, Pychotka.pl) i...
Wydawnictwo Bauer 14 października br. ponownie wprowadzi na rynek tytuł "Kobieta i Życie" (o planach tych informowaliśmy już w DS...
Trwa kampania oferty specjalnej na samochody użytkowe Mitsubishi Fuso Canter. Skierowana do przedsiębiorców oraz decydentów branży logistycznej i transportowej kampania...
Dom mediowy Media Direction OMD kompletuje zespół, który zajmie się obsługą budżetu firmy Unilever Polska. Formalnie jego przejęcie od PHD...
Agencja PR Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z firmą Pinnacle, deweloperem centrów magazynowo-logistycznych, który operuje na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja...
Komisja Etyki Reklamy działająca w ramach Rady Reklamy zajęła się spotem telewizyjnym Arctic Icy Fruit (Hoop Polska) po otrzymaniu skargi,...
W październiku wystartuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum (Orlen Oil) pod hasłem "Wymieniany przez ekspertów". Jest to kontynuacja wiosennych...
Agencja Walk The Line i dom mediowy Media Direction OMD przygotowały dla towarzystwa funduszy inwestycyjnych BPH TFI kampanię reklamową w...
Agora SA poszerzyła ofertę serwisów społecznościowych o Znam.to, w którym użytkownicy zamieszczają recenzje i oceny produktów, dzieląc się informacjami i...
Z początkiem października Piotr Janiszewski, junior account manager, awansuje na account managera w internetowej sieci reklamowej Ad.net. W ramach poszerzonych...
Rozpoczęła działalność spółka F25 - dom produkcyjny, który będzie zajmować się produkcją filmową wideo wyłącznie na potrzeby internetu. Zakres jej...
Demner, Merlicek & Bergmann (DM&B), austriacka agencja reklamowa obecna w 15 europejskich krajach, szuka w Polsce partnera. Zadanie to powierzono...
Agencja San Markos zdobyła w przetargu budżet spółki Gadu-Gadu i zajmie się obsługą reklamową wszystkich marek z portfolio klienta na...
Agencja reklamowa Advertica zwyciężyła w przetargu Urzędu Marszałkowskiego woj. dolnośląskiego. Dotyczył on przygotowania i realizacji zewnętrznej kampanii informacyjno-promocyjnej Programu Operacyjnego...
Ofcom (brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów) opublikował analizę, z której wynika, że wartość reklam w telewizji tradycyjnej może spaść w...
Omnicom Group rozpoczął negocjacje mające na celu zakup brytyjskiej agencji reklamowej Beattie McGuinness Bungay (BMB). Agencję tę założyli trzej pracownicy...
W Niemczech nagrodzono najlepszych europejskich specjalistów marketingu. Tytuły European CMO of the Year 2008 przyznano osobom zarządzających w Europie markami:...
Europejski sektor internetowy i nowych mediów wzrośnie o 18 proc. do roku 2012 - wynika z raportu firmy konsultingowej Booz...
Po tym jak Antonio Lucio, global chief marketing officer Visy, przeprowadził globalne przetargi na media i kreację, organizacja płatnicza przygotowuje...
Martin Sorrell, szef WPP Group, planuje przeniesienie siedziby centrali tego holdingu reklamowego z Wielkiej Brytanii do Irlandii. Powodem zmiany jest...