poniedziałek, 20 października 2008
Hagi Film i Video oraz agencja Data Solutions w ciekawy sposób promują brytyjską komedię "Jak stracić przyjaciół i zrazić do...
Onet.eu, serwis stworzony dla Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii, przygotował dziesięcioodcinkowy film dokumentalny "Wyspiarze" o losach Polaków za granicą. To...
Filip Fiedorow będzie odpowiadać za markę Grolsch w Kompanii Piwowarskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Firma na razie nie komentuje ani...
Pizza Hut rozpoczyna jesienną promocję "Do zobaczenia w Pizza Hut!". Kampania podkreśla charakter marki - restauracji na każdą okazję, o...
Obroty domu mediowego Mediaedge:cia, zwycięzcy przetargu na obsługę Grupy TP, z chwilą przejęcia budżetu tego marketera wzrosną o 35-40 proc....
W listopadzie w sprzedaży pojawi się limitowana edycja wódki Danzka Vodka - Snowflakes (płatki śniegu). Wyłącznym dystrybutorem tej marki w...
Magdalena Mastalerz i Piotr Omielczenko dołączyli do zespołu AXN. Omielczenko jest kierownikiem marketingu, ma zarządzać marką AXN i koordynować jej...
Trzej pracownicy agencji reklamowej Brain: Michał Straszewicz, account, Jan Kleyff, copywriter, i Rafał Mazur, senior art director, rozstali się z...
Jutrzenka ruszyła z kampanią telewizyjną Jeżyków. Pod hasłem "Jeżyki. Najeżone bakaliami" kontynuowane są działania rozpoczęte w roku ubiegłym. Ich celem...
Magdalena Hadrych odeszła z Jutrzenki, gdzie zajmowała stanowisko brand managera. W firmie tej pracowała od lipca 2007 r. W dziale...
Jeszcze w tym miesiącu na stacjach paliwowych Shell w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu rozpoczną działalność sklepy delikatesowej sieci Piotr i...
Butik personalny Ideo HR, wyspecjalizowany w usługach human resources dla sektora marketingu, reklamy i public relations, rozpoczął swoją działalność. Oferta...
Storck wprowadził limitowaną wersję gumy Mamba o smaku zielonego jabłka. Oferta będzie dostępna w sprzedaży przez trzy miesiące, od października...
Grupa Energa ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową, mającą docierać zarówno do odbiorcy masowego, jak i indywidualnego oraz do branży przemysłowej....
Agencja reklamowa Advertica jest autorem trwającej właśnie kampanii pod hasłem "Niezwykła szansa dla zwykłych ludzi". Akcję przygotowano na zlecenie Urzędu...
Telewizja TVN uruchomiła nową wersję portalu www.tvn.pl i witryny czterech kanałów tematycznych: TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo oraz iTVN....
W związku z otwarciem dwóch nowych kin wielosalowych Cinema City Zielona Góra oraz Helios w Białymstoku oferta brokera reklamy kinowej...
Autotrader.pl uruchomił mobilną wersję serwisu umożliwiającą wyszukiwanie ogłoszeń automoto z wykorzystaniem telefonu komórkowego. Oferty motoryzacyjne z Autotrader.pl są również dostępne...
Jelfa rozpoczęła kampanię promocyjną preparatu Vitaral w Radiu Zet. Interaktywna formuła kampanii (konkurs) ma akcentować cechy produktu. Do wygrania w...
CAM Media, firma specjalizująca się m.in. w reklamie ambientowej i tranzytowej, przygotowała jesienno-zimową ofertę transit advertising. Adresowana jest ona głównie...
Część firm z Polski, zaangażowana w targi telewizyjne w Cannes MIPCOM i MIPTV, chce, by w 2009 r. powstało polskie...
Stacje TVP i Arte będą współtworzyć serial dokumentalny przygotowywany pod roboczym tytułem "The Mystery of Love around the World". Obie...
W maju 2009 r. po raz pierwszy w Polsce odbędzie się międzynarodowa konferencja telewizyjna INPUT. Polska będzie pierwszym krajem w...
Agencja reklamowa Schulz zaplanowała strategię jesiennej kampanii marki Cerutin - leku OTC z portfolio firmy Polfarmex. Jest to preparat łagodzący...
Telefonia Dialog, operator telekomunikacyjny należący do KGHM Polska Miedź SA, przygotowuje się do przeprowadzenia przetargów na obsługę reklamową. Obecnie prowadzi...
Agencja reklamowa Walk The Line zdobyła budżet reklamowy Świata Książki. W ramach współpracy zrealizuje kampanię reklamową w prasie i internecie,...
Coca-Cola szuka agencji do globalnej obsługi marki Glaceau. Jest to woda z witaminami występująca w kilku wariantach. W Europie Glaceau...
"The Financial Times" usiłuje nakłonić marketerów do rezygnacji z cięć wydatków na reklamę. W bezprecedensowej kampanii, która ruszy dziś w...
Według analizy firmy Collins Stewart koncern reklamowy WPP Group będzie musiał przeprowadzić korektę prognoz zysku na rok 2010 aż o...
Wyniki Google za III kwartał br. zaskoczyły ekspertów z Wall Street. Pomimo kryzysu internetowy gigant wykazał bowiem ponad 25-proc. wzrost...
David Beckham promuje w Wielkiej Brytanii nową markę Go3 z gatunku zdrowej żywności. Piłkarz osobiście był zaangażowany w prace nad...
BBC potwierdziło plany przeniesienia z Londynu na prowincję części swoich programów i bardziej równomiernego rozmieszczenia produkcji stacji. Dotyczy to zwłaszcza...