środa, 10 grudnia 2008
Euro RSCG Worldwide ogłosiło wczoraj nominację Wojciecha Borowskiego na stanowisko chief executive officera grupy Euro RSCG Poland i dyrektora zarządzającego...
Jacek Pastuszka będzie nowym prezesem Carlsberg Polska. Obowiązki przejmie 9 stycznia 2009 r. Dotychczas pełnił funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego...
Rupert Slade, w latach 1998-2002 dyrektor zarządzający Initiative Warszawa, objął stanowisko szefa (head of international) sieci PHD CEE z siedzibą...
Sebastian Tołwiński został kierownikiem ds. relacji z mediami i rzecznikiem prasowym Grupy Żywiec. Objął to stanowisko na początku tygodnia. Sebastian...
Monika Samojlik została marketing managerem Goldenline.pl. Dotychczas Samojlik związana była m.in. z ManagerPoint.pl (Inwenta) i Grupą Pracuj, gdzie odpowiadała za...
Sales Link - fieldmarketingowa struktura agencji Tequila/Polska, i jej dział DDS (dynamic digital signage) łączą się. Dyrektorem zarządzającym nowej struktury...
Marcin Mikucki, marketing manager Sony Ericsson, odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Mikucki pełnił swoją funkcję...
Koncern Coty podpisał umowę z czeskim piłkarzem Petrem Czechem. W ramach kontraktu sportowiec będzie wspierał swoim wizerunkiem działania reklamowe wybranych...
Maciej Ziomek odchodzi z Media Direction OMD. Przeszedł do tej agencji z Optimum Media OMD, gdzie pracował jako group account...
Jan Kisielewski objął stanowisko stratega w firmie doradczej Stratosfera Added Value Associate. Będzie tworzył nowy dział zajmujący się semiotyką i...
Dominika Telega dołączyła do grona konsultantów firmy On Board PR. Objęła stanowisko konsultanta PR. Będzie odpowiadała za realizację projektów w...
Piotr Trybalski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu online w Edipresse Polska. Przez ostatnie 10 lat pracował w portalu Onet.pl....
Tomasz Jaros, dotychczasowy szef TVN Meteo, został dyrektorem zarządzającym Blueberry Motion, działu wideo agencji reklamowej Blueberry Communication Group. Jaros odpowiada...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał decyzję pozwalającą na powołanie do życia spółki czterech operatorów, którzy chcieliby wziąć udział...
Aneta Anikiej została dyr. promocji sprzedaży w Grupie Radiowej Agory. W ramach nowo utworzonego stanowiska Anikiej odpowiadać będzie m.in. za...
Marek Kasperski, dotychczasowy szef zespołu usability agencji interaktywnej MRM Worldwide, rozwija własną firmę ThinkLab. ThinkLab specjalizuje się w użyteczności stron...
Ruszył nowy portal informacyjny Polskiego Radia - www.radiokierowcow.pl. Obok audycji "Radio kierowców" oraz kampanii społecznej "Kierowca zaufania" ma on stanowić...
Serwis pożyczek społecznościowych Monetto.pl rozpoczął w internecie kampanię wirusową promującą jego usługi. W ciągu tygodnia od startu film zanotował ponad...
Wrocławskie stowarzyszenie KoLiber wystąpiło z protestem przeciwko operatorowi Play. Emocje wzbudziły billboardy, na których występuje osoba ich zdaniem podobna do...
Suzuki Motor Poland nie wyklucza rewizji swoich planów marketingowych i budżetu reklamowego w przyszłym roku. Jarosław Jędrzejewski, dyrektor działu marketingu...
Samsung wprowadza na polski rynek telefon z możliwością obsługi dwóch kart SIM jednocześnie. Model D980 to trzeci z kolei tzw....
ING Bank Śląski i Play oferują wspólną promocję na usługi internetowe. Bank na łamach portalu Bankujesz-kupujesz.pl umożliwi kupno w promocyjnej...
Skoda Auto Polska jako pierwszy klient zdecydowała się na wykorzystanie niestandardowej formy reklamowej w sieci. Jest to banner 600x45 pojawiający...
Specjalizująca się w e-mail marketingu firma ThinkOpen należąca do grupy Adv.pl rozpoczęła współpracę z Oriflame Poland. ThinkOpen obsługuje tę firmę...
Agencja ThinkOpen należąca do grupy Adv.pl realizuje kampanię świąteczną sklepu internetowego Militaria.pl. W ramach kampanii agencja stworzyła stronę Meskieprezenty.pl, która...
Dwóch z trzech warszawskich dziennikarzy redakcji Nowych Technologii (w jej ramach funkcjonował serwis FKN.pl) Grupy Onet.pl otrzymało wypowiedzenia i od...
Agencja reklamowa Fastline Advertising wygrała przetarg na organizację konferencji IBM, która odbędzie się w połowie grudnia br. To pierwsze zlecenie...
Universal McCann zdobył budżet mediowy Commercial Union, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W finale przetargu pokonał Starcom, czyli wieloletniego partnera mediowego tego...
Diageo Polska finalizuje przetarg na obsługę działań PR irlandzkiej whisky Bushmills. W przetargu pozostały dwie agencje, których nazwy nie zostały...
Starcom MediaVest wygrał w regionalnym przetargu na obsługę budżetu GE Money. W Polsce planowaniem i zakupem mediów zajmie się Starlink....
Hoop Polska, producent napojów bezalkoholowych (m.in.: Hoop Cola, Arctic, Jupi), rozstrzygnął przetarg strategiczno-kreatywny na obsługę napoju energetycznego R20, w którym...
Agencja Ciszewski PR rozpoczęła obsługę Związku Producentów Audio-Video (ZPAV), organizacji, która zrzesza głównie wytwórnie fonograficzne i producentów muzyki. Obsługę podmiotu...
CEDC rozpoczyna procedury przetargowe, których celem ma być wybór agencji kreatywnej do obsługi głównej marki z portfolio firmy - wódki...
Prawdopodobnie dwie agencje - Leo Burnett i TBWA - zostały na short-liście przetargu, który od września (DS "MMP" z 23...
Suzuki Motor Poland będzie w 2009 r. kontynuować współpracę z agencją reklamową Testardo Gram. Koncern przedłużył z agencją umowę o...
Raport opublikowany przez Telecom Practice (agencja należąca do Nielsena) na rynku amerykańskim pokazuje, że coraz popularniejszą formą marketingu stanie się...
Tribune Co., jeden z największych koncernów mediowych na świecie, wystąpił do sądu o objęcie go przepisami ochronnymi regulującymi stan upadłości....
Nike wybrało do stałej współpracy w zakresie kreacji agencję S-W-H (Schaeffer Wunsch Has) z Amsterdamu. Najbliższa kampania będzie oparta na...
Bank GE rozpoczął w londyńskich taksówkach kampanię wizerunkową związaną z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w 2010 r. w Vancouver i letnimi...
Hewlett-Packard rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego produktów i usług kierowanych do klientów indywidualnych. Do tej pory marketer współpracował w...
Koncern Fiata rozpoczął sprzedaż limitowanego modelu Fiat 500 by Diesel (wprowadzonego we wrześniu br.) w internecie. To jedyny kanał dystrybucji...
Peter Saracena objął stanowisko senior vice-presidenta w firmie badawczej Ipsos Marketing. Wcześniej był związany m.in. z Rivel Research Group. W...
Huawei Technologies, dostawca infrastruktury telekomunikacyjnej, zapowiedziało wprowadzenie systemu HSPA+, który ma znacząco przyspieszyć korzystanie z internetowych łączy w sieciach telefonii...