piątek, 28 listopada 2008
Aleksandra Grzymska, deputy managing director agencji reklamowej DDB, odchodzi z firmy. Była z nią związana od 14 lat. Dalsze plany...
W najbliższy poniedziałek 1 grudnia do sprzedaży trafi odmienione wydanie "Wprost" (AWR "Wprost"). Tygodnik zmienia logotyp, szatę graficzną oraz zawartość...
Firma Tchibo wprowadziła serię herbat Tchibo Tea Selection. W skład linii wchodzi sześć mieszanek herbacianych, w tym herbata biała z...
Agencja TBWA przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek czekolady marki Dove. Ich producentem jest firma Mars Polska. Kampania launchowa ruszyła...
Stefan Fischer przejął obowiązki dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT). Ma to związek z wyjazdem z...
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, w wydawnictwie Axel Springer Polska prowadzone są zwolnienia pracowników. Obejmują one zarówno redakcje "Dziennika i "Faktu",...
Do działu kreacji agencji reklamowej Young & Rubicam (Y&R) dołączy od 1 grudnia nowy team kreatywny: Katarzyna Kurowska, copywriter, i...
Do działu wideo agencji interaktywnej K2 Internet SA dołączyli creative producer Paweł Miłkowski i motion designer Pavle Milicevic. Paweł Miłkowski...
TVN debiutuje na antenie z nowym teleturniejem. Program "Kapitalny pomysł" nadawany będzie w niedziele w paśmie popołudniowym (godz. 17). Producentem...
Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu rozpoczęła współpracę z Koroną SA, producentem i dostawcą świec zapachowych dla międzynarodowych koncernów....
Hanna Gehrke-Gut, dyrektor ds. PR w Echo Communications, z początkiem grudnia odchodzi z agencji. Z firmą tą związana jest od...
Telewizja Puls zarzuca KRRiTV oraz Urzędowi Komunikacji Elektronicznej opieszałość we wprowadzaniu cyfrowej telewizji naziemnej i domaga się jak najszybszego uwolnienia...
Behavia to nowa na rynku i pierwsza w Polsce sieć reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Markę, która w najbliższym czasie stanie...
Dax Cosmetics pozycjonuje swoją nową markę kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy Yoskine (o jej wprowadzeniu pisaliśmy w DS "MMP" z 24...
Agencja Planet PR rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Becomo SA, która specjalizuje się we wdrażaniu zaawansowanych technologii IT dla potrzeb...
Firma Penatagon Research w ramach projektu Futbol Barometr przeprowadziła badanie na temat rozpoznawalności sponsorów reprezentacji Polski. Wyniki pokazały, że najwyższą...
Raisio Polska Foods wprowadza do Polski markę Elovena. Są to produkty wpisujące się w trend zdrowego odżywiania się, jako że...
Joanna Pędzińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora departamentu kreacji i komunikacji marketingowej Lukas Banku. Do czerwca br. pracowała w P4,...
Zrzeszone w sieci IDMnet witryny grupy E-budownictwo.pl zmieniły formalnie właściciela. Została nim nowo utworzona spółka Login Media, którą zarządza założyciel...
Firma Hoop Polska rozpoczęła procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru agencji reklamowej do obsługi napojów energetycznych R20, dowiedzieliśmy się...
Firma FoodCare, mająca w swoim portfolio markę Tiger Energy Drink, rozpoczyna procedury przetargowe związane z jej obsługą reklamową na przyszły...
Skandynawskie linie lotnicze SAS szukają agencji, która przygotuje wirusowy materiał wideo promujący program lojalnościowy dla Eurobonusmembers. Firma szuka autora pomysłu...
MediaCom zapowiada zmiany na kilku kluczowych stanowiskach. Wszystkie wiążą się z awansami. Doug Checkeris, chief executive MediaCom US, zostanie szefem...
Koncern LG będzie globalnym partnerem Formuły 1. Obie strony podpisały umowę, która będzie obowiązywać od stycznia 2009 r. przez kilka...
Unilever rozpoczął współpracę z powstałą w październiku br. firmą reklamową SnapAds, która będzie realizowała akcję promocyjną dla produktu do pielęgnacji...
Robert Lerwill, dotychczasowy group chief executive, rozstaje się z grupą usług komunikacyjnych Aegis, do której należą m.in. sieci domów mediowych...