środa, 22 października 2008
Prowadząca delikatesy internetowe spółka Frisco.pl będzie tworzyć sklepy internetowe dla firm FMCG. - Stworzyliśmy platformę informatyczną, mamy też zaawansowany system...
Spółka Gadu-Gadu SA uruchomiła serwis społecznościowy ZRodzina.pl, w którym można zbudować drzewo genealogiczne własnej rodziny. Serwis umożliwia zbudowanie drzewa genealogicznego,...
Stacja TV4 (Polskie Media) wprowadza do ramówki program poświęcony najbardziej stylowym postaciom show-biznesu i zjawiskom świata mody. Amerykański program "Modne...
Initiative Warszawa przygotowuje proces zmian w agencji w konsekwencji utraty biznesu France Telecom (patrz DS "MMP" z 18 października br.)....
Po tym jak ceny reklam podniosły RMF FM, Radio Eska i Radio Zet, korektę cennika wprowadza też Agencja Reklamy Polskiego...
Na wniosek Canadian International Management Institute ICAN, wydawcy "Harvard Business Review Polska", warszawska prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie nieautoryzowanego użycia...
Firma MTV Networks Polska podpisała umowę z agencją marketingu mobilnego Telecom Media, na mocy której będą emitowane graficzne reklamy komórkowe...
Ziołopex ruszył z nową promocją konsumencką przypraw Appetita i bakalii Bakaliada. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Zimowe szaleństwo w Alpach"....
Firma Bakalland SA odmładza wizerunek. Relaunch marki obejmuje odświeżenie logotypu oraz opakowań marki Bakalland. Marka zadebiutuje w nowych kategoriach produktowych....
Henkel Polska wprowadził na rynek nowy wariant past do zębów Vademecum. Vademecum 2 in 1 to produkt łączący właściwości pasty...
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię promocyjną marki opon Fulda. Każdy, kto zakupi komplet opon zimowych Fulda Kristall Montero...
Dział handlowy firmy Metromedia wzmocnili Monika Siwek i Jacek Byś. Odpowiadają za pozyskiwanie klientów oraz obsługę dotychczasowych. Powiększenie działu jest...
Danuta Musiał, dyrektor marketingu strategicznego w Grupie Stroer, rozstała się z firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Funkcję tę pełniła od...
Portal muzyczny Agory uruchomił swój kanał radiowy - Infomuzyka FM. Wyróżnikiem tego radia internetowego są codzienne serwisy informacyjne, wywiady, recenzje...
Tomasz Maj, Jakub Gąsiorowski oraz Tadeusz Magiera powiększyli zespół portalu Nokaut.pl. Tomasz Maj objął stanowisko content development managera. Będzie odpowiedzialny...
Internetowa sieć marketingu afiliacyjnego Xenox ogłosiła wprowadzenie kodeksu postępowania etycznego. Nowe regulacje skierowane są przede wszystkim do wydawców, którzy są...
QXL Poland, właściciel m.in. serwisu Allegro.pl, podpisał umowę z firmą Polkomtelem SA, operatorem sieci komórkowej Plus, dzięki której Allegro będzie...
Dima Słupczyński objął nowo utworzone stanowisko senior art directora w dziale brandDesign agencji Brand Support. Dział oferuje rozwiązania z zakresu...
Na reklamę na środkach komunikacji miejskiej w III kwartale br. wydano 11,6 mln zł, o ponad 7 proc. więcej niż...
Po trzech kwartałach br. liderem wpływów reklamowych wśród stacji radiowych jest Radio Zet - wynika z raportu Expert Monitora. Przychody...
Johnson & Johnson ruszył z kampanią reklamową dermokosmetyków RoC. Produkty tej marki rok temu ponownie zostały wprowadzone do sprzedaży. Według...
Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....
Axel Springer Polska rusza z kampanią BtoB dziennika "Fakt". Akcja związana jest z pięcioleciem istnienia dziennika. Logo i kreację kampanii...
Do działu obsługi klienta agencji Focus Advertising dołączyła Anna Święcicka na stanowisko account. Wcześniej pracowała w agencji eventowej Omega 69...
Yossarian Malewski pełni funkcję dyrektora kreatywnego agencji Grey Matters (ASM Group). Zastąpił Pawła Bednarczyka, który niedawno rozstał się z firmą....
PPI United, polski oddział austriackiej sieci usług marketingowych, zmienia nazwę na Silberball Warszawa. Zmiana nazwy i logo jest konsekwencją planowanego...
Firma Redan rozpoczęła przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi marki Top Secret. Nie udało nam się ustalić,...
Agencja VA Strategic Communications wygrała przetarg na kampanię związaną z otwarciem nowej hali Makro w Rzgowie koło Łodzi. Współpraca będzie...
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi przetarg, który ma doprowadzić do wyboru agencji reklamowej do realizacji działań ATL. Tematem kampanii ma...
Mediaedge:cia zrezygnowało z udziału w przetargu mediowym PZU - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do udziału w pierwszym etapie przetargu zaproszono też...
Budżet strategiczno-kreatywny marki Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services) trafił do agencji Grey Worldwide. Umowa została podpisana na cały 2009 r....
Sieć perfumerii Douglas Polska Sp. z o.o. prowadzi przegląd agencji reklamowych. Zwycięska agencja zajmie się obsługą przyszłorocznych działań ATL-owych firmy....
Organizatorzy igrzysk olimpijskich Londyn 2012 potwierdzili, że w związku z kryzysem finansowym mają problemy z wypełnieniem planu zebrania 700 mln...
Nintendo podpisało kontrakty reklamowe z grupą Girls Aloud, aktorami Julie Walters i Patrickiem Stewartem oraz menedżerem klubu Portsmouth Harrym Redknappem....
Reklama ateizmu pojawi się na londyńskich autobusach. Społeczną zbiórkę mającą dać budżet na kampanię prowadzą Brytyjskie Stowarzyszenie Humanistów i prof....
Serwis społecznościowy Bebo uruchomił interaktywny show komediowy dla nastolatków "Chelsey: OMG!". Każdego tygodnia zaprezentuje dwa trzyminutowe epizody. Program opowiada o...
Gideon Bierer obejmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego ds. mediów cyfrowych w MTV Networks International. Bierer będzie pracował w biurze MTV w...
Ford i MTV współtworzą produkcję reality show, której tematem są przygody Jamesa Bonda. Program będzie nosił tytuł "MTV Made: Bond...
Peugeot uruchamia w swoim serwisie internetowym specjalny dedykowany podserwis, który ma pomóc zaangażować konsumentów. Podserwis "My Peugeot" zostanie uruchomiony na...