wtorek, 16 grudnia 2008
Szefowie agencji FireFly Creation (dawnej FFCreation) utworzyli FireFly Group, w ramach której działają agencje FireFly Creation i Freszlab. Celem utworzenia...
Należąca do Ambry marka musującego napoju owocowego dla dzieci Piccolo wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. W ramach działań prowadzonych pod...
Leroy Merlin zamknął trzy sklepy Conforama, które przejął w połowie br. - Sklepy będą otwarte ponownie pod logo Leroy Merlin...
Marka Astor z portfolio Coty Polska prowadzi kampanię prosprzedażową z wykorzystaniem wizerunku aktorki Anny Przybylskiej. W ramach akcji wybrane kosmetyki...
Aleksandra Wojakowska, Agnieszka Komuda oraz Kamil Pstrągowski rozpoczęli pracę w Media Contacts, internetowym domu mediowym. Wojakowska pracowała wcześniej jako performance...
Radosław Dudek, dotychczas account director w Starcomie, przeszedł do domu mediowego MediaVest. W siostrzanej agencji objął nowo utworzone stanowisko client...
Ambra SA, producent i dystrybutor alkoholi, m.in. win marki Cin & Cin, przygotował dla tego brandu najsilniejszą w dotychczasowej historii...
Adrian Dmoch objął stanowisko art directora w agencji reklamowej G7. Pracuje dla takich klientów, jak: Heyah, Tak Tak, Warta. Przez...
W opakowaniach Ptasiego Mleczka wyprodukowanego przez Cadbury Wedel konsumenci znaleźli odrobiny szkła. Było to Ptasie Mleczko Waniliowe pochodzące z dwóch...
Telewizja Polsat w I kwartale 2009 r. wprowadzi pasmo dokumentalne, w którym pokazywana będzie produkcja z gatunku docucrime (codzienny serial...
Agencja reklamowa Brainshop U-boot realizuje na zlecenie Wyborowej SA projekt komunikacyjny dla marki Malibu, którego celem jest odświeżenie wizerunku produktu...
Telewizja Polska sfinalizowała umowę z dystrybutorem filmowym SPI International. Kontrakt dotyczy praw do emisji ponad 100 filmów, w tym niepokazywanych...
Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym Philip Morris wprowadził na rynek Marlboro Gold Original w nowym opakowaniu -...
Polska awansowała w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI) wskazującego kraje, które mogą poszczycić się najlepszą marką. W zeszłym...
Wirtualna Polska w ciągu kilku najbliższych tygodni uruchomi serwis z możliwością darmowego doładowania telefonów na kartę (pre-paid) w zamian za...
Agencja reklamowa Cumulus staje się częścią Grupy Cumulus, w skład której wejdą jeszcze agencja Cumulus PR i struktura dedykowana eventom...
Zespół Jarosława Kalbarczyka w biurze reklamy TVN przejmuje odpowiedzialność za sprzedaż "Tygodnika Powszechnego". Obecnie trwa rekrutacja osoby, która będzie sprzedawała...
Marcin Dmowski objął stanowisko marketing managera ds. Europy Środkowej w Kimberly-Clark. Ostatnio był European marketing managerem w strukturach Kimberly-Clark Europe...
Agencja CzteryCzwarte przygotowała projekt nowych opakowań herbat premium Herbaciany Ogród z portfolio Herbapolu. Projekt został wykonany w ramach kontraktu odświeżenia...
TVP kampanią telewizyjną zachęca reklamodawców do wzięcia udziału w dorocznej akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom", której celem jest zbiórka pieniędzy na...
P&G Prestige Products centralnie podjęło decyzję o zmianie dotychczasowego modelu biznesowego w polskim oddziale. Od 1 kwietnia 2009 r. wyłącznym...
Zelmer, producent sprzętu AGD, jest obecnie na etapie zatwierdzania przyszłorocznych budżetów, z którymi wiąże się wielkość i alokacja środków marketingowych...
Ruszyła kampania marki Knorr (Unilever) pod hasłem "Knorr. Najlepszy na święta". Na jej potrzeby powstała strona www.najlepszynaswieta.pl. Serwis WWW oraz...
Felicjańska Media, agencja produkcyjno-reklamowa, poszerza zakres usług. Dotychczas specjalizowała się w organizacji eventów i pokazów mediów. Teraz jej oferta wzbogaciła...
Firma Europlant PhytoPharm rozpoczyna kampanię promującą nową markę suplementów diety Megafyt Biotherapy. Marka obejmuje dwie podstawowe linie reprezentowane przez pięć...
FagorMastercook rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej wspierającej płyty indukcyjne z linii marki Mastercook. Działania promocyjne mają na celu przybliżenie klientom...
Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, została wyłącznym polskim przedstawicielem The Economist Group. Podpisany pomiędzy obiema stronami kontrakt dotyczy: tygodnika...
Agencja reklamowa Freszlab, należąca do FireFly Group, wygrała przetarg na obsługę marki Jacobs Kronung z portfolio Kraft Foods Polska w...
Mindshare Polska lub Media Direction OMD będzie obsługiwał skonsolidowany budżet "Rzeczpospolitej" i Mediów Regionalnych. Porównanie ofert tych dwóch agencji jest...
PTK Centertel rozesłała pod koniec ubiegłego tygodnia zapytania przetargowe do agencji dotyczące realizacji projektów BTL dla marki Orange, dowiedzieliśmy się...
Wydawnictwo Axel Springer Polska wybrało w konkursie ofert narzędzie do zarządzania kampaniami e-mailowymi FreshMail, które oferuje agencja interaktywna Opcom z...
Procter & Gamble może nie wypełnić prognozy przychodów na bieżący kwartał - powiedział Alan G. Lafley, CEO koncernu, ale nie...
Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, przyznał, że grupa ucierpi z powodu spowolnienia na rynku motoryzacyjnym. - Producenci samochodów już...
Scott Hagedorn został mianowany chief executive domu mediowego PHD w Stanach Zjednoczonych. Do tej pory związany był z OMD, gdzie...
Sieć agencyjna Digitas, specjalizująca się w realizacji projektów interaktywnych, przeprowadzi restrukturyzację, w wyniku której pracę ma stracić blisko 2 proc....
Global Marketers Report magazynu “Advertising Age" trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej. Pozycję...
Suzuki Motor Corporation zdecydowało o zawieszeniu swojego programu startów w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA (WRC), począwszy od sezonu 2009. Firma...
Tom Smith, szef działu Consumer Futures na region EMEA w Universal McCann, rozstaje się z agencją. W swojej nowej firmie...