wtorek, 4 listopada 2008
Medagro International, producent Tantum Verde, wprowadza na rynek nową odmianę leku na ból gardła Tantum Verde Forte przeznaczoną dla dorosłych....
Nestle Polska przeprowadzi kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy produkt śniadaniowy: Nesvita. Nesvita to płatki owsiane z dodatkiem mleka i...
Janusz Krupa objął stanowisko dyrektora departamentu badań medycznych firmy badawczej Millward Brown w regionie CEMENA. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu...
Należąca do Grupy ITI i TVN SA telewizja nowej generacji N przekroczyła liczbę 400 tys. klientów. Ponadto blisko 20 tys....
Ferrero Polska i Levi's przeprowadzą wspólną kampanię promocyjną autorstwa agencji reklamowej Kid & Young. Za pięć opakowań batonów Kinder Bueno...
Limitowana kolekcja pięciu zimowych ubranek dla butelki Żubrówki - "Żubranek" - trafi do światowych gwiazd show-biznesu. Będą to m.in.: Mark...
Adrianna Kajca została marketing managerem marki Żywiec. Potwierdziły się nasze wcześniejsze, nieoficjalne informacje, które podaliśmy w DS "MMP" z 19...
Nespresso, producent kawy porcjowanej Grands Crus, rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanię wizerunkową. Reklamy pod hasłem "Nespresso. What else?" z udziałem...
Koncern News Corporation należący do Ruperta Murdocha wycofał się z Telewizji Puls. Wszystkie udziały przeszły w ręce pozostałych wspólników -...
Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową marki Vizir promującą nowy wariant proszku do prania - Vizir z efektem Lenora. Nowy...
Storck promuje markę Toffifee, zachęcając do aktywnego spędzania wolnego czasu w rodzinnym gronie. Kampania obejmuje prasę (m.in. "Gazeta Wyborcza"), radio...
Marcin Jarysz awansował na stanowisko account directora w agencji marketing services Tequila/Polska. Jest absolwentem politologii w Instytucie Nauk Politycznych i...
Firma paliwowa Lotos zaplanowała na cały listopad br. w większości stacji telewizyjnych kampanię reklamową paliw Lotos Dynamic. Spot reklamowy to...
Petr Smetal został nowym dyrektorem generalnym Coty Polska i regionu Europy Wschodniej. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Kuca, który został...
Agencja reklamowa Just i agencja interaktywna Digital One przygotowały kampanię reklamową serwisu księgowości internetowej www.ifirma.pl należącego do spółki Power Media...
Kornelia Mathea, dotychczasowa szefowa pionu strategii i rozwoju Grupy Telekomunikacji Polskiej, po siedmiu latach pracy w TP SA odchodzi z...
Eniro Polska, dostawca katalogów i baz teleadresowych, rozpoczął kampanię wizerunkową marki 118 118 - numeru informacyjnego uruchomionego wiosną tego roku....
Śląski kanał telewizyjny TV Silesia (TVS) w listopadzie br. zostanie włączony do oferty cyfrowej sieci UPC Polska. Jednocześnie nadawca zapowiada...
Michał Celiński został dyrektorem zarządzającym Xevin Consulting, nowej spółki doradczej działającej u boku Xevin Investments. Jak informowaliśmy we wczorajszym DS...
Multimedia Polska SA promuje pod hasłem "Holly VoD w twoim domu" usługę wideo na żądanie VoD. Działania obejmują outdoor, prasę...
Dominik Koza dołączył do zespołu agencji reklamowej Hand Made jako copywriter. Zasili nowo powstały w agencji team kreatywny. Koza dotychczas...
Spółki Cyfrowy Polsat i MTV Networks Polska zawarły porozumienie, na mocy którego od listopada do oferty platformy satelitarnej zostaje dołączony...
Agencja reklamowa Young & Rubicam wykorzystała w najnowszej kampanii reklamowej Actimela (Danone) wizerunek Andrzeja Zielińskiego, aktora znanego przede wszystkim z...
Michał Jarmuła objął nowo utworzone stanowisko account managera w agencji marketingu mobilnego New Line Media (ASM Group). W ramach swoich...
Dom mediowy Media Group zajmie się przeprowadzeniem najnowszej kampanii reklamowej firmy Bakal Center. Budżet tego klienta został pozyskany przez Media...
Hoop Polska rozpoczął wczoraj nową kampanię wizerunkową syropów marki Paola przygotowaną przez agencję Schulz. Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej...
Podczas wczorajszej gali konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej Effie Awards 2008, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, wręczono pięć złotych...
Neolit Media, dostawca powierzchni reklamy wielkoformatowej, rozpoczął prace nad zmianą wizerunku. W tym zakresie współpracuje z agencją kreatywną Avantura Studio....
Firma Web Power specjalizująca się w e-mail marketingu rozpoczęła współpracę z firmą Suntech Technologies, producentem oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych. Web...
Kulczyk Tradex zaplanował do końca listopada br. kampanię reklamową nowego Volkswagena Golfa. Działania prowadzone pod hasłem "Nowy Golf. Stworzony z...
Katarzyna Widerowska objęła stanowisko senior media plannera buyera w domu mediowym Starcom. Ostatnio związana była z domem mediowym Optimum Media...
Liberty Direct od 3 listopada ruszyła z nową kampanią produktową promującą ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC. Głównym przekazem kampanii...
W związku z odejściem z firmy Dominika Kaznowskiego, dyr. działu marketingu pionu internet (pisaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu DS...
Agencja reklamowa Communication Unlimited realizuje we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT akcję samplingową pralin Rondnoir, nowego produktu firmy Ferrero,...
Radio PiN, obecnie nadające w Łodzi i Warszawie, oraz spółka Opera FM (sieć Radia Classic) ubiegają się o dwie kolejne...
Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupy ZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi należącej do Canpol Babies. Lovi to...
Agencja Ciszewski Public Relations SA wygrała przetarg na przeprowadzenie cyklu ośmiu szkoleń z zakresu strategii promocji dla beneficjentów systemowych oraz...
Firma farmaceutyczna Krka Polska zakończyła przegląd ofert na planowanie i zakup mediów. Według naszych informacji efektem przetargu będzie zmiana domu...
Grupa PZU do drugiego etapu przetargu na agencję fullservice'ową wybrała trzy agencje reklamowe: Ad Works, Leo Burnett oraz McCann Erickson....
Carat Polska zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Zotta, producenta m.in. jogurtów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg miał charakter lokalny. Wzięło...
Jim Stengel, były global marketing officer Procter & Gamble, rozpoczyna pracę w swojej nowej firmie, która nazywa się Jim Stengel...
Olbrzymie kontrowersje wywołał pomysł firmy Endemol, aby w najnowszej edycji brytyjskiego "Celebrity Big Brother" wystąpił m.in. dr David Irving. 70-letni...
Unilever zanotował 63-proc. wzrost zysków w III kwartale br. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Ich poziom sięgnął kwoty 1,64...
Brytyjski Departament Zdrowia i NHS (brytyjski odpowiednik Zakładów Opieki Zdrowotnej) prowadzą kolejną odsłonę antynikotynowej kampanii społecznej, która ma trafiać do...
European Interactive Advertising Association (EIAA) i Internet Advertising Bureau Europe (IAB Europe) rozpoczęły badania, których celem jest ujednolicenie badań internautów....
Hiszpański serwis internetowy skupiający fanów wyścigów Formuły 1, którego kreację przygotowała agencja marketing services Tequila, został posądzony o rasizm. Ostatnio...
David Lowden, CEO TNS, odchodzi z firmy po jej zakupie przez holding WPP Group. Lowden objął swoje stanowisko w styczniu...
Klub piłkarski Manchester United podpisał kontrakt sponsoringowy ze szwajcarskim producentem zegarków, firmą Hublot. Umowa została zawarta na trzy lata. Hublot...