poniedziałek, 23 marca 2009
Z agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (Corporate Profiles DDB Group) odejdzie pięć z zatrudnionych łącznie ośmiu osób, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Internet Media Services (IMS) rozpoczął współpracę z siecią Alma Market. Umowa dotyczy oprawy muzycznej i emisji reklam audio. Współpraca obejmuje...
Rogaliki 7days z portfolio Chipita Poland promują się w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików zostały utworzone w najpopularniejszych portalach, m.in.:...
AmRest rozpoczął akcję promocyjną "Hot Wings Collection". Do menu sieci wprowadzona została specjalna kolekcja 12 pikantnych skrzydełek z trzema sosami,...
Firma Levi Strauss Poland prowadzi kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji dżinsów Levi's 501. W ramach internetowo-outdoorowych aktywności prowadzonych pod hasłem "Żyj...
AmRest promuje restauracje Burger King za pomocą niekonwencjonalnej kampanii. Nowy serwis www.wszechburger.pl ma odgrywać rolę wyroczni dla internautów i odpowiada...
Procter & Gamble wspiera sprzedaż baterii Duracell kampanią reklamową "New Horizons" prowadzoną w krajach regionu CEEMEA. Celem działań jest uwiarygodnienie...
Do końca kwietnia br. PKO BP prowadzi kampanię promującą pakiety biznesowe dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej...
Jarosław Grzelak został mianowany p.o. kierownikiem redakcji publicystyki TVP1. Ostatnio szefem publicystyki telewizyjnej Jedynki była Anita Gargas, która równolegle była...
Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową marki piwa Okocim. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek piwa Okocim Premium Pils. Spot...
Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus, został mecenasem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego "Off Plus Camera" 2009. 17-26 kwietnia br....
Dyrekcja działu programowego Eski Rock (ZPR) wysłała do Kancelarii Prezydenta RP adresowany do prezydenta Lecha Kaczyńskiego list z przeprosinami za...
Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię reklamową marki Tyskie "Międzynarodowy Rok Piwa". Działania swoim zasięgiem obejmą całą Polskę. Celem akcji jest umocnienie...
Radio Eska (Grupa Radiowa "Time") wspiera kampanią reklamową tegoroczną edycję Eska Music Awards (EMA). Działania prowadzone są w telewizji (m.in....
Według firmy Pentagon Research wartość ekspozycji sponsorów podczas meczów pierwszej kolejki wiosennej Ekstraklasy piłkarskiej wyniosła 1,2 mln zł. Najsilniej eksponowane...
W nawiązaniu do informacji "Śląsk startuje z ogólnopolską kampanią" zamieszczonej w DS "MMP" z 20 lutego br. informujemy, że media...
Discovery Networks uruchomi w Polsce kanał tematyczny Investigation Discovery (nadawca posługuje się też nazwą skrótową ID). Stacja ma ruszyć jeszcze...
50 mln zł - tyle jest wart polski rynek marketingu afiliacyjnego - szacuje Zanox, jedna z czołowych firm tego segmentu...
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefon dotykowy marki Samsung - Ultra Touch. To największa kampania dywizji Samsung...
Jutrzenka Colian, właściciel napojów marki Hellena, zmienia jej logo. Ma to być pierwszy krok w rewitalizacji tego brandu, znanego przede...
Ilona Napieralska-Duraj objęła stanowisko dyrektora badań i analiz w wydawnictwie G+J Polska. Zastąpiła Roberta Zakrzewskiego, który rozstał się z firmą....
Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek serię antycellulitowych kosmetyków marki Lirene. Są to produkty zarówno do mycia ciała,...
Agencja Data Solutions wygrała przetarg na obsługę BTL salonów jubilerskich Yes. Poza zwycięską brały w nim udział cztery agencje, ale...
HSBC Bank Polska SA zakończył przetarg na kreowanie obecności marki w internecie i rozpoczął długofalową współpracę z agencją OS3 Multimedia....
Marki Pepsi, Starbucks i Microsoft spadły w najnowszym rankingu Core Brand Brand Power. Lista ta jest tworzona na podstawie wywiadów...
Jan Koeppen został chief operating officerem News Corporation w Europie i Azji. Do koncernu dołączył z The Boston Consulting Group,...
Grupa komunikacyjna Aegis, do której należą m.in. sieci domów mediowych Carat i Vizeum, zamierza zwolnić 780 pracowników na całym świecie....
Scholz & Friends wygrał przetarg na obsługę budżetu kreatywnego operatora telefonii komórkowej Vodafone w Niemczech. W przetargu brały również udział...
Według firmy badawczej BIGresearch ponad 90 proc. amerykańskich konsumentów uważa, że kryzys ma negatywny wpływ na ich życie, a jego...
McDonald's sponsoruje australijski internetowy program nauczania matematyki dla studentów. Program, który normalnie byłby płatny, w ramach sponsoringu będzie darmowo dostępny...