piątek, 27 lutego 2009
Krzysztof Korolewski, dotychczasowy DTP group head director agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, awansował na stanowisko art directora. Jego miejsce zajął...
Unilever rozpoczął kampanię promującą pastę do zębów Signal White Now. Jej unikatową cechą jest efekt natychmiastowego wybielenia optycznego. Kampania obejmuje...
Firma Perfetti van Melle prowadząca kampanię reklamową marki Chupa Chups realizuje w jej ramach projekt wraz z serwisem Fotka.pl. Bohater...
Kanał dokumentalny Planete planuje w 2009 r. przeprowadzenie trzech kampanii internetowych wspierających jego ofertę programową. Wykorzystane w nich zostaną m.in....
Canal Plus Sport 2, kolejny kanał z portfolio spółki Canal Plus Cyfrowy, dołącza do oferty domu sprzedaży At Media. W...
Według firmy Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w telewizyjnych programach sportowych wyniosła 170 mln zł. W styczniu zanotowano prawie 120...
Royal Unibrew Polska planuje w tym roku wydanie na reklamy sumy zbliżonej do tej, którą zainwestował w 2008 r. W...
Polski Lek, producent farmaceutyków i parafarmaceutyków, wprowadza do sprzedaży napój pod nazwą Plusssz up - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dział marketingu...
Piotr Reisch, prezes SPI International Polska, zapowiada, że firma pracuje nad kilkoma projektami nowych stacji tematycznych związanych z filmem. -...
Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało Janusza Durlika (CBOS) na stanowisko prezesa zarządu. Kadencja dotychczasowego prezesa...
W domu mediowym Optimum Media OMD awansowały dwie osoby. Agnieszka Cierpisz, dotychczas account, objęła stanowisko senior account. Cierpisz pracuje w...
Bakoma wspiera kampanią promocyjną sprzedaż jogurtów Bakoma Polskie Smaki. Głównym tematem spotów jest promocja sprzedażowa, w której konsumenci otrzymują 20...
Murator SA wprowadził zmiany w piątkowym dodatku telewizyjnym do "Super Expressu" - "Super Express TV". Zmianie uległa szata graficzna okładki,...
Spółka Cyfrowy Polsat poinformowała, że jej przychody wzrosły o 30 proc. - do 316 mln zł w IV kwartale 2008...
Wydawnictwo Pascal zmieniło nazwę biura sprzedaży korporacyjnej na Pascal Creative. Wprowadziło także nową identyfikację wizualną tej struktury. Pascal Creative specjalizuje...
Przygotowana przez warszawski oddział agencji reklamowej Publicis reklama stacji muzycznej MTV Polska będzie emitowana w całej Europie, Ameryce Południowej i...
Agencja Pegasus Public Relations rozpoczyna pracę dla firmy Knauf, producenta materiałów budowlanych na bazie gipsu. Do zadań agencji będą należały:...
"Ważne chwile" - pod tym hasłem agencja reklamowa Kolman Advertising przygotowała komunikację dla marki odzieżowej Bytom. Wiosenna kreacja odwołuje się,...
Zarząd Polskiego Radia SA odwołał Krzysztofa Skowrońskiego ze stanowiska dyrektora Programu III Polskiego Radia. Nowym dyrektorem Trójki została Magdalena Jethon....
Agencja Advanced PR rozpoczęła współpracę z firmą NAPinvest, właścicielem i zarządcą Galerii Rembielińskiej w Warszawie. Będzie odpowiadać za komunikację z...
Daniel Wood, do niedawna związany z agencją reklamową Leo Burnett Warszawa, chce świadczyć usługi doradcze związane z marketingiem i komunikacją...
Jacek Kowalski nie pełni już funkcji prezesa zarządu firmy badawczej Neuralia specjalizującej się w neuromarketingu. - Zakończyłem współpracę z tą...
Sylwia Chada, ostatnio group account director domu mediowego Media Direction OMD, rozpocznie pracę w grupie Bauer Media. Od początku marca...
Kompania Piwowarska planuje przetarg na markę Grolsch - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Powinien on się rozpocząć w ciągu najbliższych tygodni i prawdopodobnie...
Unilever prowadzi przetarg na projekt komunikacji zintegrowanej dla marki Lipton. Według nieoficjalnych informacji biorą w nim udział trzy agencje: IQ...
Ministerstwo Spraw Zagranicznych (MSZ) rozpisało przetarg na stworzenie nowego portalu internetowego resortu wraz ze zintegrowanym systemem zarządzania stronami internetowymi. MSZ...
Firma farmaceutyczna Wyeth w prowadzonym regionalnie przetargu dotyczącym marki Centrum (patrz DS "MMP" z 9 lutego br.) wybrała do jej...
Netia w trzecim etapie prowadzonego przetargu prowadzonego pod kątem wyboru nowego partnera do strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej (patrz DS "MMP" z...
Agencja reklamowa full service 4Frame zajmie się realizacją kampanii społecznej na rzecz Fundacji Dbam o Zdrowie. Projekt związany jest z...
POS Media Europe, firma specjalizująca w reklamie POS, otwiera w Turcji oddział pod nazwą POS Media Turkey. Turecki oddział zamierza...
Nissan rozpoczął paneuropejską kampanię promującą Nissan Sports Adventure - projekt promujący sporty zimowe (głównie narciarstwo) i aktywny wypoczynek na świeżym...
Starcom MediaVest Group wygrał w przetargu na globalny budżet mediowy BlackBerry. W przetargu pokonał Manning Gottlieb OMD, który obsługuje obecnie...
Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach emitowanych w Wielkiej Brytanii. Pierwsza ma być kampania Flory, która ruszy w marcu i...
Olli-Pekka Kallasvuo, chief executive fińskiej Nokii, w wywiadzie dla tamtejszej sieci YLE (nadawca radiowo-telewizyjny) stwierdził, że firma rozważa inwestycje w...
Koncern alkoholowy Diageo zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę jego projektów z zakresu search marketingu. Ma to związek z liberalizacją zasad...
Visa zamierza kontynuować działania wizerunkowe w Europie w ramach projektu "Life flows better with Visa". W pierwszym etapie pokazywany był...