środa, 11 lutego 2009
Od 2 marca br. kanał AXN Crime rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Stacja będzie dostępna w ofercie At...
Aleksander Śmigielski, dyrektor mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unileverze, został pełnomocnikiem zarządu ds. kampanii społecznych Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy...
W wiosennej ramówce TV Puls największe zmiany dotyczą prime time'u. Od 16 lutego br. pasmo filmowo-serialowe rozpoczynać się będzie już...
Pepsi-Cola General Bottlers prowadzi wirusową kampanię walentynkową. Projekt ma znaczenie typowo wizerunkowe. Na stronie www.telewizja24.tv internauci mogą wykreować film stylizowany na...
Unilever otworzy w Poznaniu centrum rozwojowe płynnych produktów żywnościowych. To pierwszy globalny ośrodek badawczo-rozwojowy koncernu zajmujący się żywnością zlokalizowany w...
Do agencji interaktywnej Wide Open dołączył account director Marcin Kozubski. Pokieruje zespołem obsługującym m.in.: BZ WBK, KPMG, Wild Bean Cafe...
Adidas Poland rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet. Jej hasłem jest "Me, Myself". Kampania prezentuje portrety sportsmenek...
Tomasz Miler rozpoczął pracę w biurze reklamy Muratora, gdzie objął nowe stanowisko doradcy ds. mediów. Do jego obowiązków należy obsługa...
Firma Castrol, producent olejów silnikowych, rozpoczyna pierwszy w Europie pilotażowy projekt reklamowy. Reklama produktów tej marki pojawi się na plandekach...
Joanna Zielewska, dotychczas z-ca redaktora naczelnego magazynu "Rodzice" (G+J Polska), czasowo obejmie stanowisko szefa redakcji tego pisma. Tym samym przejmie...
Była prezenterka TVP i lektorka Krystyna Czubówna po raz pierwszy występuje jako aktorka w reklamach Eurobanku. Wcześniej użyczała głosu w...
Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....
Tomasz Rudomino, członek zarządu TVP, zapowiedział, że kierownictwo stacji nie wyklucza redukcji portfolio stacji tematycznych. Nie ujawnił jednak, o jakie...
Marka Era (Polska Telefonia Cyfrowa) sponsoruje nowy muzyczny program rozrywkowy w TVP2 pt. "Hit generator" (pierwszy odcinek 21 lutego br.)....
P4, operator sieci komórkowej Play, z okazji zbliżających się walentynek przygotował kampanię reklamową "1000 miłosnych impulsów w Playu". Każdy, kto...
Monika Jasłowska objęła stanowisko kierownika działu brand PR w Polpharmie. Zastąpiła na nim Anetę Jóźwicką, która rozstała się z firmą....
Firma Metropolis specjalizująca się w doradztwie w zakresie planowania i zakupu komunikacji OOH reorganizuje swoje biuro w Warszawie. Dyrektorem zarządzającym...
Jacek Olczak, były prezes Philip Morris Polska, a od 2005 r. vice president Philip Morris International na region Europy Środkowej,...
Portal Wirtualna Polska (Wirtualna Polska SA) uruchomił sieć sprzedaży reklam AdTotal, która oferuje powierzchnię reklamową zarówno w internecie, jak i...
Ruszyła akcja promocyjna Nałęczowianki (Nestle Waters Polska) "Złap łosia i zabierz go na Kretę". Udział w niej może wziąć każdy...
Grupa reklamowa Saatchi & Saatchi rozpoczęła stałą obsługę dwóch głównych produktów Wedla (Cadbury Wedel) - czekolad oraz Ptasiego Mleczka. Pozyskała...
Agencja interaktywna Digital One z grupy Euro RSCG Poland zrealizowała dla firmy LU Polska serwis wizerunkowy LUgo.com.pl, który zapoczątkował obecność...
Agencja reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję wspierającą wejście na rynek szkockiej whisky J&B (Diageo Polska). S4 odpowiada za kompleksowe działania:...
Małgorzata Kaczmarek została starszym specjalistą ds. badań i analiz w biurze reklamy Mediów Regionalnych. Jest to nowa funkcja w strukturach...
Firma Metsa Tissue wprowadza na rynek nowy produkt Mola Herbal Sensitive. Jest to papier toaletowy nasączony balsamem. Tym samym marketer...
Do portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyły serwisy - społecznościowy Goldenline.pl oraz pięć popularnych stron dla kobiet, m.in.: Female.pl,...
Agencja interaktywna Wide Open wygrała przetarg Banku Zachodniego WBK na przebudowę serwisu Superfirmy.pl. Zrzesza on firmy, które pod marką BZ...
Grupa Żywiec zakończyła przetarg na komunikację ATL na ten rok dla marki Strong i do współpracy wybrała powtórnie agencję Hand...
MPG zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Canal Plus. Marketer przedłuży wieloletnią współpracę z agencją. W finale przetargu MPG pokonał...
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wznowiła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej i modernizację serwisu www.inwestycjawkadry.pl oraz administrowanie nim. Działania...
Eurosport wciąż jest najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym wśród najlepiej sytuowanych Europejczyków i kadry zarządzającej - wynika z raportu European Media...
MTV Networks International ogłosił światowe premiery dwóch nowych programów "MTV World Stage" i "MTV Push". Pierwszy z nich to seria...
Marka modowa Tommy Hilfiger, stworzona przez amerykańskiego projektanta Thomasa Jacoba Hilfigera, rozpoczyna globalną kampanię reklamową "American Stories", w której zestawia...
Firma mediowa Mecom kontynuuje sprzedaż swoich aktywów. W Holandii pozbyła się udziałów w firmie zajmującej się dostarczaniem usług poczty internetowej...
Spółka Hilco Consumer Capital zapłaciła 20 mln dol. za połowę udziałów w The House of Marley, spółce stworzonej przez rodzinę...
Coca-Cola to marka najczęściej wykorzystywana w działaniach sponsoringowych związanych ze sportem - wynika z raportu Europsortu na temat relacji biznesu...