poniedziałek, 12 stycznia 2009
Bosch prowadzi promocję wydłużającą gwarancję na jego produkty do pięciu lat. Konsument, który kupi sprzęt wolno stojący lub do zabudowy...
Sąd w Warszawie zarejestrował nowy zarząd Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W jego składzie znaleźli się: Robert Biegaj z...
Katarzyna Kilanowska awansowała na stanowisko kierownika działu reklamy pism telewizyjnych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Nadal będzie bezpośrednio współpracowała z...
Coca-Cola HBC Polska zwolni około 150 osób. Obecnie zwolnienia grupowe są negocjowane ze związkami zawodowymi i mają nastąpić z końcem...
Tomasz Majer dołączył do działu wsparcia sprzedaży wydawnictwa Murator SA, gdzie objął stanowisko analityka. Przez kilka ostatnich lat związany był...
Wydawnictwo Bauer rozszerzyło liczbę tytułów, w których podnosi ceny reklam. Chodzi o magazyn poradnikowy "Chwila dla Ciebie". Średnio koszt reklam...
Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media prowadzi reorganizację struktur związaną z rozwojem firmy i rozbudową portfolio obsługiwanych kanałów TV. W...
Paweł Kolenda objął stanowisko senior research managera w firmie badawczej IQS & Quant Group i będzie odpowiedzialny za analizy ilościowe....
Murator SA ruszył z kampanią wizerunkową "Super Expressu". Jej hasłem jest: "Mówimy, jak jest". Wydawca chce za pomocą tej akcji...
Andrzej Szewczyk objął na początku stycznia br. stanowisko dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Artegence. Dotychczas obowiązki dyrektora zarządzającego pełnił Artur Gortych,...
Grzegorz Kossakowski, dyrektor finansowy Agory, dołączył do zarządu spółki. Funkcję dyrektora finansowego firmy pełni od grudnia 2008 roku. Pracę w...
Ewa Rosiewicz, pełnomocnik dyrektora biura reklamy ds. klientów kluczowych w domu sprzedaży radia RRM należącego do Grupy Eurozet, rozstaje się...
Działająca przy Radzie Reklamy Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę złożoną przez Mars Polska przeciwko Nestle Polska. Dotyczyła ona reklamy telewizyjnej...
MTV Networks Polska nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratory & Co. specjalizującą się w projektach neuromarketingowych. Efekty współpracy mają zostać...
Aleksandra Majewska została nowym dyrektorem programowym radia Eska Wrocław (Grupa Radiowa "Time"). Przejęła obowiązki Igora Nurczyńskiego, który objął stanowisko dyrektora...
Open Finance, firma doradztwa finansowego, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Po raz pierwszy marketer zainwestował w reklamę na antenie nadawców ogólnopolskich....
Obowiązujący do końca listopada ub.r. kontrakt pomiędzy agencją reklamową Saatchi & Saatchi a Grupą Maspex Wadowice dotyczący obsługi brandu Kubuś...
Do firmy UseLab specjalizującej się w usługach z zakresu użyteczności serwisów internetowych i mobilnych, projektowaniu interakcji i architektury informacji dołączyła...
Nowym dyrektorem generalnym Coca-Cola Poland Services został Dirk Veryser, który odpowiadać będzie za region Europy Północnej i Środkowej obejmujący Polskę,...
Telefonia Dialog, operator telekomunikacyjny należący do KGHM Polska Miedź SA, rozesłał do wybranych agencji reklamowych zaproszenia do przetargu na obsługę...
PKN Orlen w najbliższym czasie planuje rozpoczęcie procedur przetargowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Celem przetargu jest wybór agencji reklamowej do obsługi...
Grupa Żywiec szuka agencji reklamowej do obsługi kolejnej marki z portfolio - Warki. Dotychczas obsługą fullservice'ową brandu zajmowała się agencja...
Burger King prowadzi nietypową kampanię wirusową. Internauci, którzy zdecydują się ze swojej listy przyjaciół w serwisie Facebook usunąć 10 osób,...
Sportowa stacja telewizyjna ESPN prowadzi relaunch strony internetowej. Zmiany polegają na redesignie serwisu, wprowadzeniu nowej nawigacji, materiałów filmowych i pełnej...
The Walt Disney Company chce stworzyć produkt adresowany do chłopców w wieku 6-14 lat. W tym celu w przyszłym miesiącu...
Fiński producent telefonów komórkowych Nokia udostępnił użytkownikom serwis zawierający wiadomości ze świata, z dziedziny muzyki oraz informacje o gwiazdach pochodzące...
Firma Puma, producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych, wybrała nowojorską agencję Syrup do obsługi kreatywnej wybranych linii produktów. Syrup skupi...
Sieć reklamy mobilnej AdMob przygotowała narzędzie do pomiaru klikalności na reklamy emitowane w telefonach iPhone. Marketerzy będą mieli dostęp do...