środa, 8 października 2008
Na rynku pojawił się nowy kwartalnik dla mężczyzn pt. "Maleman". Jego wydawcą jest Next Media, nakład wynosi 70 tys. egz.,...
Wydawnictwo Edipresse Polska informuje, że wydanie 19/2008 dwutygodnika "Party. Życie gwiazd" osiągnęło sprzedaż ponad 500 tys. egzemplarzy. "Party" zadebiutowało na...
Unilever do 2010 r. rozpocznie w Polsce sprzedaż "etycznej" herbaty Lipton. Będzie ona posiadać certyfikat organizacji Rainforrest Alliance, który gwarantuje,...
Wydawnictwo Murator SA utworzyło dwa nowe stanowiska zastępców Małgorzaty Tomczyk, redaktor naczelnej magazynów wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie", "Moje...
Amerykańska korporacja eBay prowadząca najpopularniejszy na świecie serwis aukcyjny ogłosiła plan restrukturyzacji i oszczędności, w ramach którego przeprowadzi centralizację -...
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci kablowej Vectra. Kampania została przygotowana przez agencję Schulz, która wymyśliła działania ambientowe oraz kupiła i...
Joanna Mazurek rozpoczęła pracę w agencji DDB jako senior copywriter. Ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie reklamy. Wcześniej pracowała w agencjach:...
Wczoraj przyznano w konkursie Golden Drum organizowanym w Słowenii kolejne nagrody za twórczość reklamową - tym razem w kategorii open,...
Paweł Wójcik został wiceprezesem instytutu badawczego 4P Research Mix. Będzie przede wszystkim odpowiedzialny za rozwój metod badawczych wykorzystujących najnowszą wiedzę...
Firma Kraft Foods Polska SA w promocji nowego batona 3Bit Intenssimo wykorzystała portal społecznościowy Mojageneracja.pl (Gadu-Gadu SA). Na portalu pojawiła...
Florian Fels, prezes zarządu Axel Springer Polska, zapewnia, że nie ma planu zamknięcia "Dziennika". Tym samym odniósł się do wczorajszych...
Tomasz Krzyżak został szefem działu warszawskiego w dzienniku "Polska" oraz w tygodniku "Warszawa", wydawanych przez Polskapresse. Z redakcją gazety Tomasz...
Do końca października potrwa kampania reklamowa Aster pod hasłem "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko". Celem akcji jest promocja pakietu czterech...
Sieć restauracji Pizza Hut uruchomiła nową odsłonę serwisu internetowego poświęconego marce. Jego autorem jest agencja Genero. - Strona oddaje charakter...
Adam Sobala awansował na stanowisko krajowego kierownika ds. kluczowych klientów w firmie Bakalland. Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii...
Internet ułatwia robienie zakupów, a ponad połowa internautów dzieli się opinią na temat produktów z innymi użytkownikami sieci - takie...
Z internetu w Polsce korzysta już 45,1 proc. populacji - wynika z badania NetTrack instytutu Millward Brown SMG/KRC obejmującego okres...
Anna Krakowska dołączyła do zespołu firmy Deutsche Leasing Polska. Pełni funkcję członka zarządu spółki odpowiedzialnego za dział sprzedaży i marketingu....
Tomasz Smaczny dołączył do zespołu SAP Polska, firmy dostarczającej oprogramowanie biznesowe. Objął nowe stanowisko marketing managera. Smaczny odpowiada za marketing...
PLL LOT rozpoczynają nową kampanię reklamową "Jesień z LOT-em", w której informują o promocyjnych cenach przelotów krajowych, europejskich i transatlantyckich....
Łukasz Kluj został szefem polskiego oddziału agencji Lewis PR Polska. To nowe stanowisko w tej agencji, założonej przez Elizę Kruczkowską,...
BMW jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce podjęła współpracę z siecią reklamową IGA Worldwide specjalizującą się w reklamach w grach...
Nestle Polska SA prowadzi przetarg na obsługę batonów KitKat w internecie - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka nie miała dotychczas silnego...
Equinox Media zdobył budżet marki sprzętu AGD Ariete, której w Polsce dystrybutorem jest firma Gero. Nowy klient został pozyskany w...
Burger King przygotowuje się do wprowadzenia nowego formatu restauracji - whopper barów. Nowa koncepcja restauracji ma się wyróżniać mniejszą powierzchnią,...
Bank HSBC wstrzymał telewizyjną kampanię reklamową z powodu niestabilnej sytuacji w światowej gospodarce. Bank zaplanował silną ATL-ową kampanię wprowadzającą na...
Leslie Butterfield objął nową funkcję w międzynarodowych strukturach Interbrand. Jako group chief strategy officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktów oraz...
Wzrost wydatków reklamowych na świecie w 2008 r. wyniesie według ZenithOptimedia 4,3 proc., a nie, jak przewidywano wcześniej, 6,6 proc....
Według raportu Internet Advertising Bureau wydatki na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 21 proc. w I połowie br....