środa, 19 listopada 2008
Do tegorocznej 22. edycji konkursu reklamowego Epica z Polski nadesłano 40 prac. Oznacza to spadek w porównaniu z dwiema poprzednimi...
Ideo HR, firma rekrutująca specjalistów z branży reklamy i marketingu, uruchamia Recruitment TV. Nowe narzędzie ma wspomagać kampanie rekrutacyjne. Pozwala...
1 grudnia rozpocznie działalność nowa agencja kreatywna Avvivando Creative Services. Jej założycielem jest Andrzej Wyszomirski, m.in. wieloletni dyrektor kreatywny agencji...
Agencja Casamoda zrealizowała product placement w filmie Magdaleny Piekorz "Senność", który wszedł do kin miesiąc temu. W filmie pokazano przede...
Polsat Media otwiera sprzedaż na grudzień. Według szacunków tej stacji CPP będzie w niej o 25 proc. niższe niż w...
Ogród pełen zieleni przywitał pasażerów lądujących na poznańskim lotnisku Ławica. W sumie ok. 1,5 tys. mkw. powierzchni terminalu zapełniły wyklejane...
MPG zrealizowało polską edycję ogólnoświatowego badania Climate Change prowadzonego przez Havas Media. Badanie wykazało, że polscy konsumenci są żywo zainteresowani...
Agencja Cappuccino Public Relations nawiązała współpracę z firmą Biar Beauty Group, generalnym dystrybutorem popularnej na świecie marki przedłużania i pogrubiania...
IKEA i organizacja WWF stworzyły wspólny projekt "Zielony dom". Projekt powstał, by uczyć i podpowiadać, jak stylem życia i urządzaniem...
Agencja PR Publicon rozpoczęła stałą współpracę z Obsessive - marką bielizny erotycznej. Agencja ma odpowiadać za kontakty z mediami, analizę...
IDMnet zmienił adserwer (system informatyczny umożliwiający emisję i zarządzanie internetowymi kampaniami reklamowymi, a także raportowanie i analizę wyników kampanii) na...
Marka Knorr ruszyła z kampanią reklamową przypominającą o jej bulionie grzybowym. Kampania obejmuje telewizję i radio, wykorzystuje także billboardy sponsorskie...
Jak wynika z badania "Przyszłość marki korporacyjnej" przeprowadzonego przez IMAS International Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej na zlecenie Euro...
Firma Royal Collection otworzyła w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie salon z akcesoriami skórzanymi. Pod jednym szyldem można tu...
Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkową, która przebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Więcej, niż się spodziewasz". Obejmie ona prasę, radio,...
Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla firmy PPG Architectural Coatings EMEA nową wersję strony internetowej lakierów do drewna - Domalux.pl....
Marzanna Pszenna przeszła z biura reklamy AWR "Wprost" do "Harvard Business Review Polska" wydawanego przez ICAN Institute. Objęła stanowisko key...
Do zespołu firmy badawczej TNS OBOP dołączyła Anna Karczmarczuk. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. badań. Anna Karczmarczuk będzie koordynowała...
Agora SA uruchomiła sieć reklamy internetowej Glossy Media. Dyrektorem zarządzającym nowej struktury jest Katarzyna Rucińska. Stanowisko dyrektora sprzedaży objął Rafał...
Z najnowszego raportu domu mediowego Starlink wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 r. szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5,43...
Do agencji reklamowej Smartcat dołączył operator DTP Łukasz Grzeszczyk. Odpowiada za skład i przygotowanie materiałów reklamowych do druku oraz prace...
Zakończyła się kampania społeczna "Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych" prowadzona przez Fundację Grupy TP. Udało się zebrać milion...
W internecie rozpoczął działalność serwis KodDlaCiebie.pl, który promuje wykorzystanie fotokodów oraz umożliwia użytkownikom bezpłatne wygenerowanie i pobranie własnego fotokodu. Twórcą...
Bank BGŻ rozpoczął równocześnie dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych: kont lokacyjnych Eskalacja (oprocentowanie do 7 proc....
Irena Banaś objęła stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów. Zastąpiła Katarzynę Ewert. Banaś poprzednio związana była z agencją...
Matylda Szymalska od początku przyszłego roku obejmie stanowisko dyrektora ds. obsługi kluczowych klientów Platformy Mediowej "Point Group". Ostatnio pełniła funkcję...
W niedzielę 7 grudnia br. w TVP2 zostanie wyemitowany premierowy odcinek nowego talk-show z Moniką Richardson "Orzeł czy reszta?". Dwójka...
Plakativ Poland, ogólnopolski operator wielkiego formatu, z początkiem 2009 r. poszerza swoją ofertę o mobilny nośnik reklamowy - skyboard. Jest...
Komisja Europejska prowadzi kampanię społeczną "Twoje działania wpływają na klimat". W ramach tych działań w pięciu wybranych centrach handlowych w...
LG rozpoczęło promocję konsumencką "Weź LG w swoje ręce". Promocja jest wsparciem głównej kampanii "5 lat gwarancji". Promocja skierowana jest...
Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na wykonanie brandingowej kampanii internetowej hoteli Ibis. Celem działań jest zakomunikowanie wyróżniających hotele benefitów, takich...
Grupa Polskapresse, wydawca "Polski", przygotowuje się do przeprowadzenia przetargu na obsługę reklamową. Jak powiedział Waldemar Izdebski, dyrektor marketingu grupy, wydawnictwo...
PanMedia Western zwyciężyło w przetargu na obsługę marki Top Secret. Agencja będzie współpracować z marką zarówno w zakresie standardowych, jak...
PepsiCo po 48 latach współpracy z agencją BBDO postanowiło przesunąć na rynku amerykańskim wart 60 mln dol. budżet marki Pepsi...
Publicis Groupe Media uruchamia na Bliskim Wschodzie komórkę Core, która zajmie się projektami branded entertainment. Wiadomo już, że jednymi z...
Ted McConnell, dyrektor generalny działu interactive marketing i innowacji w Procter & Gamble, podczas konferencji poświęconej mediom interaktywnym, która miała...
Guy Lawrence pełniący dotychczas funkcję global brand directora Bacardi odchodzi z firmy. Był z nią związany od 16 lat. W...