czwartek, 2 kwietnia 2009
Grupa TVN zamierza wystąpić do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zgodę na zaprzestanie z dniem 15 lipca 2009 r....
Pierwsza kawiarnia Starbucksa w Warszawie zostanie otwarta przy ulicy Nowy Świat 62 w tzw. kamienicy Wykowskiego. Wkrótce potem ma ruszyć...
Magdalena Sołtan-Zabielska objęła nowo utworzone stanowisko innovation directora w domu mediowym Universal McCann. Będzie odpowiadać za kreatywne wsparcie zespołu oraz...
Agencja Sales Force 1 zmienia nazwę na SF1 i ma nowe pozycjonowanie. Firma, która należy do tej samej grupy kapitałowej...
Agencja public relations Eskadra Publica ma nową strukturę władz. W dwuosobowym zarządzie firmy prezesem został Sebastian Łuczak, a wiceprezesem -...
TVN na targach MIPTV w Cannes prowadzi zaawansowane rozmowy na temat dystrybucji kinowej filmu "Kochaj i tańcz". Produkcją interesują się...
Fabryka Pomysłów, agencja specjalizująca się m.in. w ambient mediach, na zlecenie Polskiego Radia rozpoczęła niestandardową akcję promującą "Radio kierowców" -...
Na targach MIPTV w Cannes TVP sfinalizowała rozmowy z rosyjskimi i ukraińskimi dystrybutorami na temat sprzedaży praw do emisji filmu...
Braun & Partners Network, międzynarodowa firma doradztwa strategicznego w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR - corporate social responsibility), wchodzi na...
Magazyn "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej w Katowicach) rozpoczął kampanię wizerunkową, w której wystąpił redaktor działu społecznego Jacek Dziedzina. Główne...
Mayland Real Estate, międzynarodowy deweloper realizujący projekty centrów handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, rozpoczął kilkumiesięczną kampanię wizerunkową. Działania potrwają...
Piotr Wronek, dotychczas zatrudniony w agencji VA Strategic Communication, zaczął pracę copywritera w Scholz & Friends. Pracuje w teamie z...
Firma ATM Grupa prowadzi zaawansowane rozmowy na temat sprzedaży formatów produkowanych przez siebie seriali. - Dwa seriale prawie zostały już...
Firma doradcza Marketplanet wspiera swoją ofertę kampanią reklamową pt. "Zarabiaj w kryzysie". Działania poprzedzone były akcją teaserową w prasie (m.in.:...
Agencja reklamowa Wizard planuje poszerzenie kompetencji o działania z zakresu marketingu szeptanego i viral marketingu. Według Piotra Garleja, copywritera, na...
Wydawnictwo G+J uruchomiło nowy serwis parentingowy Rodzice.pl, który zastąpił dotychczasowy serwis RodziceOnline.pl. - Serwis powstał w ramach międzynarodowej platformy serwisów...
Edipresse Polska uważa, że nowa "Tina" (Wydawnictwo Bauer) jest w wielu obszarach bardzo podobna do "Przyjaciółki". Wczoraj na rynku pojawił...
Paweł Lebiedziński został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży w firmie marketingu afiliacyjnego Novem. Przeszedł do niej z Media Contacts, gdzie...
Marta Tamioła, dotychczasowa new business manager i country manager wyspecjalizowanej w e-mail marketingu firmy Web Power, zakończyła współpracę z tą...
Indesit Company Polska rozpoczyna promocję konsumencką zmywarek marki Hotpoint-Ariston pod hasłem "Czysty układ". Przez dwa miesiące klienci mogą skorzystać z...
Podczas ostatniego walnego spotkania Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przyjęto do jego grona nowych członków - agencje reklamowe: Albert Lumberjacker, Fat...
Cezary Chmielewski został dyrektorem powstającego biura reklamy internetowej w Mediach Regionalnych. Jest to nowe stanowisko w firmie. Obecnie trwa proces...
- Piotr Gawron został nowym dyr. zarządzającym Banku Pocztowego. Zastąpił na tym stanowisku Radosława Prussa, który odszedł z firmy około...
Władze Kazimierza Dolnego rozpisały konkurs na wykonanie logo promocyjnego oraz hasło reklamujące miasto i gminę. Oba elementy będą wykorzystywane jako...
Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji, która zajmie się opracowaniem koncepcji i kreacji kampanii multimedialnej promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich województw Polski...
Na konferencji zorganizowanej przy okazji targów MIPTV Martin Sorrell, CEO grupy reklamowej WPP Group, powiedział, że obecny kryzys ekonomiczny trwale...
Firma badawcza Mintel opublikowała raport, z którego wynika, że w Stanach Zjednoczonych spada konsumpcja soft drinków. Grupa 68 proc. respondentów...
PepsiCo wprowadzi w Wielkiej Brytanii nowy wariant smakowy - czarna porzeczka - napoju energetycznego Gatorade. Do tej pory był sprzedawany...
Według informacji zebranych przez PricewaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau wydatki reklamowe w internecie wzrosły o ok. 10,6 proc. do kwoty...
Wirtualny świat Second Life stracił zainteresowanie marketerów i większości użytkowników. Według "The Daily Telegraph" w ostatnim czasie z serwisu korzystało...