środa, 1 października 2008
Pod hasłem "Październik miesiącem herbaty" producent herbat Dilmah rozpoczął ogólnopolską akcję Dni Herbaty. - Jesienny sezon to znakomita okazja nie...
Firma Nestle Nutrition rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Od śniadanka... do mieszkanka!". Biorą w niej udział produkty marek: Nestle, Nan...
Do zespołu konkursu "Grasz o staż" w dziale komunikacji marketingowej PricewaterhouseCoopers (PwC) dołączyły dwie nowe osoby: Anna Budzich i Ewa...
Julia Tkaczyk, dotychczas dyrektor muzyczny Planety FM (dawnej Radiostacji), ponadregionalnej rozgłośni w ramach Grupy Eurozet, awansowała na stanowisko dyrektora programowego....
Axel Springer Polska rusza z wizerunkową kampanią "Dziennika". Swojego oblicza na potrzeby kampanii użyczyli: publicysta Jan Rokita, pisarz Jerzy Pilch...
Wrocławska kancelaria prawna Paszkowski & Wspólnicy nawiązała współpracę z agencją PR Publicon. Do zadań specjalistów public relations będzie należało wypromowanie...
Chipita Poland rozpoczyna akcję promocyjną dla marki 7Days "7 razy do Hollywood". Aby wziąć udział w promocji, należy przesłać kod...
EMLab, agencja specjalizująca się w marketingu doświadczeń, podpisała umowy z firmami marketing services Kamand i Sport4U. - Dzięki umowie z...
Cyfrowy Polsat wprowadził promocję usługi telewizji cyfrowej "3 miesiące gratis". Wybierając pakiet Super Film, klienci otrzymają dostęp do pełnej oferty...
Agencja interaktywna Othersource chce mieć więcej klientów z Polski. Obecnie firma specjalizuje się przede wszystkim w obsłudze klientów z USA,...
Grupa Bauer stworzyła platformę negocjacyjną obejmującą wszystkie spółki mediowe wchodzące w jej skład, czyli Wydawnictwo Bauer, Broker FM i Interia.pl....
Do tegorocznej edycji konkursu komunikacji marketingowej Effie 2008 nadesłano 151 prac. 97 kampanii zgłosiły agencje reklamowe, 54 - domy mediowe....
Agencja reklamowa Lowe GGK chce rozwijać portfolio usług. Już w 2009 r. planowane jest stworzenie działu interacitve, choć nie ma...
Bartłomiej Rączkowski objął stanowisko sekretarza redakcji magazynu "Elle" (Burda Media Polska). Teraz w redakcji miesięcznika będzie dwóch sekretarzy (drugim jest...
Dom sprzedaży At Media powołuje piąty zespół handlowy odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i reklamodawcami. W styczniu tego roku...
Szymon Gutkowski, dyrektor generalny agencji reklamowej DDB, został członkiem zarządu Fundacji im. Stefana Batorego. Fundacja działa na rzecz rozwoju demokracji...
Kierownictwo firmy Canal Plus Cyfrowy zapowiedziało, że poszerzy ofertę platformy Cyfra Plus. Ma to związek z obchodami 10-lecia istnienia tej...
Kasa Krajowa zrzeszająca wszystkie działające w kraju Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe (SKOK-i) przygotowała kampanię reklamową, w której występujące postaci uosabiają zagraniczne...
Brytyjska marka Onelan oferująca tzw. kierunkowy przekaz za pomocą cyfrowych ekranów (czyli rozwiązanie digital signage) debiutuje na polskim rynku. Jej...
Dariusz Kotlarz objął stanowisko redaktora naczelnego dziennika "Polska Kurier Lubelski" (Polskapresse). Do tej pory był pełniącym obowiązki szefem redakcji, a...
Grupa RMF wspiera kampanią reklamową sieć RMF Maxxx. Celem działań jest budowa zasięgu oraz świadomości marki w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście...
Egmont Polska poszerza swoją ofertę magazynów o tytuł "Świat na Kółkach. Auta". Miesięcznik przeznaczony jest dla chłopców w wieku od...
Marek Łuszczyna objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu "Essence" wydawanego przez Endemic Press. Do tej pory był jednym z redaktorów...
Agencja Ciszewski Marketing Sportowy zawarła umowę o współpracy z Polskim Związkiem Motorowym. Dotyczy ona kompleksowej obsługi marketingowej polskiej rundy Rajdowych...
Jerzy Prządka jest od dziś nowym dyrektorem ds. public relations w Citroen Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marka Nawareckiego, który...
Joanna Maj, junior account manager, awansowała na stanowisko account managera w agencji reklamowej Grupa 3. W ramach awansu poszerzono kompetencje...
Dom mediowy Vizeum rozpoczyna współpracę z Hitachi Power Tools Polska. Firma oferuje narzędzia do majsterkowania. Podpisanie umowy z Vizeum nie...
Agora uruchomiła nowy serwis Policyjni.pl oferujący m.in. artykuły i materiały wideo o najgłośniejszych w Polsce sprawach kryminalnych, galerie zdjęć z...
Anna Mekier, odpowiedzialna dotąd za obsługę outdoorowego budżetu Grupy Żywiec w warszawskim oddziale Media Concept, przenosi się do oddziału w...
Pegasus Public Relations rozpoczęło współpracę z Zakładami Mięsnymi "Pekpol Ostrołęka" SA, producentem produktów mięsnych. Agencja jest odpowiedzialna za media relations,...
Commercial Union rozpoczął przetarg mediowy. Wybierze agencję do obsługi wszystkich swoich spółek. Obecnie marketer pracuje ze Starcomem. Nie udało nam...
Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z producentem okien, firmą Oknoplast Kraków. Współpraca obejmuje kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego...
British Telecom (BT) przystąpiło do oficjalnych testów z nowym kontrowersyjnym systemem reklamowym online. Pozwala on dostawcom internetu na dokładne śledzenie...
"Life", zamknięty w 2000 r. najsłynniejszy w historii magazyn fotoreporterów, odrodzi się w postaci interaktywnej. Dzięki umowie Time (właściciel praw...
ITV, najstarsza i największa komercyjna sieć telewizyjna w Wielkiej Brytanii, mająca obecnie 17 proc. udziałów w rynku, zwolni 1 tys....
Aviva, piąta co do wielkości firma ubezpieczeniowa na świecie, przygotowała dużą kampanię marketingową mającą wspierać rebranding jej biznesu asset management...
Koncern BMW rozpoczął proces repozycjonowania marki Mini, dotąd postrzeganej jako zabawny samochód. Przedstawiciele BMW chcą, by marka była kojarzona także...
Według raportu PricewaterhouseCoopers sektor rozrywki i mediów będzie rynkiem najszybciej rosnącym w 2008 r. Globalne przychody tego sektora wzrosną w...