piątek, 17 października 2008
Na targach MIPCOM w Cannes TVP prowadzi zaawansowane rozmowy na temat sprzedaży praw do pokazywania serialu "Czas honoru". - Widzimy...
W czasie międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCOM w Cannes firmy Chello Zone i NBC Universal International Television Distribution sfinalizowały umowę dystrybucyjną....
Wczorajsze obrady jury szóstej edycji konkursu projektowania prasowego Chimera zakończyły się nagrodzeniem 45 prac spośród 72 nominowanych. W kategorii dzienniki...
W prasie, radiu i TV trwa jesienna kampania Husqvarny. W nawiązaniu do aktualnej pory roku marketer promuje asortyment narzędzi używanych...
Startuje Switch2one, portal wideo MTV Networks Polska. Stacja uruchamia go we współpracy z Netią. Switch2one.tv (www.s2o.tv) łączy cztery rozrywkowe kanały...
Sieć detaliczna Electro World rozpocznie sprzedaż przez internet. Projekt jest na ukończeniu i ma ruszyć jeszcze przed Gwiazdką. Konsumenci będą mogli...
Romuald Mendelak został szefem nowo utworzonego działu komunikacji marketingowej Telefonii Dialog, operatora telekomunikacyjnego należącego do KGHM Polska Miedź SA. Anna...
Ilona Rosiak awansowała na stanowisko art directora w agencji Great Open House. Z firmą związana jest od roku, dotychczas jako...
Telefonia Dialog rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Megaprędkość za meganiską cenę" promującą ofertę cenową usług szerokopasmowego internetu, w której...
Electrolux, producent sprzętu AGD, rozpoczął kampanię pralki Time Manager. Wykorzystano w niej nowatorskie rozwiązanie ukazujące produkt w trzech wymiarach. Budynek...
Radio Sudety z Dzierżoniowa dołączyło do tzw. Pakietu Niezależnych (PN) - oferty handlowej RRM (Eurozet) skupiającej 45 lokalnych stacji radiowych....
Anna Górny została dyrektorem komunikacji marketingowej dziennika "Super Express" (Murator SA). Zastąpiła na tym stanowisku Aleksandra Cierniaka, który we wrześniu...
Agora SA w związku z globalnym kryzysem finansowym oraz niestabilną sytuacją makroekonomiczną zmieniła swoje estymacje co do dynamiki tegorocznych wydatków...
AdAction, firma specjalizująca się m.in. w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych, zawarła umowę o współpracy z IGA Worldwide, siecią zajmującą...
Agencja Star PR wchodząca w skład grupy komunikacyjnej Star One rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami z branży e-commerce. Są...
W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Media Direction OMD i Starcom w przetargu na połączony budżet GE Money i mini-BPH" przedstawiciele...
Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka" prowadzi w Warszawie kampanię reklamową mleka marki Milandia. Za strategię i kreację tych działań odpowiada agencja Martis....
Z początkiem listopada Grupa Radiowa "Time" zmieni cennik reklam dla Radia Eska (35 stacji). Średnia wartość podwyżki wyniesie 4 proc....
Michał Zoll został powołany na stanowisko prezesa firmy Galposter. Zastąpi Piotra Beaupre, który został odwołany z tej funkcji. Michał Zoll...
Nivea Polska wprowadza do sprzedaży nowy kosmetyk - regenerujący balsam do ciała Nivea SOS. Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo...
PZ Cussons wprowadzi nową linię płynów do płukania prania marki E. Nowe produkty będą oparte na piramidzie zapachowej podobnej do...
Mediaedge:cia (MEC) zwyciężył w przetargu Grupy TP. Z tą agencją jeden z największych polskich marketerów sfinalizuje wkrótce umowę precyzującą warunki...
Agencja Walk the Line wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej Neoanginu, marki z portfolio Klosterfrau. Kampania obejmuje zasięgiem rynki Europy...
Sieć marketingowa Iris Worldwide zapowiedziała wprowadzenie na rynek Iris Sponsorship, globalnej agencji sponsoringowej. Jej szefem zostanie Peter Harris, ostatnio szef...
Electronic Arts promuje swoją najnowszą grę "Dead Space" poprzez szeroko zakrojoną, globalną kampanię reklamową. Gra będąca mieszanką science fiction i...
BBC obchodzi 50-lecie najdłużej istniejącego programu telewizyjnego dla dzieci. "Blue Peter" powstał 16 października 1958 r. jako program dla dzieci...
Serwis YouTube odrzucił pretensje sztabu Johna McCaina, kandydata Partii Republikańskiej na prezydenta USA, dotyczące zbyt wolnej weryfikacji jego spotów wyborczych...
Agencja reklamowa Fallon wygrała paneuropejski przetarg na obsługę reklamową napoju energetycznego Powerade z portfolio Coca-Coli. Pokonała w nim agencję Mother...
Procesy pomiędzy WPP Group i Marco Benattim, byłym konsultantem włoskich operacji tego koncernu, zakończyły się porozumieniem. Mediom nie ujawniono jego...
Steve Gatfield, chief executive Lowe Worldwide, w kwietniu przyszłego roku odejdzie ze stanowiska. Tony Wright, przewodniczący rady nadzorczej Lowe Worldwide,...
Joanne Cox będzie global marketing directorem w Adconion, sieci reklamy online. Do tej pory Cox odpowiadała za trade marketing w...