czwartek, 5 lutego 2009
W porannym programie TVP2 "Pytanie na śniadanie" po raz pierwszy w roli prowadzących wystąpili dzisiaj Paulina Smaszcz-Kurzajewska i jej mąż...
Grupa Onet.pl rozpoczęła kolejną wizerunkową kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Prowadzona jest w prasie, radiu i telewizji w kanałach z...
Kraft walczy o rynek kaw premium, wprowadzając markę Carte Noire. Marka jest liderem kaw premium we Francji. Obecna jest także...
Sieć handlowa Media Markt twierdzi, że w ciągu trzech dni wyprzedaży: 30, 31 stycznia i 1 lutego, 38 sklepów odwiedziło...
Zatrzymanie Piotra R., znanego zawodnika Lecha Poznań, nie zmieni relacji sponsora - marki piwa Warka z portfolio Grupy Żywiec -...
Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło zmiany w biurze reklamy magazynów poradnikowych. Biuro zostało podzielone na dwa zespoły handlowców. Jeden z nich...
Central European Distribution Corporation (CEDC), wiodący producent alkoholi wysokoprocentowych, spodziewa się, że w tym roku sprzedaż jego marek wódek w...
Agencja interaktywna Adv.pl poszerza usługi o rozwiązania z zakresu komunikacji offline. W ramach grupy Adv.pl ma powstać nowy biznes specjalizujący...
Małgorzata Swojak dołączyła do zespołu Jarosława Kalbarczyka w biurze reklamy TVN. Odpowiada za ofertę handlową "Tygodnika Powszechnego". Małgorzata Swojak pracowała...
RR Donnelley podjął decyzję o zamknięciu swojego zakładu w Kielcach. Jak informuje w oficjalnym komunikacie, decyzja jest "efektem silnego oddziaływania...
Anna Rodak, media manager IDMnet SA (ZPR), awansowała w strukturach na nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora działu agencyjnego Jana Roszkiewicza....
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę past do zębów Parodontax. To skutek nowej strategii koncernu, który postanowił...
Seweryn Jakubiec, group project manager w agencji experiential marketingu EMLab, rozstał się z firmą. W I kwartale br. Jakubiec uruchomi...
Do zespołu Fastbridge dołącza Małgorzata Zaorska. Obejmie stanowisko media plannera. Wcześniej związana była z domem mediowym Media Contacts. Fastbridge to...
Sieć kablowa Multimedia Polska i MTV Networks Polska, nadawca dziecięcej stacji Nickelodeon, przygotowały wspólny konkurs kierowany do młodych widzów tego...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na koncesję na rozpowszechnianie drogą satelitarną kanału telewizyjnego Pino TV. Pino TV to...
Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej operator telefonii komórkowej CenterNet we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim "Rybobranie.pl" rozpoczął realizację...
Procter & Gamble wprowadza do sprzedaży płyn do płukania tkanin Lenor w nowym opakowaniu. To pierwsza od 2003 roku zmiana...
Energa rozpocznie w pierwszej połowie lutego br. realizację projektu promocyjnego "Optymalna dawka energii". Jego celem jest promowanie firmy jako elastycznego...
Adrian Pietraszkiewicz, kierownik działu projektów niestandardowych i sponsoringu, zakończył współpracę z O2.pl. Był związany z portalem od początku istnienia biura...
Jane Stoykov, który pod koniec ub.r. rozstał się z agencją Scholz & Friends, gdzie był dyrektorem kreatywnym (patrz DS "MMP"...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje pod hasłem "Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" kampanię...
Michał Miernik objął nowo utworzone stanowisko business development managera w agencji interaktywnej Supermedia Interactive (ZPR). Wzmocni zespół mobilny SMI. Będzie...
Agencja Praktycy.com wygrała przetarg na przygotowanie nowej strategii marketingowej projektów online dla firmy doradczej 4 Results. Wśród klientów 4 Results...
Saint-Gobain Isover Polska, producent materiałów izolacyjnych, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Budżet tego klienta zdobył Starcom, który po przerwie ponownie...
Trzy domy mediowe przeszły do drugiego etapu przetargu mediowego Canal Plus. Z naszych informacji wynika, że są to MPG, Universal...
Firma motoryzacyjna Citroen zaprezentuje dzisiaj nowe logo i nową linię aut inspirowanych kultowym modelem DS, którym jeździł w latach 50....
Coca-Cola wprowadzi na rynek w Wielkiej Brytanii Sprite Green - napój z nowym naturalnym słodzikiem Truvia. Jest to nazwa handlowa...
Należąca do grupy WPP agencja out-of-home Kinetic powołała międzynarodową strukturę. Powstała ona z połączenia dotychczasowego zespołu spółki Aviator zajmującej się...
Cathy Davies, dyrektor ds. globalnej komunikacji Sony Ericsson, będzie odpowiedzialna za nową strategię marki. To część szerszych zmian w strukturach...
Prywatny fundusz Apax i niemiecka firma badań rynkowych GfK są zainteresowane zakupem firmy badawczej Synovate należącej do grupy Aegis. O...
Koncern Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydował o wycofaniu się z uczestnictwa w Rajdzie Dakar. W dotychczasowych 26 edycjach zawodów Mitsubishi...